culaccino schreef:Ik denk dat ik de plek van de pijn en dat vastzitten herken, Sakura. Ik krijg er knallende koppijn van en kan ook mijn vinger er niet op leggen. Juist om deze reden heb ik een andere racefiets gekocht waar ik wel goed op zou zitten, maar ik heb het nog steeds vrij regelmatig. Irritant he! Hele warme douche direct na het fietsen helpt me soms, en ik let er meer bewust op dat ik mijn schouders en nek meer ontspan tijdens het fietsen, maar het helpt niet altijd.
Ik heb van de fysio wat oefeningen gekregen; pb maar als je ze wilt weten!
Het stomme is dat ik heel erg panisch ben op de instellingen van de fiets. Ik heb dus ook op de zadelpen een streep staan, daar moet ie exact op, anders voel ik het direct in mijn knie. Dus ik fiets al jaren zonder problemen in deze houding, ook de fietsvakanties. Ik rek, draai en zit vaak even (met losse handen) rechtop om te voorkomen dat ik te lang in dezelfde houding fiets. Ook let ik altijd goed op de ontspanning in het bovenlijf. Ik kan me niet herinneren dat ik het eerder heb gehad. Enige verschil met vorig jaar en het jaar ervoor is de buitentemperatuur en koudere wind. Nou fietsen we ook gewoon in de winter, maar blijkbaar dan toch dikker gekleed.
Het gaat ook om niets 35km gefietst en dan drie dagen niet zonder pijn kunnen functioneren. Terwijl ik na de osteo drie weken terug net weer helemaal goed in elkaar gezet was.
T2T ik was van plan je te sponsoren, nu kan ik helemaal niet meer terug natuurlijk