Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judenjul schreef:Beterschap Goof.
Ieris dat ziet er gaaf maar super zwaar uit!
In december doe ik mee aan de pre run van Egmond. Ik zie daar serieus tegenop, 8 km door de duinen is andere koek dan op asfalt in de polder. Zaterdag ga ik met mijn hardloop maatje trainen aan de kust.
In ieder geval een doel met uitdaging.
Een tijdje terug las ik hier als tip bij mulzand omhoog even wandelen. Dat zal ik zeker doen!
judenjul schreef:Beterschap Goof.
Ieris dat ziet er gaaf maar super zwaar uit!
In december doe ik mee aan de pre run van Egmond. Ik zie daar serieus tegenop, 8 km door de duinen is andere koek dan op asfalt in de polder. Zaterdag ga ik met mijn hardloop maatje trainen aan de kust.
In ieder geval een doel met uitdaging.
Een tijdje terug las ik hier als tip bij mulzand omhoog even wandelen. Dat zal ik zeker doen!
Supervixen schreef:Gave foto's! Die rfr runs zijn altijd top. Tot de enkels door modder en water zeker?
BeFunny schreef:Die schoenen![]()
Ik heb me net afgemeld voor hardlopen van vanavond. Kwam heel moe thuis van werk. Even op bed gaan liggen maar ben nog steeds moe. Body batterij totaal bijgeladen gister en vandaag tot 45. Heb nog steeds rood en status overbelast nog steeds. Dus heb een beetje vrees dat ik ziek aan het worden ben. Wilde alsnog gaan maar er zit hier weer onweer in de lucht en een paar weken terug was dat ook niet zo fijn op de fiets terug naar huis en dat samen heeft mij nu toch doen besluiten dat ik thuis blijf.
leeslampje schreef:Meelezer meld zich…
Ik zoek een nieuw horloge. Heb er nu eentje die heel basic is (hij meet snelheid, hartslag, afstand, that it zo’n beetje). Volstaat prima voor mij, maar hij is kapot. Dus tijd voor wat anders. Maar er is zoveel!! Ik zag in dit topic ook al specifieke types veel terugkomen maar ik heb geen idee waarom die goed zijn of juist niet…
Welke eisen stellen jullie aan een horloge? Of welke functies zou jij niet op je horloge kunnen/willen missen?
leeslampje schreef:Meelezer meld zich…
Ik zoek een nieuw horloge. Heb er nu eentje die heel basic is (hij meet snelheid, hartslag, afstand, that it zo’n beetje). Volstaat prima voor mij, maar hij is kapot. Dus tijd voor wat anders. Maar er is zoveel!! Ik zag in dit topic ook al specifieke types veel terugkomen maar ik heb geen idee waarom die goed zijn of juist niet…
Welke eisen stellen jullie aan een horloge? Of welke functies zou jij niet op je horloge kunnen/willen missen?
BeFunny schreef:Eigenlijk moet je die vraag aan jezelf stellen. Wat moet het horloge voor jou kunnen en daarna kijken welk horloge daarbij past.