Noordje een heuse beklimming. Leuk meer foto's. Sure_lee wat genieten. Prachtige foto's en mooie paarden. Ik denk niet dat jullie de bokker kennen.
Hier regent het 2 nachten. Overdrag droog en normale temperatuur. Heerlijk!
gaucho
Geplaatst: 15-08-22 08:23
Ik zou ook wel regen willen maar voorlopig lijkt dat nog niet deze kant op te komen.
Sinds gistermiddag weer terug van vakantie en vandaag weer aan het werk. Dag maar gestart met een rondje Beekbergerwoud. Geen regen maar wel nevel en heerlijk koel.
En Sure_Lee ook al zulke mooie plaatjes. De heide op de Posbank lijkt meer te bloeien dan op de Brunssummerheide momenteel.
Mooie paarden zeg!!!
Faringo leuk dat het gezellig was in Delft
Noordje wat mooi. Heel onheilspellend met de wolken en gaaf dat je erna kon terugkijken en het wolkengordijn weg was. Zo te zien was het de spierpijn wel waard!
Wauw Noordje, wat gaaf! En lijkt me nog best een hele pittige klim.
Faringo: Delft is superleuk! Leuk stadje. Succes met thuiswerken! We hebben hier net ook wat spetters gehad, maar die waren al verdampt voor ze de grond raakten
Prachtige foto's van de hei, Sure_Lee!
Oeps Moonsparkle: Fijn voor de natuur, maar niet voor jou!
Pien: Wat heerlijk Pien! We willen hier ook zo graag regen!
Mooi Noordje! Heerlijk Sure-Lee. Je foto's van de Posbank zijn ook erg mooi. Faringo, best fijn wat regen. Hopelijk koelt het iets af. Gaucho, prachtige ochtend. En werkse weer. En Lizard, werkse vandaag weer.
Ik heb vanmorgen een rondje hardgelopen en ik ga zo de Apenheul in
Veel pleier Goof in Apenheul en Lizard sterkte met het werken weer.
jojoleinee
Geplaatst: 15-08-22 14:22
Zo, ik heb even 3 pagina's bijgelezen Veel zon, dieren en mooie wandelingen. Mooie zonnebloemen ook bij Cayenne, Mullertal staat ook nog op mijn lijstje. Bootsiebob, ik ga later jouw link even terugzoeken . Wij hebben de afgelopen nacht in de jungle geslapen en er ook 2 dagen gewandeld. Ik had m'n app aangezet, dus nu kunnen we zien waar we hebben gewandeld! Het was echt fantastisch.
Sochtends werden we in het guesthouse al wakker met een leuke verrassing op onze veranda
Twee druppels water
Het nationale park
Mooie rotsen
Hele grote mieren
Eindelijk (ik probeer het al 2 weken) de mooie vlinders op de foto kunnen krijgen
Een wilde pauw
Véél apen
Veel mooie bomen met lianen en uitzichten
Onze "tent". Echt bizar hoeveel geluiden je hoort
Een varaan! Die kwam even drinken vlakbij onze campsite
Veel orang-oetans gezien, ook met baby. De gidsen zeiden dat we echt veel geluk hebben gehad met wat we hebben gezien
Een paddenstoel
Het was de jungle, dus niet of omhoog of omlaag of vlak, maar alles door elkaar. Stukken dus ook super stijl waarbij je alleen een "trap" hebt van boomwortels
Aan het eind van de wandeling terug naar het dorp "tuben" over de rivier. Hierbij zijn banden aan elkaar geknoopt en kun je gewoon lekker dobberen, met af en toe een kleine afdaling. Echt fantastisch. Hierbij had ik nog een bloedzuiger aan m'n voeten hangen
Nu zitten we in de auto naar het vliegveld en vliegen hopelijk morgen naar Bali. Onze vlucht is geannuleerd, dus moeten we zo nog even wat voor proberen te regelen..
Wow, die orang oetans! Ik heb ze net in het park gezien, maar wat moet het bijzonder zijn om ze in het wild tegen te komen. En dan ook nog op je veranda. Wow
Ik ben helemaal dood en overprikkeld door alle gilkinderen en domme moeders in de Apenheul Maar het blijft een mooi park.
noordje
Geplaatst: 15-08-22 16:23
Wat ongelooflijk gaaf Jojoleinee!! Ik reageer later meer op de posts. Wij zijn weer thuis waar Nala al op ons stomd te wachten terwijl niemand thuis is
We hebben een hotel op het vliegveld, dus net even naar de balie gelopen. Als het goed is, is de vlucht niet geannuleerd maar vervroegd. Duimen dus dat we niet voor niks vannacht om 5.00u op het vliegveld gaan staan! We hebben dan ook een overstap van een uur of 5 helaas. Ik zag net dat er van dezelfde maatschappij en dezelfde tijd een vlucht gaat via een andere stad, maar dan véél sneller. Misschien is er nog iets te regelen. We wilden op Bali snorkelen met Manta roggen en Zeeschildpadden, maar omdat die allebei bij andere eilandjes zijn moeten we helaas kiezen.