Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:https://nos.nl/l/2397681 En dat is wat er gebeurd door fvd aanhangers en het door hem zo opgehelderd Urk.
Cowboy55 schreef:bigone schreef:https://nos.nl/l/2397681 En dat is wat er gebeurd door fvd aanhangers en het door hem zo opgehelderd Urk.
And this, kids, is why you should not have sex with a first cousin…..
vienna1987 schreef:Ik hoorde recent iemand die woest was op de mensen die aan het protesteren waren in Amsterdam. Deze persoon had zeer vermoedelijk daar covid opgelopen omdat ze langs de demonstranten moest voor haar werk. Veel mensen die niet gevaccineerd waren en de bacillen rond vlogen door geschreeuw,geproest en gezang en geen afstand hielden. Ook niet voor mensen die niet bij de demonstratie hoorde. Ze werkte in de zorg en was gevaccineerd. Ze kon nu geen zorg verlenen.
loriene schreef:vienna1987 schreef:Ik hoorde recent iemand die woest was op de mensen die aan het protesteren waren in Amsterdam. Deze persoon had zeer vermoedelijk daar covid opgelopen omdat ze langs de demonstranten moest voor haar werk. Veel mensen die niet gevaccineerd waren en de bacillen rond vlogen door geschreeuw,geproest en gezang en geen afstand hielden. Ook niet voor mensen die niet bij de demonstratie hoorde. Ze werkte in de zorg en was gevaccineerd. Ze kon nu geen zorg verlenen.
Sorry hoor maar hier moet ik toch echt even om lachen.
In de buitenlucht is echt niets aan de hand.
Cer schreef:Cowboy55 schreef:
And this, kids, is why you should not have sex with a first cousin…..
![]()
![]()
Maar even, niet heel Urk over 1 kam scheren natuurlijk …
Dat bericht over die jongerenwtf echt
Zoe_rainbow schreef:Allemachtig, ik lees hier sinds mijn laatste bericht alleen maar stilletjes mee omdat er maar weinig mensen zijn die zich blijkbaar durven uitspreken omdat er best aanvallend en afwijzend gereageerd wordt, een andere kijk op iets is er niet meer bij. Maar heb veel pb’s ontvangen en dat laat zien dat ik niet de enige ben hier in.
Ik vind het echt zeer zorgwekkend dat veel van jullie allemaal de uitsluiting van ongevaccineerden heel normaal blijken te vinden. Weten jullie ook nog dat deze QR code anderhalf jaar geleden al werd geroepen door de wappies? En dat was allemaal maar gek?! En nu is het zo ver.
Steeds meer mensen zien dat dit niet meer alleen om het virus draait maar om de controle. Ze gaan steeds een stapje verder en dit moet stoppen, maar zo te lezen als het aan jullie ligt niet....
Waarschijnlijk komt er in de winter weer een lockdown. En krijgen de ongevaccineerden de schuld. Terwijl die op een heleboel plekken niet meer mogen komen zonder te testen.... Dus het moet onder de ongevaccineerden gebeuren. Maar dit wordt natuurlijk weer verdraaid en zo ontstaat er nog meer tweedeling en uitsluiting.
We hebben inmiddels allemaal een hoop vrijheid in moeten leveren. Ze pakken stukje bij beetje steeds meer zodat het niet opvalt en duidelijk trappen nog steeds veel mensen er in! Ik ben benieuwd of jullie straks ook zo meegaand blijven als je bank gegevens en CO2 uitstoot aan die QR code gekoppeld worden. Want dat gaat gebeuren, let maar op! Heb je dan teveel CO2 uitstoot mag je niet meer reizen of vlees eten. Is dat ook dat kleine beetje vrijheid wat jullie willen inleveren?
En blijkbaar denken ze echt dat alle ongevaccineerden op de IC belanden, terwijl vorig jaar ook niemand gevaccineerd was dus, maar de cijfers blijven gelijk?
Het vaccineren ben ik niet zo zeer tegen; ieder zijn eigen keus en moet doen waar hij zich goed bij voelt (en elkaar in z’n waarde laten!!) maar die QR code is het begin van een controle staat, ze gaan steeds verder.
Zoe_rainbow schreef:Allemachtig, ik lees hier sinds mijn laatste bericht alleen maar stilletjes mee omdat er maar weinig mensen zijn die zich blijkbaar durven uitspreken omdat er best aanvallend en afwijzend gereageerd wordt, een andere kijk op iets is er niet meer bij. Maar heb veel pb’s ontvangen en dat laat zien dat ik niet de enige ben hier in.
Ik vind het echt zeer zorgwekkend dat veel van jullie allemaal de uitsluiting van ongevaccineerden heel normaal blijken te vinden. Weten jullie ook nog dat deze QR code anderhalf jaar geleden al werd geroepen door de wappies? En dat was allemaal maar gek?! En nu is het zo ver.
Steeds meer mensen zien dat dit niet meer alleen om het virus draait maar om de controle. Ze gaan steeds een stapje verder en dit moet stoppen, maar zo te lezen als het aan jullie ligt niet....
Waarschijnlijk komt er in de winter weer een lockdown. En krijgen de ongevaccineerden de schuld. Terwijl die op een heleboel plekken niet meer mogen komen zonder te testen.... Dus het moet onder de ongevaccineerden gebeuren. Maar dit wordt natuurlijk weer verdraaid en zo ontstaat er nog meer tweedeling en uitsluiting.
We hebben inmiddels allemaal een hoop vrijheid in moeten leveren. Ze pakken stukje bij beetje steeds meer zodat het niet opvalt en duidelijk trappen nog steeds veel mensen er in! Ik ben benieuwd of jullie straks ook zo meegaand blijven als je bank gegevens en CO2 uitstoot aan die QR code gekoppeld worden. Want dat gaat gebeuren, let maar op! Heb je dan teveel CO2 uitstoot mag je niet meer reizen of vlees eten. Is dat ook dat kleine beetje vrijheid wat jullie willen inleveren?
En blijkbaar denken ze echt dat alle ongevaccineerden op de IC belanden, terwijl vorig jaar ook niemand gevaccineerd was dus, maar de cijfers blijven gelijk?
Het vaccineren ben ik niet zo zeer tegen; ieder zijn eigen keus en moet doen waar hij zich goed bij voelt (en elkaar in z’n waarde laten!!) maar die QR code is het begin van een controle staat, ze gaan steeds verder.
loriene schreef:Zoe_rainbow schreef:Allemachtig, ik lees hier sinds mijn laatste bericht alleen maar stilletjes mee omdat er maar weinig mensen zijn die zich blijkbaar durven uitspreken omdat er best aanvallend en afwijzend gereageerd wordt, een andere kijk op iets is er niet meer bij. Maar heb veel pb’s ontvangen en dat laat zien dat ik niet de enige ben hier in.
Helemaal mee eens maar dat willen ze hier niet horen.
Swah schreef:Nou vergis je niet, dat koppelen aan CO2 uitstoot klinkt dus helemaal niet verkeerd!
bigone schreef:Zoe_rainbow schreef:Allemachtig, ik lees hier sinds mijn laatste bericht alleen maar stilletjes mee omdat er maar weinig mensen zijn die zich blijkbaar durven uitspreken omdat er best aanvallend en afwijzend gereageerd wordt, een andere kijk op iets is er niet meer bij. Maar heb veel pb’s ontvangen en dat laat zien dat ik niet de enige ben hier in.
Waar woon jij, welk land ? Want ik zie steeds meer vrijheid en normaliteit gloren per 25 september.
En nu voor de zoveelste keer, de ongevaccineerden worden NIET uitgesloten, ze sluiten zichzelf uit!!
Zoe_rainbow schreef:Ik vind het echt zeer zorgwekkend dat veel van jullie allemaal de uitsluiting van ongevaccineerden heel normaal blijken te vinden.
Citaat:We hebben inmiddels allemaal een hoop vrijheid in moeten leveren.
Citaat:Ze pakken stukje bij beetje steeds meer zodat het niet opvalt en duidelijk trappen nog steeds veel mensen er in! Ik ben benieuwd of jullie straks ook zo meegaand blijven als je bank gegevens en CO2 uitstoot aan die QR code gekoppeld worden. Want dat gaat gebeuren, let maar op! Heb je dan teveel CO2 uitstoot mag je niet meer reizen of vlees eten. Is dat ook dat kleine beetje vrijheid wat jullie willen inleveren?