Door m'n lengte ben ik al aangewezen op de wat grotere paarden, dat scheelt wel.
Nu rij ik een 21jarige draver. Gelukkig is hij voor een draver grof gebouwd en groot (1,71).
Voor hem zou ik ook graag wat gewicht er af willen hebben.
Foto is van 5kg lichter. Die zitten op m'n kuiten, pas de laarzen niet meer.

Welkom Wiwabalia!
Ik heb in m'n succesvolle afval poging Weigthwatchers gebruikt. Dat ging toen erg goed. 20kg mee afgevallen.
Moet wel zeggen dat ik het puzzelen met uitkomen in punten erg leuk vond. Steeds zoeken naar vervangende producten die lager in punten waren.
Nu probeer ik het met de mijn eetmeter app. Die vind ik fijn met invoeren en overzichtelijk.
Bmr probeer ik als doel aan te houden, al vind ik die wel erg hoog liggen voor mij.
Lekker bezig Roosch!! Wat ga je hard!
Gister avond was ik echt helemaal klaar met hoe ik er nu uit zie en wat ik allemaal in m'n mond stop. Hopelijk is dan nu echt weer het kantel punt!
Net startpunt vast gelegd. Foto's in bikini, ondergoed en kleding (mocht ik ooit ze willen delen heb ik niet alleen ondergoed foto's).
Verder gewogen en omvang gemeten op verschillende punten.
Net een goed vullend ontbijtje gegeten. 407 kcal, meer dan ik normaal ontbijt. Kijken of het helpt met minder snaaien.
Zo op de fiets naar de paarden, 8km enkele reis. Scheelt weer beziene en heb ik m'n beweging ook weer.