[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 10:13

Ik ben fan van Acid Tattoo :j Heb 3 tattoeages van Joe en 1 van Thomas. Foto's staan wel in mijn berichten. En vooral Joe zet soortgelijk werk als BBI, maar dan beter imo :o Zowel Joe als Thomas zijn ook wel in voor een praatje en ik vind het er altijd heel gezellig.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:06

jasz schreef:
Gister bij Hanne geweest voor een tattoo op m'n onderarm en ik had gevraagd of ik ook een kleine tweede kon laten zetten. Daar is normaal geen tijd voor, maar gister was er toch nog een beetje ruimte over en dus ging ik naar huis met twee nieuwe tattoos :D ik zal later even foto's maken.

En ik heb een vraag waar jullie hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb in mei een tattoo laten zetten op mijn arm, een Gustav klimt schilderij. Ik was er heel blij mee. Maar al snel vervaagde de kleuren in bepaalde stukken. Ik ben weer terug gegaan en heb nog 2,5 uur gezeten om het bij te laten werken. Helaas zijn sommige stukken alweer heel erg vervaagd. Voor de duidelijkheid, het ligt echt niet aan de artiest. Het is echt goed gezet. Het ligt aan de huid op mijn onderarmen,de tattoo van gister was ook heel lastig. Uiteindelijk moest ze over de meeste stukken wel 5 keer heen om het te laten pakken. Dat is alleen op m'n armen zo, alle andere 4 tattoos gingen heel makkelijk.
Maar mijn Klimt tattoo is nu dus nog steeds niet zoals ik het zou willen. Sommige stukken zijn heel mooi, maar andere stukken zijn vervaagd en het geheel lijkt onaf. Ik weet niet meer zo goed wat ik er aan kan doen. Een outline toevoegen of het gewoon nog een keer proberen bij te werken. Maar misschien heeft een van jullie nog een idee wat te doen.
Hij is absoluut niet lelijk, alleen is het ook niet wat ik er van had gehoopt.

[ [url=m/R53Uue.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met flits, in het echt ligt het contrast vooral bij het stuk op m'n pols nog wat lager.

Ik heb de naam van de shop er niet bij gezet, dat omdat het ook echt niet aan hen ligt en ze me echt goed hebben geholpen. Het is meer gewoon een beetje pech denk ik. Mijn huid en weinig outlines en kleur pakt al moeilijker.
zonde zeg, ik heb bij mij zelf dat rood altijd verdwijnt van de binnenkant onderarm. Ook als het uit gelijnd is. Het verdwijnt als sneeuw voor de zon. Pas nog weer een dobbelsteen opnieuw laten inkleuren. Geen idee hoe dat kan.

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:43

Afgelopen week overlegd wat de bedoeling gaat zijn van mijn tattoo. Heb besloten dat we op elke been 1 gaan doen. Vanaf boven de achilles pees, dus niet midden op mijn kuit. Ene kant een wolf en de andere kant een leeuw, zwart-wit realistisch. TattooHenrii gaat hem zetten :j Mijn afspraak is in april dus het komt steeds dichterbij *\%/*

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:03

Ik heb spontaan een 3e tattoo laten zetten net. :D Uiteindelijk gaan 3 andere vriendinnen van me zo'n zelfde tattoo laten zetten, waarschijnlijk bij Tattoo Garden in Den Haag. Deze is gezet in Londen door Ellen van Extreme Needle :).

Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:07

Wat is het? :D

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:11

Het is een silhouette van een vrouw ;) juist daarom voor dit een beetje abstracte simpele design gegaan

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:21

Heel mooi! Ik moest er even naar kijken maar nu zie ik hem :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:38

Oh heel mooi zeg! Heel vrouwelijk.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:46

Ik vind hem echt heel leuk!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:47

:') Ik zie het nog steeds niet

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:06

Tutti_Frutti schreef:
Ik heb spontaan een 3e tattoo laten zetten net. :D Uiteindelijk gaan 3 andere vriendinnen van me zo'n zelfde tattoo laten zetten, waarschijnlijk bij Tattoo Garden in Den Haag. Deze is gezet in Londen door Ellen van Extreme Needle :).

[ [url=m/bEhwUo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi zeg <3 Heel subtiel en abstract, maar ik zag na een paar seconde wel wat het was. Heel tof!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:19

Meelezers meldt zich weer, mijn afspraak in april bij Monnikenwerk (Andrea Frencken) komt ook stilaan korter bij dus weer iets meer aanwezig worden hier! Het wordt een groot legpiece, 3 à 4 dagsessies zouden erin gaan zitten. Hoe ik dat ga overleven weet ik nog niet... :+

In tussentijd van mijn afspraak bij Andrea komt er misschien nog iets kleins ergens, mijn beste vriendin en ik willen matching tattoos, iets met een hoefijzer aangezien we elkaar door de paarden hebben leren kennen. Nog even samen brainstormen wat juist en waar.
Wil ook nog een hartje in mijn nek, dus genoeg om naar uit te kijken! :D

Ik moest ook even kijken naar dat silhouette hierboven, n'a draaien van mijn gsm zag ik 't dadelijk!

Over de reclame van BBI, ze worden idd vaak genoemd, en ik vind 't ook niet bijster origineel meer, maar hey leven en laten leven!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:30

Charisma schreef:
Ik moest ook even kijken naar dat silhouette hierboven, n'a draaien van mijn gsm zag ik 't dadelijk!

Oooh nu zie ik het! Ze ligt!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:39

Tutti_Frutti schreef:

[ [url=m/bEhwUo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! Toevallig volg ik Aidasaz van de tattoo garden, daar willen zij dan heen zeker? Tof hoor!

Ze zit toch met haar knie omhoog en daar steunt ze met haar arm op?

Ik zit eraan te denken om aan Aida te vragen of ze ook een silhouet kan maken van een deel hals/hoofd/rug van een paard en dan de handen van een ruiter die de teugels vasthoudt.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:52

Bedankt voor de complimenten! Ben echt helemaal over de moon met deze superspontane actie haha. Mijn vriendinnen gaan nog even bespreken met Tatto Garden welke artiest etc. Wel wordt het sowieso dezelfde plek en grote, zodat we met z'n allen en soort drieluik vormen.

Afbeelding
Afbeelding

Klinkt ook als een heel gaaf en uniek idee DewiRox! Hoop dat ze zoiets mooi in elkaar kan zetten.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 08:38

BoydS schreef:
Afgelopen week overlegd wat de bedoeling gaat zijn van mijn tattoo. Heb besloten dat we op elke been 1 gaan doen. Vanaf boven de achilles pees, dus niet midden op mijn kuit. Ene kant een wolf en de andere kant een leeuw, zwart-wit realistisch. TattooHenrii gaat hem zetten :j Mijn afspraak is in april dus het komt steeds dichterbij *\%/*

Spannend!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:16

BoydS,

Ik ben heel benieuwd! Hoeveel sessies zouden het ongeveer worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:27

Prachtig dat vrouwenlijf, ik zag overigens gelijk wat het was :D
Wil zelf ook jog graag zoiets, maar ben er nog niet helemaal uit hoe of wat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:35

Dan gooi ik er ook nog een shop in, de Bunker in Breda. :D Hele fijne shop, gezellige en rustige sfeer. Er wordt goed met de klant meegedacht en ze doen daar ook niet aan inloop voor zover ik weet. En! de materialen zijn duurzaam, de inkt is ook vegan en alhoewel ik dat zelf niet helemaal ben, wel een heel fijn idee. Ben er zelf geweest voor een tattoo, daarna nog mee gegaan met een vriendin van me en in maart nog een keer met mijn broer. Zelf in oktober dus een dinosaurus op mijn bovenarm laten prikken <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:37

Tanya schreef:
Charisma schreef:

Uhh dat is niet wat ik zie :P Ik zie een zittende vrouw met haar benen opgetrokken en haar arm voor haar gezicht :P

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:40

Ik mag zaterdag voor de eerste := Bij Artcastle! Ben heel erg benieuwd wat Sara ervan gaat maken en hoe de ervaring etc gaat zijn :Y)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:42

Ik heb hulp nodig want ik zie het nog niet. Ik zie die andere 2 voorbeeldjes direct, maar deze lukt me niet om er een vrouw van te maken?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:42

Joolien schreef:
Tanya schreef:

Uhh dat is niet wat ik zie :P Ik zie een zittende vrouw met haar benen opgetrokken en haar arm voor haar gezicht :P

Ooooh, nu zie ik het ook :j subtiel!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:44

Joolien schreef:
Tanya schreef:

:') Ik bak er echt niks van. Maar nu zie ik het eindelijk echt, lol.

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 15:01

khirshanta schreef:
BoydS,

Ik ben heel benieuwd! Hoeveel sessies zouden het ongeveer worden?

Zoals het nu lijkt in 1 sessie, 1,5 uur per been. Weet alleen niet hoelang ik het ga volhouden natuurlijk :')