ja hij was echt heel dankbaar dat ik mee was gelopen in de zwaarste kilometers.
nou succes met die merrie
en Alpaca's
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en Alpaca's

Mooi stukje!
s1993 schreef:Leuk trouwens dat niemand gegokt had dat je goed zou lopen
En als ik in het donker fiets verveel ik me vaak en luister ook graag podcasts. Dus als je goede tips hebt, graag
Venthe schreef:Mijn 10 km tempo is 4.30 hoor dus dat is inderdaad sneller
ja hij was echt heel dankbaar dat ik mee was gelopen in de zwaarste kilometers.
nou succes met die merrieen Alpaca's
, zowel de merrie, de alpaca's, een bange blazende kat als de intervaltraining hebben me heel gelaten. Mijn hartslag tijdens warming-up en cooling down leek me terug 'beter'. Heb wel harder afgezien tijdens de intervallen (9x 600m aan 4:34min/km) dan ik op voorhand had gedacht.
mooie foto’s weer! Ik vond je ook al heel stoer zo dicht bij die zwijnen haha.
heb geen nieuwe batterijen meer kwam ik vanmiddag achter, maar even mee bestellen met de boodschappen 
maar wel fijn dat je nu weet wat de oorzaak is. Hopelijk gaat alles een beetje snel nu!
pauzeer je je horloge als je even stopt of wandelt? Ik doe dat namelijk wel 
Memuska schreef:Wel goed dat je nu tenminste weet wat het is!
Waar zit hij ergens? En die is dan plots heel acuut geworden neem ik aan?
.
had mijn winkel een berichtje gedaan en ze gaven prima advies en nog eens 25% kortingscode
wie de code wil (runners lab) laat je maar horen 
poes schreef:Mooie run 0091! Op lange lopen gaat het ook traag bij mij hoorpauzeer je je horloge als je even stopt of wandelt? Ik doe dat namelijk wel
Hier kleine 13km gelopen deze morgen aan 6:20. Heerlijk in het zonnetje zeg!

ruim 16km gelopen in iets meer dan anderhalf uur, heerlijk weer erbij!
Meestal kan ik ongeveer een jaar tot anderhalf jaar met een paar schoenen. Heb nu twee paar naast elkaar, mijn oude en mijn nieuwe schoenen. Heb ook een tijdje Ons naast m’n Mizuno’s gehad maar daar was ik bijna met m’n jubelteen doorheen aan de bovenkant dus die liggen in de kast. Ze lopen zalig dus ik pak ze ook nog wel eens als ik een hele dag op de been ben.