En mijn nieuwe Mac

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Peelie, beetje blush zou ook al veel verschil maken. Heb je dat? Gebruikte het eerder ook nooit, maar maakt het zoveel meer af.
Nieuwe producten vandaag binnen, beetje beroerde foto's, daglicht is alweer schaars goed:
[ [url=m/1wNR7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GH4K76.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cabelona schreef:ssssuus Ik heb het even voor je opgezocht, het is longer lasting lipstick N02 van de Hema.
Dit is de kleur wanneer je hem net opgebracht hebt, na het opdrogen wordt hij minder rood (eerder richting donker paars) en een stuk donkerder van kleur. Hij is vrij hard met aanbrengen, maar blijft echt de hele dag zit (goed poetsen met schoonmaken). Persoonlijk vind ik het wel fijn dat hij niet zo vloeibaar is, want ben altijd bang met dit soort kleuren dat je het over je hele gezicht uitsmeert![]()
[ [url=m/mVvL8B.png]Afbeelding[/url] ]
Djilna schreef:linoleum schreef:Peelie, beetje blush zou ook al veel verschil maken. Heb je dat? Gebruikte het eerder ook nooit, maar maakt het zoveel meer af.
Nieuwe producten vandaag binnen, beetje beroerde foto's, daglicht is alweer schaars goed:
[ [url=m/1wNR7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GH4K76.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke was de bovenste ook alweer? Wel een hele mooie glans zit daarop!
Eight schreef:Fast play staat je super mondy en je hebt prachtige lippen
Wauw friemel wat een engerd! Ik vind je makeup gaaf elke, autumn meets Halloween
Ik ga vandaag lekker winkelen in Rotterdam, iemand nog aanraders?