Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deijs schreef:pimaude schreef:
Ik kan die man ook echt niet aanraden, mijn afspraak stond eerst bij hem maar heb hem toch even hartelijk bedankt....
Er was een bokker in dit topic die bij hem geweest was, vond het enorm netjes.
Pimaude heb je een link of een naam van de shop
Twilight schreef:hallo, ik had een vraagje, weten jullie nog goede watercolour artiesten rondom zwolle/harderwijk. (ben erg fan van blackbear maar als er iets dichter bij huis zit is altijd leuk, zo niet, dan maar vrdr weg. maar vragen kan altijd)
Courses schreef:Twilight schreef:hallo, ik had een vraagje, weten jullie nog goede watercolour artiesten rondom zwolle/harderwijk. (ben erg fan van blackbear maar als er iets dichter bij huis zit is altijd leuk, zo niet, dan maar vrdr weg. maar vragen kan altijd)
Ik zou me voor een goede artiest niet beperken. Tattoo Pijkie in H'wijk doet geen watercolor, de andere in H'wijk is niet heel best wat ik van de verhalen gehoord heb.
pimaude schreef:Twilight schreef:Top dankjeis het Tjitse de vries? volg hem op facebook, maar staan maar heel weinig van dat soort voorbeelden.
Nee naar kim!
Ik kan die man ook echt niet aanraden, mijn afspraak stond eerst bij hem maar heb hem toch even hartelijk bedankt....
Courses schreef:Twilight schreef:hallo, ik had een vraagje, weten jullie nog goede watercolour artiesten rondom zwolle/harderwijk. (ben erg fan van blackbear maar als er iets dichter bij huis zit is altijd leuk, zo niet, dan maar vrdr weg. maar vragen kan altijd)
Ik zou me voor een goede artiest niet beperken. Tattoo Pijkie in H'wijk doet geen watercolor, de andere in H'wijk is niet heel best wat ik van de verhalen gehoord heb.
Yvankaxx schreef:Hij is verder mooi genezen, enkel nog een oneffen stukje in de huid/tattoo omdat ik er een ontvelling in heb gehad. Maar het is niet dat alleen dat stukje gevoelig is, echt het hele oppervlak. Heb om die reden ook nog niet geschoren op de tattoo. Smeer nu met bodylotion na het douchen.
Yvankaxx schreef:Dat zou ook nog wel eens kunnen, vanavond ingesmeerd en hij jeukt nu ook. Dacht dat het na dik 4 weken wel weer kon. Dan hou ik daar iig eerst mee op, heb nog wel zwitsal voor de gevoelige huid staan!