[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chantalboes

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:19

Wat een leuk lettertype!
Ik vind m mooi!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:26

Heel mooi lettertype!!
Had denk ik wel de zin anders gedaan: this shall pass too
Of is dit een quote uit een film oid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:31

Captain schreef:
Heel mooi lettertype!!
Had denk ik wel de zin anders gedaan: this shall pass too
Of is dit een quote uit een film oid?

This too shall pass is een quote uit een liedje.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:31

This too shall pass is juist de uitdrukking :j komt uit de literatuur, fitzgerald geloof ik

*edit* iets ouder dan uit een liedje dus :')
gaat over de vergankelijkheid van het lichaam volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:35

Twilight schreef:
Top dankje :D is het Tjitse de vries? volg hem op facebook, maar staan maar heel weinig van dat soort voorbeelden.

Nee naar kim!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:05

pimaude schreef:
Twilight schreef:
Top dankje :D is het Tjitse de vries? volg hem op facebook, maar staan maar heel weinig van dat soort voorbeelden.

Nee naar kim!

Ik kan die man ook echt niet aanraden, mijn afspraak stond eerst bij hem maar heb hem toch even hartelijk bedankt....

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:06

Heeft er iemand een wondertip voor badderen met een verse tattoo op je ribben en pols? :')
Ik vind douchen te koud en ga graag in bad, hoe doen jullie dat? Folie eroverheen? Ik zit uiteraard niet tot hoog met mn ribben in bad te weken

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:18

Je kunt de douche toch warm draaien? := Ik zou er niet mee in bad gaan.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:28

_Karlijn schreef:
Je kunt de douche toch warm draaien? := Ik zou er niet mee in bad gaan.

Heb even om mijn pols folie geflanst en mijn ribben komen niet in het water, de afzuiger staat ook aan. Dan is het geen probleem toch?? Of wel?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:33

Deijs schreef:
pimaude schreef:

Nee naar kim!

Ik kan die man ook echt niet aanraden, mijn afspraak stond eerst bij hem maar heb hem toch even hartelijk bedankt....

Er was een bokker in dit topic die bij hem geweest was, vond het enorm netjes.

Pimaude heb je een link of een naam van de shop :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:33

Ik zou het niet doen :n Niet in bad gaan is echt een hoofdregel bij een nieuwe tattoo.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:47

Deijs schreef:
pimaude schreef:

Er was een bokker in dit topic die bij hem geweest was, vond het enorm netjes.

Pimaude heb je een link of een naam van de shop :)

Ja klopt, het was een mannelijke bokker geloof ik. Die tatooeerder heeft bij mij vreemde opmerkingen gemaakt en heel onprofessioneel gereageerd, vandaar!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:53

Twilight schreef:
hallo, ik had een vraagje, weten jullie nog goede watercolour artiesten rondom zwolle/harderwijk. (ben erg fan van blackbear maar als er iets dichter bij huis zit is altijd leuk, zo niet, dan maar vrdr weg. maar vragen kan altijd)

Ik zou me voor een goede artiest niet beperken. Tattoo Pijkie in H'wijk doet geen watercolor, de andere in H'wijk is niet heel best wat ik van de verhalen gehoord heb.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:00

Courses schreef:
Twilight schreef:
hallo, ik had een vraagje, weten jullie nog goede watercolour artiesten rondom zwolle/harderwijk. (ben erg fan van blackbear maar als er iets dichter bij huis zit is altijd leuk, zo niet, dan maar vrdr weg. maar vragen kan altijd)

Ik zou me voor een goede artiest niet beperken. Tattoo Pijkie in H'wijk doet geen watercolor, de andere in H'wijk is niet heel best wat ik van de verhalen gehoord heb.

Nee in Harderwijk hoef je idd geen tattoo te laten zetten :P Pijkie is wel prima maar niet voor watercolor zoals thirsa al zegt.

De tatoeerder die ik had in Amsterdam (Alexander Anvil) die doet heel veel watercolor geloof ik! moet je maar eens even bekijken op z'n fb of instagram :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:16

Ik zou met een verse tattoo niet het wlbaf in gaan. Twijfelde zelfs of ik met mijn tattoo van 5/6 weken oud naar de sauna moest gaan.

De tattoo op de vorige pagina is leuk! De uitdrukking klopt ook gewoon hoor :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:16

_Karlijn schreef:
Hij staat :):) (best lastig om een goede foto van de achterkant van je arm te maken :') )

[ [url=m/K44eCO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind deze echt superleuk.
Wordt ook uitgesproken in My Best Friend's Wedding trouwens, een film die ik van binnen en van buiten ken :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:35

pimaude schreef:
Twilight schreef:

Nee naar kim!

Mag ik vragen waarom? Ik had een afspraak bij hem staan, maar moest annuleren, maar wil wel een nieuwe afspraak maken. Maar als het niet zo geschikte vent is....

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:52

_/-\o_ Hij vroeg mij heel vaak of ik alleen kwam en dat we dan die maandag de shop voor onszelf hadden. Als je zoiets 1x zegt vind ik het wel oké maar niet 3+ keer en ook als je een vrouw en kind hebt "ah joh ik loop maar te dollen."
Overigens heb ik minimaal 3 weken van te voren afgezegd want hij gaf geen duidelijkheid over de datum en tijd en eerst veranderde de datum weer en dan weer niet. Toen vertelde ik hem dat ik toch naar iemand anders toe ging en toen werd ie pissig. Heeft hij mij ook meteen van Facebook gegooit. Nou doei dan he!
Hij zei dat hij ook nooit afspraken maakt via facebook maar dat zei hij ook pas toen hij boos was, hij werkt namelijk ook voor zichzelf dus weet ik veel hoe dat gaat en wat ie bedoeld.
Dus nee die wordt het voor mij nooit meer :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:59

Mijn tattoo staat nu ruim 4 weken. Is het normaal dat het bij aanrakingen soms nog wat gevoelig is?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:08

Courses schreef:
Twilight schreef:

Nee maar zoals ik zei. wil eerst de opties hier kijken en dan kan ik daarna altijd vrdr kijken er staat ook omgeving, niet perse die stad. :) k beperk mijzelf niet, helemaal gezien ik blackbear benoem en dat is toch al bijna 2 uur enkele reis. moet toch nog sparen, maar kan dan wel goed rondkijken naar opties.
Laatst bijgewerkt door Twilight op 09-03-17 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:11

Verstandig twilight!

@yvanka; ja! Elke huid heelt anders! Zolang hij geen rode randen meer heeft zit het wel goed :) nog even de tijd geven.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:27

Hij is verder mooi genezen, enkel nog een oneffen stukje in de huid/tattoo omdat ik er een ontvelling in heb gehad. Maar het is niet dat alleen dat stukje gevoelig is, echt het hele oppervlak. Heb om die reden ook nog niet geschoren op de tattoo. Smeer nu met bodylotion na het douchen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:48

Yvankaxx schreef:
Hij is verder mooi genezen, enkel nog een oneffen stukje in de huid/tattoo omdat ik er een ontvelling in heb gehad. Maar het is niet dat alleen dat stukje gevoelig is, echt het hele oppervlak. Heb om die reden ook nog niet geschoren op de tattoo. Smeer nu met bodylotion na het douchen.

Irriteert de parfum in bodylotion je tattoo niet?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:52

Dat zou ook nog wel eens kunnen, vanavond ingesmeerd en hij jeukt nu ook. Dacht dat het na dik 4 weken wel weer kon. Dan hou ik daar iig eerst mee op, heb nog wel zwitsal voor de gevoelige huid staan!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 01:05

Yvankaxx schreef:
Dat zou ook nog wel eens kunnen, vanavond ingesmeerd en hij jeukt nu ook. Dacht dat het na dik 4 weken wel weer kon. Dan hou ik daar iig eerst mee op, heb nog wel zwitsal voor de gevoelige huid staan!

Als er ergens veel parfum in zit is het wel Zwitsal toch? :P Google maar eens op 'bestanddelen Zwitsal', daar word je niet heel vrolijk van. Ik zou het gewoon bij bepanthen of kokosvet houden.