Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:12

Oh, gaaf Elke!
Vind je ooglook echt prachtig <3

Ik heet Anca, maar iedereen noemt me Anc.
Behalve Friem, die noemt me Your Highness :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:12

Ik gebruik ook geen wit oogpotlood. Moet er nu ineens aan denken dat ik bij de origins store werd geholpen door een meisje met witte mascara en daarboven zwarte falsies. Zag er heel apart uit maar stond haar erg goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:19

Wit oogpotlood gebruik ik ook niet, wit is vaak te hard.
Je kunt beter voor een nude potlood gaan.

Rimmel Scandaleyes heeft een fijne, mooi nude, blijft goed zitten en de kleur loopt ook niet over.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:21

Zijn er mensen die werken met nude Concealer of potlood om een liplook strak te krijgen?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:24

[***] schreef:
Even een vraagje, zijn er meiden die met wit oogpotlood een lijntje op hun onderste waterlijn zetten zodat de ogen wat opener lijken? Bij mij is dat echt geen succes, door mijn eyeliner+mascara veranderd het witte lijntje als heel snel in een lichtgrijs lijntje, echt heel lelijk. En daarnaast vind ik zo'n wit lijntje er ook gek en onnatuurlijk uitzien bij een ooglook met bruine oogschaduw, dus hoe doen jullie dat? Een meer huidkleurig potlood?

Ik met een huidskleurig potlood. Niet altijd hoor, maar af en toe wel. Vooral bij een donkere look of juist bij een hele basic look/.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:32

Elke wat een mooie look, kan me voorstellen dat je indruk gemaakt hebt. :) En die spoilerfoto. _O-

Mijn naam is [naam]. :) Ik kan beter de pagina bookmarken wil ik iedereens naam onthouden, trouwens. _O-

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:36

Mooie ooglooks maakt deze meid zeg!
Op instagram @denitslava.
Laatst bijgewerkt door BelleTessa op 08-03-16 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:49

DnT schreef:
Oh, gaaf Elke!
Vind je ooglook echt prachtig <3

Ik heet Anca, maar iedereen noemt me Anc.
Behalve Friem, die noemt me Your Highness :D

:') _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:48

Eight schreef:
Zijn er mensen die werken met nude Concealer of potlood om een liplook strak te krijgen?

Ik soms, en mijn wenkbrauwen dagelijks. Gebruik de cream concealer van Catrice met een stevig plat lipstickpenseel hiervoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:52

Dan ga ik denk ik even kijken naar een huidskleurig potlood :j En Gina, ik zie het, jij hebt het alleen op de 'buitenkant' van je waterlijn of lijkt dat zo?

Dankzij jullie heb ik trouwens 3 liquids van gc aangeschaft haha. Ik heb de kleuren Cher, Serenity en Iced Mocha. Serenity is echt super mooi, Cher moet ik even wennen aangezien dat wat donkerder was dan verwacht en Iced Mocha vind ik niks denk ik. Dacht dat het een beetje op mac taupe zou lijken waar ik gek op ben, maar toen ik iced mocha opdeed schrok ik, totaal anders dan ik verwacht/gewend had :') Het is bij mij meer grijs met een vleugje paars, ik weet niet. Opzich vind ik het ook wel wat hebben, emaar ik denk dat ik hem nooit ga dragen omdat ik het gewoon niet durf. En het is inderdaad waar dat ze goed blijven zitten, ik moest gewoon haast schrobben, heb maar wat kokosolie erbij gepakt anders krijg ik het er echt niet af zonder mijn lippen pijn te doen. :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:56

Ik doe hele waterlijn, maar doe daarna ook nog oogschaduw onder oog en dat zwakt het iets af :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:07

Mn QiBests en een beautyblender dupe zijn binnen :D

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:24

Mooi dat het toch nog is binnen gekomen Jans!

Mooie looks komen weer voorbij! :)

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:29

Gianti schreef:
Moet echt veeel donkerder :P

Beetje dit idee

[ [url=m/JYMf2b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gemaakt door geweldige nadine :P

Gwn zwarte verf van de action, heb ik pas een opdracht mee gedaan, werkt prima!

Patlican

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:01

L'oreal is een leverancier heel veel merken vallen eronder. Lancome, Ysl, Biotherm, Armani en het merk L'oreal zelf.( nog een aantal merken) Vaak zie je binnen een leverancier bij de verschillende merken soort gelijke producten. Dat betekent overigens niet dat de creme's en make up van Lancome en L'oreal het zelfde is. Ze maken wel gebruik van elkaars successen, dat zie je dan ook terug in bijvoorbeeld de ingredienten.

Is er nog een andere site dan Sephora.com om Tarte te bestellen? Zit toch te twijfelen om evt de amazon clay foundation te bestellen en misschien ook wel de Kat von d.. Twijfel wel over de kleur gebruik op dit moment NW13 van Mac. Als jullie sugesties hebben hoor ik het graag! Mijn naam is Shelley

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:03

Djilna = Djilan :D

En ik ga jullie namen ben ik bang ook niet allemaal onthouden, al weet ik sommige wel :))
Die laatste foto Elke :))
Mooie look!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:06

Eight schreef:

Ik werk met concealer maar meer zodat ik geen bleeding heb, zonder heb ik altijd last van bleeden :\

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:16

Gebruik eigenlijk nooit concealer terwijl t het wel mega strak maakt.. Toch ns pakken
En nude oogpotlood heb ik n tijdje gedaan maar al heel lang niets meer

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:35

Yaella hier, ik ga echt niemands namen onthouden... behalve Your Highness _/-\o_ _O-

Vraagje, weten jullie een goede eyeliner die je op de waterrand kunt aanbrengen. Ik heb nogal waterige oogjes en heb vaak last van uitloop. Ik wil zo graag eens een mooie cateye hebben.

@elke: mooie ooglook en bedankt voor de uitleg om het onder je oog zo mooi uit te vagen. Heb je misschien ook een tip om het daar te laten blijven. Ik heb vaak last dat het op een gegeven moment overal zit behalve waar ik het heb aangebracht :( Ik gebruik al primer, concealer en afpoederen :(

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:59

Kan je dan niet beter een goede oogpotlood kopen? Ik heb van Chanel en gaat er bij mij niet af.
Ik ben trouwens tjady

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:09

Dat ligt inderdaad aan je producten ben ik bang. Die van sleek blijven als een huis zitten.

En ik doe altijd best wel wat transparante loose powder om mijn ogen heen voordat ik met de oog make up begin. Ik zweer echt bij die poeder :j

En met namen ga ik het heel moeilijk krijgen, maar ik dacht even dat me dat wel lukte haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:23

Ik geloof dat ik het maar gewoon op boktnamen hou, ben zo slecht in namen :=

Ik moet zeggen dat ik over het algemeen met een lippotlood mijnlipstick ook wel redelijk strak krijg.
Soms schiet ik uit en dat plekje werk ik dan bij met concealer, maar dat gebeurd maar heel zelden.

Ik heb een zwart oogpotlood van Stila Smudge Stick Waterproof in Stingray.
Gaat echt nergens heen, gebruik het altijd in mijn bovenste waterlijn en soms in mijn onderste waterlijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:33

Stila ben ik ook erg benieuwd naar :j

Ik ga straks even goed uitpakken en ook zo naar werk. Vanavond concert en ik vind dat t dan mag. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:42

Het is woensdag, dus ik vind dat het dan mag :j

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:03

Misschien kan je Tarte op ook hun eigen website bestellen? Maar waarom niet bij Sephora?

Ik werk nooit m'n liplijn bij met concealer, werkt nooit zo netjes als met een potlood, dan krijg je de strakste lijn. M'n wenkbrauwen wel af en toe, maakt zo mooi strak.