[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 07:32

Eens met het donkere.

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:18

Lichte vind ik zachter staan, maar inbde winter kan t donkere ook idd! Beide staat je mooi.

Vanavond krijg ik mn nieuwe permanent. Vorige thuiskapster had niet ideaal gedaan nu doet een vriendin uit de kapsalon het thuis voor me omdat naar de kapsalon niet haalbaar is voor me (afstand/tijd/werk)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:47

Ik val ff binnen...
Ik heb zoveel last van haaruitval.... eigenlijk zolang ik al weet maar het lijkt steeds erger te worden. Heb heel mede hierdoor ook heel weinig en dun haar.... Iemand een goude tip tegen deze haaruitval?? -O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:48

Wat vervelend yonker, ik denk alleen dat het lastig is om advies te geven als we de oorzaak niet weten.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:03

mijn kapper gaf aan dat er een vitamine B suplement is tegen haaruitval en dat dat wel goed wil helpen

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:06

Ja oorzaak weet ik zelf ook niet helaas en geen idee hoe ik erachter kan komen _O-
Vitamine B supplement valt nog te proberen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:50

Ik zit momenteel met mijn haar in de verf. :D

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:03

@[***], jeej, ik ook :D
Ik moet nog tot 20 na 12 zitten ongeveer :P
Donker robijn rood, ik ben eens benieuwd *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:52

Yonker er bestaan speciale multivitamines voor haar en nagels van de Kruidvat. Geen wondermiddel, maar ik heb ook een periode gehad waarin ik echt in de rui was en toen is het wel een stuk minder geworden. Liet echt overal haren achter := Nou scheelt het dat ik super dik en lang haar had destijds, maar alsnog, werd er niet zo vrolijk van.

En over de donkere of lichtere haarkleur.. Ik vind juist het lichte echt 10000x mooier staan. Het donkere kan denk ik heel goed voor de winter, maar dan zou ik wel mijn wenkbrauwen wat bijtekenen/donkerder maken, nu valt alle definitie in je gezicht namelijk een beetje weg en dat is jammer.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:13

Ik heb gevraagd aan m'n kapster of dit kan bij mijn haar:
Afbeelding

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:39

Ik ben ook klaar :D
Ben er best tevreden mee!
Afbeelding
Afbeelding

Zal eens kijken of ik een voor foto heb :D

** Ohja let niet op het marginale hoofd, ik heb zo ongeveer 50x geprobeerd voor ik (naar mijn mening) een deftige foto had :') **

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:44

Emmaa_ schreef:
Yonker er bestaan speciale multivitamines voor haar en nagels van de Kruidvat. Geen wondermiddel, maar ik heb ook een periode gehad waarin ik echt in de rui was en toen is het wel een stuk minder geworden. Liet echt overal haren achter := Nou scheelt het dat ik super dik en lang haar had destijds, maar alsnog, werd er niet zo vrolijk van.

En over de donkere of lichtere haarkleur.. Ik vind juist het lichte echt 10000x mooier staan. Het donkere kan denk ik heel goed voor de winter, maar dan zou ik wel mijn wenkbrauwen wat bijtekenen/donkerder maken, nu valt alle definitie in je gezicht namelijk een beetje weg en dat is jammer.

Bedankt dan ga ik daar kijken!! :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:58

Stille meelezer komt even tevoorschijn! Ik denk er al zo lang over om mijn haar kort te laten knippen. Maar ik heb geen idee of mij dat staat. Dus ben heel benieuwd naar jullie mening.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is mijn haar zoals ik het eigenlijk altijd heb haha. Maar het gaat altijd pluizen onderaan en eigenlijk kan ik er vrij weinig mee.

Zo zou ik het graag willen:

Afbeelding

Brand los haha, andere suggesties zijn ook welkom

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:13

Hoi!
Een tijdje terug vroeg ik hier om advies over permanent verven of kleurspoeling, ik ben toen voor de pernamente verf voor kruidvat gegaan, echter is mijn haar hier een beetje oranje achtig van geworden en ik wil het nog iets donkerder alleen ben ik vergeten of er nou stond dat je na 4 weken opnieuwkon verven of na 4 maanden, iemand hier die het weet of binnenkort kruidvat haarverf gaat gebruiken en mij kan helpen?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:20

Ligt er vooral aan hoe sterk je eigen haren zijn :)

@Inney ik denk dat je dat heel mooi zou staan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:16

Hammeke schreef:
Ik ben ook klaar :D
Ben er best tevreden mee!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Zal eens kijken of ik een voor foto heb :D

** Ohja let niet op het marginale hoofd, ik heb zo ongeveer 50x geprobeerd voor ik (naar mijn mening) een deftige foto had :') **

Welke kleur is dit? Staat leuk!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:24

liliekska schreef:
Hoi!
Een tijdje terug vroeg ik hier om advies over permanent verven of kleurspoeling, ik ben toen voor de pernamente verf voor kruidvat gegaan, echter is mijn haar hier een beetje oranje achtig van geworden en ik wil het nog iets donkerder alleen ben ik vergeten of er nou stond dat je na 4 weken opnieuwkon verven of na 4 maanden, iemand hier die het weet of binnenkort kruidvat haarverf gaat gebruiken en mij kan helpen?

Gewoon verven. Hoeft niet perse te wachten hoor. :)
Jammer dat het niet geworden is wat je had gehoopt. Dat heb ik ook regelmatig. :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:25

Ik vind mijn haar qua lengte nog niet mooi genoeg voor rood. Zaterdag weer naar de kapper, denk dat ik eerst maar als tussenoplossing voor een ander kleurtje ga. Nog geen idee wat.
Het is nu vooral veel uitgroei met wat blonde strepen. Ziet er nogal armoedig uit. :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:27

Herkenbaar. Dat had ik na de zomer ook.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:23

Ik ben benieuwd wat jullie denken, zelf kom ik er niet helemaal uit...
Mijn haar valt volgens het staaltjes boek in de blonde sectie, maar het is meer bruinblond. Ik wil het graag iets donkerder hebben (daarvoor heb ik al verf, heb ik ook al eerder gedaan), en de punten een leuke kleur. Nu twijfel ik zelf tussen donker rood of donker paars. Blauw heb ik al gehad :D

De kleuren die het zouden worden zijn La Riche Directions Pillarbox Red (iets donkerder) of Manic Panic Purple Haze (evt iets lichter, staaltje vind ik net iets te donker).

Ik kies expres voor semi permanent, mocht het dan mis gaan ben ik er snel weer vanaf :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:28

Echt zo dom/grappig, ik ben gisteren van blond/oranje achtig haar naar donkerbruin met lichtblonde ombre gegaan. En op het werk ziet niemand het, maar verbaast me ook niet: zit met alleen maar mannen _O- Alleen serieus, het valt volgens mij best wel op. Mannen zien dat gewoon echt niet :')
Laatst bijgewerkt door Fearn op 29-09-15 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:40

Mannen zijn soms ook zo lomp haha. Hier op het werk is er ook altijd maar 1 misschien die het ziet. En werk ook vooral met mannen.

Enige wat ze echt opvalt is als je op hakken loopt of in een rokje of jurkje.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:42

Haha, ja, uiteraard :') Volgens mij als je je haar knalroze zou verven en korter zou knippen, zouden ze nog hooguit zeggen: Hmm, er is iets anders aan je, maar kan er niet mijn vinger op leggen... _O-

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:22

Hoi, ik kom even binnenvallen in dit topic! Over anderhalve week ga ik naar een bruiloft, maar ik heb geen idee wat voor kapsel ik moet kiezen aangezien ik heel dun en kwetsbaar haar heb. Hierdoor krijg ik als ik bijv. in wil vlechten met moeite een vlechtje ter grootte van een rattenstaartje :') en is stijlen/krullen een slecht plan omdat ik geheid dode punten daarvan krijg, zelfs als ik beschermend serum gebruik. En oja, ik ben bezig met het laten uitgroeien van mijn pony (komt nu tot het puntje van mijn neus). Verder is mijn haar lang en een beetje krullerig.
Hebben de Bokt haarexperts misschien de gouden tip voor mijn lastige haar? :D

Edit: zat zelf te denken aan zoiets
Afbeelding

Maar dan krijg ik dus twee hele dunne vlechtjes, of zou dat wel kunnen?

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:36

Paar pogingen verder maar die vlechten waren echt een flop, zag er niet uit :') maar ik heb al wat nieuws gevonden! Supersimpel en lekker feestelijk

Afbeelding