Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Yonker er bestaan speciale multivitamines voor haar en nagels van de Kruidvat. Geen wondermiddel, maar ik heb ook een periode gehad waarin ik echt in de rui was en toen is het wel een stuk minder geworden. Liet echt overal haren achterNou scheelt het dat ik super dik en lang haar had destijds, maar alsnog, werd er niet zo vrolijk van.
En over de donkere of lichtere haarkleur.. Ik vind juist het lichte echt 10000x mooier staan. Het donkere kan denk ik heel goed voor de winter, maar dan zou ik wel mijn wenkbrauwen wat bijtekenen/donkerder maken, nu valt alle definitie in je gezicht namelijk een beetje weg en dat is jammer.
Hammeke schreef:Ik ben ook klaar
Ben er best tevreden mee!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zal eens kijken of ik een voor foto heb
** Ohja let niet op het marginale hoofd, ik heb zo ongeveer 50x geprobeerd voor ik (naar mijn mening) een deftige foto had**
liliekska schreef:Hoi!
Een tijdje terug vroeg ik hier om advies over permanent verven of kleurspoeling, ik ben toen voor de pernamente verf voor kruidvat gegaan, echter is mijn haar hier een beetje oranje achtig van geworden en ik wil het nog iets donkerder alleen ben ik vergeten of er nou stond dat je na 4 weken opnieuwkon verven of na 4 maanden, iemand hier die het weet of binnenkort kruidvat haarverf gaat gebruiken en mij kan helpen?