Nog iemand aan de Skyr, jee

Lekker Moi!
Goed gevulde koelkast Gaucho, have fun!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:Super leuk Roosch, leuk paard ook. Sterkte met de zumba en de tuin...![]()
Rijden jullie bewust geen paard ivm gewicht of gewoon niet de mogelijkheid tot paardrijden?
ManonGrr schreef:Rijden jullie bewust geen paard ivm gewicht of gewoon niet de mogelijkheid tot paardrijden?
Wiwabalia schreef:Ik meld mij ook, zal straks eens het topic bijlezen..
Tijdens mijn zwangerschap ruim 30 kilo aangekomen, inmiddels is onze knappe kerel geboren en ik voel mij echt niet prettig bij mijn gewicht. Ben nog nooit zo zwaar geweest en mijn prachtige rijlaarzen pas ik niet meer in (dus heb wel een soort van doel). Mijn doel is dus deze 30 kilo er weer af, mag best een tijdje overheen gaan, dat geeft niet.
Ik zoek alleen een soort “hou-vast” want zelf gaan freewheelen lukt niet echt. Weightwatchers geprobeerd een tijd terug maar vond dat puntensysteem niet echt overzichtelijk (en dan word ik mevrouw-afhaak).
Volgen jullie een bepaald patroon/app/iets wat vol te houden is en werkt?
Wiwabalia schreef:Ik meld mij ook, zal straks eens het topic bijlezen..
Tijdens mijn zwangerschap ruim 30 kilo aangekomen, inmiddels is onze knappe kerel geboren en ik voel mij echt niet prettig bij mijn gewicht. Ben nog nooit zo zwaar geweest en mijn prachtige rijlaarzen pas ik niet meer in (dus heb wel een soort van doel). Mijn doel is dus deze 30 kilo er weer af, mag best een tijdje overheen gaan, dat geeft niet.
Ik zoek alleen een soort “hou-vast” want zelf gaan freewheelen lukt niet echt. Weightwatchers geprobeerd een tijd terug maar vond dat puntensysteem niet echt overzichtelijk (en dan word ik mevrouw-afhaak).
Volgen jullie een bepaald patroon/app/iets wat vol te houden is en werkt?