Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Needje schreef:MarlonNaldo bij een dagsessie van 8 uur is 1200 euro toch best normaal? Uurprijs van 150 is redelijk gemiddeld volgens mij.
Al kan ik me voorstellen dat je bij zulke projecten die ook nog meerdere dagen duurt daar wel iets onder gaat zitten.
Lastig.
Blij dat ik hooguit 5 uur zit
Het blijft hier ook maar kriebelen.
Wil nu graag een chest piece. Ornamental.
En denk dat het bij deze wordt
https://www.instagram.com/jadejay.ink/
(ook fijn dat ze geheelde tattoos laat zien, zeker bij van die fijne is het vaak afwachten hoe ze helen)
Denk dat die stijl wel bij de rest wat ik al heb past en niet heel raar staat.
Michelle_96 schreef:Voor mijn pareltjes heb ik 450 betaald, sessie van 10-16 uur[ Afbeelding ]

Lynn_Nikita schreef:[ Afbeelding ]
Ik zoek een artiest liefst in Limburg om zulke Roos te zetten.
Is dit nou Fineline of realistisch? Mijn oma had veel rozen in haar tuin en schilderijtjes van retouté En in die stijl zou ik ook graag een roos mijn onderarm willen inclusief twee woorden ( evt in haar handschrift )
Mando schreef:Goons & queens Heerenveen. Giro heeft hem gezet.
4 maanden geleden heeft Mike nog een tekst gezet. Mijn moeder had een brief voor me voor na haar overlijden. Ze sloot de brief af met. Kisses for ever. Dat heeft hij zo overgenomen in haar handschrift.
Heel waardevol voor mij.
[ Afbeelding ]
Mando schreef:Goons & queens Heerenveen. Giro heeft hem gezet.
4 maanden geleden heeft Mike nog een tekst gezet. Mijn moeder had een brief voor me voor na haar overlijden. Ze sloot de brief af met. Kisses for ever. Dat heeft hij zo overgenomen in haar handschrift.
Heel waardevol voor mij.
[ Afbeelding ]
Polarize schreef:Mando schreef:Goons & queens Heerenveen. Giro heeft hem gezet.
Heel waardevol voor mij.
[ Afbeelding ]
Oh hoe was je ervaring bij goons & queens? Ik woon vlak bij heerenveen, dus ze zijn lekker bereikbaar voor mij, maar de laatste keer dat ik keek hadden ze wisselende artiesten, dus vond ik het lastig om te bepalen of het echt iets voor mij was
Lynn_Nikita schreef:[ Afbeelding ]
Ik zoek een artiest liefst in Limburg om zulke Roos te zetten.
Is dit nou Fineline of realistisch? Mijn oma had veel rozen in haar tuin en schilderijtjes van retouté En in die stijl zou ik ook graag een roos mijn onderarm willen inclusief twee woorden ( evt in haar handschrift )