[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:14

Jaa die!

Daar was ik helemaal gek van! Even spieken hoe zijn werk nu is :D dankje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:15

smurffie schreef:
Chans schreef:
Ook ik ga mee met Will Joolien en Killyen. Er zijn zoveel andere goede artiesten naast Hanne van BB en die komen tegenwoordig niet meer zo veel aan bod hier, dat haalt voor mij de gezelligheid van lekker mee kletsen er wel een beetje uit en is het voor mij persoonlijk meer plaatjes kijken van Hanne geworden.

Dus ja ik snap best wat er bedoeld wordt :o

Ik zie de afgelopen pagina's anders bijzonder weinig echt mooi gezette tattoo's. Maar daar mag niks van gezegd worden Dus word er inderdaad weinig over gepraat.. Het is not done in dit topic om te zeggen dat je iets niet mooi vind, alternatief is niets zeggen.

In een van de vorige topics hebben we het heel veel gehad over een buitenlandse artiest, volgens mij watercolour. Wie weet over wie ik het heb := .. Ik vond dat mega gaaf werk.. uit Polen? ( ik heb het echt over minimaal 2 jaar geleden maar misschien wel 5 :+)

Adam Kremer denk ik? :D

Ff random wat voorbeelden gepakt :P
2018
Afbeelding

2014
Afbeelding

2014
Afbeelding

2018
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:17

Dit is vrij donkere watercolor, ik vind het prachtig maar ben met die lichte/pastelkleuren altijd zo benieuwd of dat nou echt mooi blijft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:17

En deze vind ik persoonlijjk heel mooi <3
Afbeelding

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:26

Joolien schreef:
[ Afbeelding ]

Wauw, die is tof! Heel bijzonder eigenlijk, ik heb nog nooit zo'n soort tattoo gezien. Maar ik vind het een heel mooi plaatje :) Ik ga eens meet van die artiest bekijken :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:27

Dat hertje <3

Ik heb geen idee hoe goed dit blijft.. Dat heeft mij tot nu toe voor zwart grijs doen kiezen..
Ergens ben ik wel benieuwd hoe dit soort platen er na 10 jaar uitzien bijvoorbeeld

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:29

Oh, wauw! Ik weet nog dat ik jaren geleden inderdaad veel van Kremer's werk voorbij zag komen en mezelf had voorgenomen om er eens heen te gaan. Nu hou ik het toch liever bij zwart-wit en zoek ik het dichterbij (zoals bij Blackbear :+).

Hij is wel enorm vooruit gegaan, zeg. :oo

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:39

Joolien schreef:
[ Afbeelding ]

Wauw!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:30

Joolien schreef:
[ Afbeelding ]

Die is echt héél gaaf!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:43

Adam Kremer heeft echt prachtig werk :))

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:07

Oh ja, Adam Kremer <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:49

Ook zo'n hype een tijd geleden ... als hij in NL had gezeten viel het vast ook onder de noemer reclame :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:02

Ooohhh dat hertje dat Joolien post... <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:14

Misschien een beetje spuit 11, maar ik ben het helemaal met Will eens. Soms heb ik het gevoel dat als je tattoo niet bij BB is gezet dat je ook geen reactie krijgt. Of jullie vinden het allemaal lelijk/slecht gezet, haha.

Ik vind die watercolor tattoos echt mooi, ik vraag me inderdaad ook af hoe die na verloop van tijd worden. Ik zag in Spanje een dame met een Disney watercolor tattoo en van ver af leek het net of ze bont en blauw geslagen was. Pas toen ik dichterbij kwam zag ik dat het Ariël was. Zo jammer!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:16

Gister bij Hanne geweest voor een tattoo op m'n onderarm en ik had gevraagd of ik ook een kleine tweede kon laten zetten. Daar is normaal geen tijd voor, maar gister was er toch nog een beetje ruimte over en dus ging ik naar huis met twee nieuwe tattoos :D ik zal later even foto's maken.

En ik heb een vraag waar jullie hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb in mei een tattoo laten zetten op mijn arm, een Gustav klimt schilderij. Ik was er heel blij mee. Maar al snel vervaagde de kleuren in bepaalde stukken. Ik ben weer terug gegaan en heb nog 2,5 uur gezeten om het bij te laten werken. Helaas zijn sommige stukken alweer heel erg vervaagd. Voor de duidelijkheid, het ligt echt niet aan de artiest. Het is echt goed gezet. Het ligt aan de huid op mijn onderarmen,de tattoo van gister was ook heel lastig. Uiteindelijk moest ze over de meeste stukken wel 5 keer heen om het te laten pakken. Dat is alleen op m'n armen zo, alle andere 4 tattoos gingen heel makkelijk.
Maar mijn Klimt tattoo is nu dus nog steeds niet zoals ik het zou willen. Sommige stukken zijn heel mooi, maar andere stukken zijn vervaagd en het geheel lijkt onaf. Ik weet niet meer zo goed wat ik er aan kan doen. Een outline toevoegen of het gewoon nog een keer proberen bij te werken. Maar misschien heeft een van jullie nog een idee wat te doen.
Hij is absoluut niet lelijk, alleen is het ook niet wat ik er van had gehoopt.

Afbeelding

Met flits, in het echt ligt het contrast vooral bij het stuk op m'n pols nog wat lager.

Ik heb de naam van de shop er niet bij gezet, dat omdat het ook echt niet aan hen ligt en ze me echt goed hebben geholpen. Het is meer gewoon een beetje pech denk ik. Mijn huid en weinig outlines en kleur pakt al moeilijker.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:25

@ jasz: Ik denk dat in dit geval outlines wel gaan helpen om alles beter bij elkaar te houden. Lastig dilemma! -O-

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:30

Ja vind ik ook. Ik had eerst expres geen outlines gedaan, omdat dat ook niet in het schilderij zit. Maar ik ga ook niet de rest van m'n leven om de paar maanden bijwerken. Dus dan moet het maar denk ik. Als ik dat van tevoren wist had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Het is veel moeilijker dan de artiest en ik hadden gedacht.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 21:04

Jasz jammer dat het niet goed pakt, van mij geen tips maar ik snap dat je er flink van baalt. Je laat geen tattoo zetten om vervolgens tig keer terug te moeten.

Joolien die laatste die je hebt geplaatst is echt heel gaaf!!

Wat betreft de Blackbear discussie sluit ik me aan bij de mensen die de promotie soms wat veel vinden worden. Ik volg ze op Insta en zie genoeg langs komen wat ik mooi vind, maar ook genoeg wat ik echt niet mooi vind.

Ik mag volgende week 2 lijntjes van mijn tattoo bij laten werken die net niet helemaal mooi zijn gebleven na het genezen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:21

Angela_ schreef:
Misschien een beetje spuit 11, maar ik ben het helemaal met Will eens. Soms heb ik het gevoel dat als je tattoo niet bij BB is gezet dat je ook geen reactie krijgt. Of jullie vinden het allemaal lelijk/slecht gezet, haha.

Mijn laatste 2 zijn van Kevin van bb maar op beide kreeg ik amper tot geen reactie:p
Denk als je niet echt actief bent in het topic je ook minder snel reacties krijgt. Zolang je er zelf maar blij mee bent toch!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:49

Het is natuurlijk de bedoeling om ruimte te geven aan iedereen met een tattoo, of die van BB is of niet. Smaken verschillen, en mensen die een verhaal hebben bij hun tattoo, of gewoon een mooie lichaamsversiering willen, zijn allemaal welkom.

Lukasz, mijn zelfstandige tattoo artist heeft de mijne echt bijzonder goed gezet. Er zitten zo dunne stukjes 'tussen' de outlines, dat ik bang was dat het uit zou lopen en dan eigenlijk een lelijke boel zou worden. Nogsteeds niets van te zien! Super blij mee :)
Daar zit dan wel weer een verhaal achter (heel veel verhaal, zeg maar)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 01:20

Mooi getekend jasz, maar idd zonde van de kleuren.. hopelijk ga je eruit komen met de betreffende shop :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 09:08

Uiteindelijk draag je toch de artiesten aan die je goed vindt. Of dat nu BBI is of iemand anders. Hangt er ook een beetje vanaf wat mensen willen. Met de watercolour-hype werd Amanda van My Precious Ink veel aangedragen en leek haar shop wel de enige die die stijl deed. Ik heb zelf ook een tattoo van BBI, maar zou er niet snel naar teruggaan, omdat ik me er niet heel prettig voelde. En omdat ik daarna een shop vond die gelijksoortig werk zet en die ik persoonlijk beter vind en waar ik me ook veel meer op mijn gemak voelde. Dit topic is natuurlijk ook wel bedoeld om een beetje reclame te maken voor artiesten die je goed vindt :+ En over smaak valt niet te twisten.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 09:48

khirshanta schreef:
Het is natuurlijk de bedoeling om ruimte te geven aan iedereen met een tattoo, of die van BB is of niet. Smaken verschillen, en mensen die een verhaal hebben bij hun tattoo, of gewoon een mooie lichaamsversiering willen, zijn allemaal welkom.

Lukasz, mijn zelfstandige tattoo artist heeft de mijne echt bijzonder goed gezet. Er zitten zo dunne stukjes 'tussen' de outlines, dat ik bang was dat het uit zou lopen en dan eigenlijk een lelijke boel zou worden. Nogsteeds niets van te zien! Super blij mee :)
Daar zit dan wel weer een verhaal achter (heel veel verhaal, zeg maar)

En daar ben ik dan weer heel nieuwschierig maar ;) . Zoeel je tattoo als je verhaal.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 09:52

jasz schreef:
Gister bij Hanne geweest voor een tattoo op m'n onderarm en ik had gevraagd of ik ook een kleine tweede kon laten zetten. Daar is normaal geen tijd voor, maar gister was er toch nog een beetje ruimte over en dus ging ik naar huis met twee nieuwe tattoos :D ik zal later even foto's maken.

En ik heb een vraag waar jullie hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb in mei een tattoo laten zetten op mijn arm, een Gustav klimt schilderij. Ik was er heel blij mee. Maar al snel vervaagde de kleuren in bepaalde stukken. Ik ben weer terug gegaan en heb nog 2,5 uur gezeten om het bij te laten werken. Helaas zijn sommige stukken alweer heel erg vervaagd. Voor de duidelijkheid, het ligt echt niet aan de artiest. Het is echt goed gezet. Het ligt aan de huid op mijn onderarmen,de tattoo van gister was ook heel lastig. Uiteindelijk moest ze over de meeste stukken wel 5 keer heen om het te laten pakken. Dat is alleen op m'n armen zo, alle andere 4 tattoos gingen heel makkelijk.
Maar mijn Klimt tattoo is nu dus nog steeds niet zoals ik het zou willen. Sommige stukken zijn heel mooi, maar andere stukken zijn vervaagd en het geheel lijkt onaf. Ik weet niet meer zo goed wat ik er aan kan doen. Een outline toevoegen of het gewoon nog een keer proberen bij te werken. Maar misschien heeft een van jullie nog een idee wat te doen.
Hij is absoluut niet lelijk, alleen is het ook niet wat ik er van had gehoopt.

[ [url=m/R53Uue.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met flits, in het echt ligt het contrast vooral bij het stuk op m'n pols nog wat lager.

Ik heb de naam van de shop er niet bij gezet, dat omdat het ook echt niet aan hen ligt en ze me echt goed hebben geholpen. Het is meer gewoon een beetje pech denk ik. Mijn huid en weinig outlines en kleur pakt al moeilijker.

Ik heb er geen verstand van maar wat een mooie tattoo en wat xxx dat het niet lijkt te pakken. Heb je al een second opiniun opgevraagd bij bijvoorbeeld een andere shop waar ze deze stijl kunnen doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 10:06

Goldenarrow, welke shop is dat? Ik vond de omgang met klanten het enige nadeel bij BB, voor mij allemaal gewoon iets te relax _O-

Jasz, wat balen dat het zo slecht pakt! Vind het idee namelijk heel tof. Zou zonde zijn als je outline moet gaan toevoegen..