[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:06

bellamy97 schreef:
Hee, ik heb een vraagje want weten jullie toevallig iemand die het leuk vind om een tattoo idee verder uit te werken? Ik heb namelijk al iets in mijn hoofd zitten wat ik graag zou willen maar ik zou hem graag mooi willen laten uitwerken tegen eventueel een kleine vergoeding. Als je interesse hebt of iemand weet graag een pb'tje :)

Dat is nou precies een klusje voor je tattoo artiest :)

bellamy97

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:08

Dat weet ik maar ik wil hem pas na de zomervakantie laten zetten dus ik ga hun er dan pas mee lastig vallen maar wil mijn idee graag goed voor mij kunnen zien voordat ik daar heen ga. Hoeft ook niet van super kwaliteit te zijn maar ik kan echt niet tekenen.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:15

bellamy97 schreef:
Dat weet ik maar ik wil hem pas na de zomervakantie laten zetten dus ik ga hun er dan pas mee lastig vallen maar wil mijn idee graag goed voor mij kunnen zien voordat ik daar heen ga. Hoeft ook niet van super kwaliteit te zijn maar ik kan echt niet tekenen.

Gewoon mailen met een moodboard erbij en je zegt dat je hem pas na de zomer vakantie wil laten zetten. Bij de meeste tattoo artiesten heb je toch een wacht tijd van een paar maanden. Als je dan pas in september zou mailen kan je misschien pas in december terecht. Je ontwerp hoeft echt niet al zo perfect te zijn dat ze hem gelijk bij je kunnen op plakken.

Een schetsje en een verhaal wat je tattoo zou moeten worden is vaak al genoeg!

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:17

Oh oke dan ga ik dat proberen ja dankje.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:45

Ik lees al een tijdje stilletjes mee en ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die een vrij grote, realistische honden poot afdruk tattoo hebben.
Ik had me altijd voorgenomen dat ik een tattoo van de pootafdruk van mijn eerste eigen hond zou willen, alleen heb ik nu een joekel van een hond met gigantische platpoten. Ik begin nu dus te twijvelen over een tattoo van haar pootafdruk, omdat ik geen idee heb waar ik die zou moeten plaatsen :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 00:22

Je kan haar pootafdruk natuurlijk nemen en die wat verkleinen.
Wat voor hond is het?

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 00:47

Heeft iemand goede ervaringen met tattoo shops in België?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 01:01

Feralis in Gent is mijn favoriet :) Ik woon in dezelfde straat en ze is een van mijn favoriete artists, heeft ik mijn laatste tattoo gezet. Heel toffe meid en je kan er erg snel terecht. Ken ook veel mensen die bij haar iets hebben laten zetten. Je moet haar op Instagram maar even opzoeken: Feralisartwork.

Over Old Rules in Leuven heb ik ook heel veel goede dingen gehoord. Ik heb hem ook lang overwogen maar zijn wachtlijsten zijn al 6 maanden lang en dat vond ik net iets te lang.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 08:52

Tinkerloos schreef:
Je kan haar pootafdruk natuurlijk nemen en die wat verkleinen.
Wat voor hond is het?

Dat is natuurlijk ook nog een idee!
Het is een mengelmoesje uit spanje, er zit wat herder/husky/labrador/goldenretriever en spaanse mastin in. Maar de poten heeft ze echt van een Spaanse Mastin, gigantische platpoten dus :')

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:36

Hoi! ik heb een vraagje! Ik heb nu ongeveer een jaar een tattoo op mijn enkel, gewoon een maantje. Ik voel hem alleen nog steeds zitten, niet helemaal maar gewoon 1 cm ofzo van het lijntje, is dit normaal? gaat dat ooit nog gewoon in mijn huid zitten?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:51

Als het al een jaar geleden is, denk ik niet dat er nog veel gaat veranderen... Als hij echt op je huid ligt, is hij waarschijnlijk op bepaalde plaatsen te diep gezet en is er daarom littekenweefsel dat zich gevormd heeft.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:52

Ik kwam er toevallig van de week achter dat 1 'wenkbrauw' van m'n tijger wat meer op m'n arm ligt dan de rest van de tattoo.
Ik gok er op dat het littekenweefsel is :j

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:01

Oh mannn... om 16 uur laat ik mn tweede tattoo zetten maar ik ben echt flink beroerd dankzij m'n (ongeplande) maandelijkse feestje :') gaat leuk worden. Geen zenuwen gelukkig, maar ik hoop dat ik me straks iets beter voel :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:04

Oh dat is wel vervelend joh, heb je wel goed kunnen eten en dergelijke? Misschien vast wat extra pijnstilling nemen, tijdens je menstruatie kun je soms ook gevoeliger zijn. En misschien iets zoets mee om je bloedsuiker wat op peil te houden?

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:04

wie gaat er ook naar de tattoo convention in rotterdam volgende week ??

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:06

Ik was met mn eerste grote tattoo ook flink ziek. Buikgriep en koorts maar ik zou en moet die tattoo hebben :')
Ik heb het overleeft maar was echt doodop daarna :))

Geen pijnstilling nemen in vorm van paracetamol of ibuprofen ofzo hoor. Daar wordt je bloed dunner van en maakt het je tattoeerder niet makkelijker

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:13

Volgens mij is het aspirine dat je bloed dunner maakt en niet paracetamol en ibuprofen etc? Is hoe dan ook te laat, ik heb al 2 Aleve op want ik had echt zo'n last. Ik voel me al weer iets meer tot leven komen :')

Edit: Ik heb net geluncht met een flinke kom smoothie en eet straks in de stad nog een broodje denk ik.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:16

Het is aspirine inderdaad die het bloed verdunt. Bovenop Aleve (naproxen) mag je gewoon nog paracetamol slikken. Die twee versterken elkaar en dan heb je net iets meer profijt van de pijnstillende werking :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:19

Ibuprofen werkt ook bloedverdunnend. Paracetemol volgens mij niet, dus die kan je gewoon nemen. Heel veel sterkte en succes in ieder geval!

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:33

Yasmine schreef:
Als het al een jaar geleden is, denk ik niet dat er nog veel gaat veranderen... Als hij echt op je huid ligt, is hij waarschijnlijk op bepaalde plaatsen te diep gezet en is er daarom littekenweefsel dat zich gevormd heeft.

oohh jaa dat kan best kloppen, hij had op dat plekje m heel vaak over gedaan enzo omdat mijn huid daar heel erg indeukte zegmaar, dus denk inderdaad te diep gezet

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:45

hallo, ik had een vraagje, weten jullie nog goede watercolour artiesten rondom zwolle/harderwijk. (ben erg fan van blackbear maar als er iets dichter bij huis zit is altijd leuk, zo niet, dan maar vrdr weg. maar vragen kan altijd)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:13

Wil hier toch even inhaken omdat ik gestudeerd heb voor medicijnen.
Sommige pijnstillers, zoals Ascal®, Aspirine®, Aleve®, Advil®, Ibuprofen, Nurofen®, Sarixell®, Spidifen® en Zafen® vertragen de bloedstolling. Neem deze dus niet als zelfzorgmiddelen om pijnklachten te bestrijden. Paracetamol kunt u rustig gebruiken. Het werkt niet bloedverdunnen
De rest is allemaal nsaid dat is allemaal bloedverdunnend behalve paracetamol of waar propyfenazon in zit! Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 17:22

Twilight schreef:
hallo, ik had een vraagje, weten jullie nog goede watercolour artiesten rondom zwolle/harderwijk. (ben erg fan van blackbear maar als er iets dichter bij huis zit is altijd leuk, zo niet, dan maar vrdr weg. maar vragen kan altijd)

Ik ga woensdag naar kampen voor watercolour! kan je daarna updaten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:03

pimaude schreef:
Twilight schreef:

Ik ga woensdag naar kampen voor watercolour! kan je daarna updaten

Top dankje :D is het Tjitse de vries? volg hem op facebook, maar staan maar heel weinig van dat soort voorbeelden.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:05

Hij staat :):) (best lastig om een goede foto van de achterkant van je arm te maken :') )

Afbeelding