Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tytonidae schreef:Elke, zou jij mij heel precies kunnen uitleggen hoe jij je onderste wimperrand hebt opgemaakt?Dus met welke borstels/techniek? Ik ben precies opzoek naar dat effect wat jij hebt, maar kan het maar niet recreëren!
elkee schreef:Ja precies, DnT. Dat het mooier overloopt
Wat zijn eigenlijk jullie echte namen? Praat wat makkelijker
Ik heb mijn look van gister even nagemaakt. Moet vanavond toch ergens heen, dus kwam goed uit.
[ [url=m/PhCn9A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/98orhI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Durf hier maar op te klikken. Beetje te sexy foto voor openbaar te showen.
Spoiler:
[ [url=m/9Ud5Jo.jpg]Afbeelding[/url] ]
elkee schreef:Tytonidae schreef:Elke, zou jij mij heel precies kunnen uitleggen hoe jij je onderste wimperrand hebt opgemaakt?Dus met welke borstels/techniek? Ik ben precies opzoek naar dat effect wat jij hebt, maar kan het maar niet recreëren!
Ik doe eerst de basis kleur. Dat was een oranje tint. Daarna doe ik in de waterlijn en op de wimperrand een diep paars potlood. Deze smudge ik uit met een penseel zoals nr 9:
[ [url=m/gxydnS.png]Afbeelding[/url] ]
Daarna doe ik er met diezelfde penseel nog een donkerder tintje overheen (donkerder als de basis kleur, maar niet donkerder dan paars). Dit blend ik ook weer goed uit. En dan met een grotere fluffy penseel zoals 1 of 2 alles mooi wijd uit blenden. Als laatste honderd lagen mascara
[***] schreef:Even een vraagje, zijn er meiden die met wit oogpotlood een lijntje op hun onderste waterlijn zetten zodat de ogen wat opener lijken? Bij mij is dat echt geen succes, door mijn eyeliner+mascara veranderd het witte lijntje als heel snel in een lichtgrijs lijntje, echt heel lelijk. En daarnaast vind ik zo'n wit lijntje er ook gek en onnatuurlijk uitzien bij een ooglook met bruine oogschaduw, dus hoe doen jullie dat? Een meer huidkleurig potlood?