Ik denk dat ik voor paars ga. Maar heb 27 mei nog een middag gepland bij die bruids visagiste Dus Wellicht verander ik nog van gedachten.
Gaan morgen naar Groningen en erna naar bronkhorst. Even 2 nachtjes eruit samen. Eens kijken wat voor leuks ik nog kan scoren haha
Shaggy09
Geplaatst: 12-04-15 18:40
Ik meld me!
Voor degene die hier ervaring/verstand van hebben, ik zoek een fijne poeder om mee te contouren. Met name vind ik het belangrijk om m'n jukbeenderen te shapen.
Ik wil dit gebruiken voor dagelijks, dus iedere dag m'n hele gezicht contouren ga ik echt niet doen. Maar zoals ik al eerder zei, jukbeenderen wil ik graag altijd iets meer shapen voor een minder vlak gezicht.
Ik ben gewoon blank, dus ik moet opletten met de juiste kleuren maar heb dus geen idee welke poeders en kleuren goed zijn, aangezien de poeder die ik nu ervoor gebruik lelijke vlekken geeft. Ik wil namelijk wel graag een beetje een natuurlijk resultaat.
Nars laguna is mijn all time favourite Of Benefit Hoola.. hangt van mn periode af maar die zijn best wel close aan elkaar.. Gebruik Laguna nu echt al dik een jaar elke dag
Nars laguna is mijn all time favourite Of Benefit Hoola.. hangt van mn periode af maar die zijn best wel close aan elkaar.. Gebruik Laguna nu echt al dik een jaar elke dag
laguna
Maar taupe heb ik ook idd. Maar die is minder mooi aan te brengen dan laguna!
Taupe heb ik iid ook Maar daar pak ik veel minder vaak naar
liiza
Geplaatst: 12-04-15 20:18
Al een tijd niet gereageerd, al lees ik natuurlijk gewoon mee. Ik wil graag een nieuwe lipstick kopen en zit te twijfelen tussen MAC Velvet teddy en Please me. Ik zoek een lipstick die een soort van nude/my lips but better is, welke zouden jullie doen?
Ik wilde echt net vragen of dat echt je huid zo is en zo ja HOE DAN?!
Drunksheep
Geplaatst: 12-04-15 23:26
Haha ja er is niks aan geretoucheerd. Doe er in het echt ook weinig aan moet ik zeggen. Maar op het moment helaas wel een pukkelexplosie op mijn voorhoofd
Verder lijkt mijn huid wel mooi, maar door een allergie heb ik hele kleine vetbultjes. Die zie je dus niet, maar voel je wel.
Weet je toevallig ook waarvoor je allergisch bent? Ik heb namelijk hetzelfde 'probleem'.. Velvet Teddy staat je goed!
Ik heb net nog even last minute 2 mascara's met 40% korting gescoord bij Ici Paris XL, Estee Lauder Sumptuous Extreme en BE Lash me Baby all-in-one waterproof.
Ahh jaloers! Ik wil ook nieuwe mascara :'D Douglas moet ff mascara's in de aanbieding gooien Mn estee lauder is op
Anoniem
Geplaatst: 13-04-15 00:28
Drunksheep schreef:
Anthea schreef:
poedersuiker wat heb jij een mooie huid
kusssss
Suus___
Geplaatst: 13-04-15 09:48
Velvet staat je idd top zeg wauw!
Faux is bij mij niet grauw, even kijken of ik een foto heb..
Yv_
Geplaatst: 13-04-15 10:08
Oh, dat zie je inderdaad echt niet, vind het er prachtig uitzien zo! Die kleur staat je ook fantastisch!
Navatu, bij de ICI was toch net korting geweest? Geloof trouwens dat wel 1 van de 2 nu 25% op Estee heeft, maar weet niet of mascara daar ook onder valt?