Ik heb eergisteren een flesje OPI Im Never Amberrassed binnengekregen. Dat is de oranje sheer tint topcoat. Ik ben graag ongeduldig dus verpakking opengetrokken en direct op mijn kale nagels aangebracht. Ik zag eruit als Nel Veerkamp met van die uitgerookte nagels.
Volgende keer maar proberen over een witte basiskleur, in combinatie met de andere drie kleurtjes kun je vast leuke effecten maken. Het is een jelly lak, als je het kwastje uit het flesje haalt lijkt het net of er een spinnenweb aan vast zit.
Ik had idd ook gelezen dat ze nogal stroperig waren, ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken. Ik zou er echt niets mee kunnen . Ik heb trouwens 2 echte jelly's staan van Nfu Oh, maar die zijn echt totaal niet stroperig..
Normaal gebruik ik altijd Chanel maar Sephora verkoopt blijkbaar geen Chanel.. Maar ik moet toch wat dingetjes hebben van Sephora dus kan ik beter iets van daar halen.
Tazzey
Geplaatst: 30-03-14 10:52
Jullie gaan wel lekker hè! Een beetje mijn Nel Veerkamp nagels afzeiken
Anthea, ik heb geen ervaring met de mascara van Sephora, ik gebruik altijd Clinique omdat mijn ogen heel snel reageren op andere mascara. Ik hoor wel veel goede verhalen over de Kat von D. lijn. Ik weet alleen niet of daar een mascara inzit.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik denk dat die sheer tint wel leuk is om te combineren met een andere lak of de andere drie kleurtjes. Die heb ik alleen nog niet in huis, ik verwacht ze aankomende week wel en dan ga ik ermee spelen. Hij is dus ook niet bedoeld om op een kale nagel te smeren. Ik ben alleen een truus ongeduld en heb het direct op mijn nagels gesmeerd
Oké, rare vraag. Waar halen jullie goedkoop China Glaze vandaan? Voor mijn blog wil ik ook CG gaan reviewen omdat ik ander zo op één merk blijf hangen en ik toch ook wel vraag krijg naar CG lakjes. Ik heb op NS wel een leuke collectie gezien maar dat zijn 12 kleurtjes en dat zijn de verzendkosten echt bizar hoog. Mocht ik geen ander adres vinden dan bestel ik er daar 9 en die andere 3 via een andere zending of eventueel eBay.
Het nadeel is dat die het voordeligst is met verzenden met 9 flesjes. Als ik een hele collectie wil bestellen is die in dit geval 12 flesjes. Voor die drie extra flesjes gaan de verzendkosten naar $47 en dat vind echt té.