Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), kan ik nog niet zeggen of dit voor mij DE manier is, maar ik voel me er in elk geval wel goed bij. joyce2 schreef:Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je heeeeeeeeeeel nodig naar de wc moet, dat je denkt dat je aan de dunne bent en als je dan op de plee zit komt er niets tot amper wat uit... Gruwelijk irritant!
waar het vandaan kom weet ik niet.. mar het is zó vervelend..

sperziebonen zijn zowat de enige groenten die hier wel goed vallen...
. Terwijl port, likeurtjes en sterker alcoholisch wel kan (even voor de duidelijkheid, ik zit dus niet stil te drinken thuis hoor!!
, maar af en toe bij een bijzondere gelegenheid mag het wel).Kytha schreef:Ja inderdaad, ik heb echt precíes dezelfde klachten als jij, diane
Vanaf morgen ook maar meer aan het wit brood dussperziebonen zijn zowat de enige groenten die hier wel goed vallen...
En stress (en onregelmatigheid) is echt funest, laat ik nu in de zorg werken![]()
Ik heb overigens dat alcohol de ene keer helemaal fout gaat, en de andere keer op één of andere manier de hele boel wat rustiger maakt

.
vervelend is dat he..
slaap vaak liever gewoon alleen thuis, want als ik bij vriendlief slaap, slaap ik gewoon niet vanwege het feit dat ik me druk loop te maken of ik geen last krijg. Samen slapen betekent gewoon altijd last

)
), maar ik weet niet of dat nog bestaat of dat Duspatal daarvoor in de plaats is gekomen.