Ik heb zelf ook altijd met de microgynon, dat een jaar slikken zonder problemen en dan alleen maar. Niet alleen ongesteld in de rustweek maar ongeveer 3 weken, ik ben uiteindelijk over gegeaan op een andere pil ;trigynon 3 fase pil.
Wacht anders eens af en als het aan blijft houden neem eens contact op met je HA. want misschien wordt het voor jou ook tijd dat je op een andere pil moet.
Nou heb ik sinds donderdag last van bruine afscheiding/bloed en sinds vandaag ook buikpijn. Weet niet echt wat ht zou kunnen zijn, aangezien ik 2 weken geleden ongesteld ben geweest.
Oh op die manier Geen idee, lijkt toch een reactie van je hormonen erop! Volgens mij kun je gewoon beginnen toch Alleen er even rekening mee houden dat 'ie dan niet meteen veilig is
ik hoor hier allemaal mensen dat ze op andere pil overstappen.. omdat ze zogenaamd 'pilmoe' zijn? maar dit hoeft niet bij iedereen te gebeuren toch? ik bedoel mijn moeder slikte 35 jaar dezelfde pil ofzo
Succdes met de doos, neem even een tas mee waar hij inkan, ik kreeg van de apotheek een plastic tasje mee waar hij vor de helft uitstak. Ik was gelukkig met de auto, maar wilde in eerste instantie gaan lopen.
Ik heb van de gynecoloog het advies gekregen om een myrena spiraal te nemen gezien ik veel last heb van eiersprong. alleen twijfel ik er zo aan of ik het wel meot doen misshcien kan iemand voordelen en nadelen vertellen?