Ik wil juist aankomen!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VDB

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:59

Sheran schreef:
Beide, en beiden niet. Ik vind mezelf te dun, maar dat is ook voornamelijk omdat ik me er slecht bij voel. Slap en duizelig enzo Lachen.

Dan moet je (misschien met tegenzin) eens de dag beginnen met een LEKKER ontbijt Lachen
Snoep je veel?
Waar ben je een moeilijke eter in? Ontbijt? Lunch? Of Diner?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 20:35

Vooral ontbijt. Ik eet veel tussendoortjes, niet echt veel snoep. Daarom kan ik weer niet zo veel eten bij de grote maaltijden.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:26

Sheran schreef:
Vooral ontbijt. Ik eet veel tussendoortjes, niet echt veel snoep. Daarom kan ik weer niet zo veel eten bij de grote maaltijden.

Volgens mij hebben alle slanke mensen daar moeite mee Knipoog
Ik ben ook een slechte ontbijter. Het helpt wel als ik luxe broodjes maak. Die vind ik wel lekker als ontbijt. (broodjes van V&D bijvoorbeeld, die met kruidenkaas, die mogen ook wel voorgeschoteld worden als ontbijt) Vingers aflikken

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 10:20

Op tellsell: neem tot duizenden calorieen minder op!

Ik zeker ROFL

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:21

Ik meld me ook even.

Ik ben 20 jaar, ben 1.78m lang en weeg 55 kg (na het eten). Ik eet normaal; ontbijt en sinds kort zelfs twee keer warm op een dag met rond een uur of 4 ook nog een paar boterhammen of tosti's. Ik snoep ontzettend veel *schaam schaam*, maarja chocola en koekjes zijn zo lekker :p
Verder sport ik niet meer, behalve paardrijden. Ik heb een paar weken hardgelopen als aanvulling, voor het uithoudingsvermogen, maar de kilo's vlogen er zo hard af dat mijn ouders mij verboden hebben nog meer te sporten (hardlopen was 3 keer per week half uurtje. Dus zo'n 3-5 km dat je dan rent).
Ik ben meerdere malen bij de dokter geweest, er is niets mis met me. Toen ik op m'n 15e aan de pil ging, ben ik wel iets aangekomen. Ik denk dat ik in mijn zwaarste periode zo'n 63-65 kg woog (17 jaar).
Mensen vragen regelmatig of ik een eetprobleem heb. Als ik weer eens een weekend naar huis kom, propt mn moeder me helemaal vol, mensen vragen vaak of ik nu alwéér afgevallen ben.

Hebben jullie, lange dunne mensen, ook zo'n moeite met kleding kopen? Ik kan geen broeken vinden die smal genoeg én lang genoeg zijn. Ik grap al tijden dat ik dan maar rokken moet dragen.

Ik zou graag wat meer spek hebben, ik vind het vooral koud in de winter, heb vaak koude handen en voeten, maar voel me verder wel goed. Ik heb alleen de laatste tijd wat haaruitval, maar dat had ik vorig jaar rond deze tijd ook. Volgens mij ben ik in de rui Tong uitsteken Het klit ook wat meer dan normaal, dus ben ik wat meer goeie vetten gaan eten (vette vis enzo). Dat helpt.

Zo, ff mn verhaal kwijt gekunt hier. Ik heb altijd het idee dat veel mensen hier njiet over durven te praten. Zelfs m'n vriend vermijd het onderwerp.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 18:33

Hoi Alicia! Je lijkt op mij qua bouw Haha!

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:36

Waar haal jij je kleren? De enige spijkerbroek die ik nog pas haal ik bij de zara (precies lang genoeg). Ik hoor altijd mensen zeuren dat die broeken daar te lang zijn. Helaas heft de zara maar beperkte selectie (al is het wel betaalbaar). Maar als ik een skinny jeans aantrek, ben ik helemaal een spriet!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 20:04

Alicia2u schreef:
Waar haal jij je kleren? De enige spijkerbroek die ik nog pas haal ik bij de zara (precies lang genoeg). Ik hoor altijd mensen zeuren dat die broeken daar te lang zijn. Helaas heft de zara maar beperkte selectie (al is het wel betaalbaar). Maar als ik een skinny jeans aantrek, ben ik helemaal een spriet!

Zara ken ik alleen uit Parijs Tong uitsteken. Ik haal vaak bij Vanilia in de opruiming. Indian Rose en H&M willen heel af en toe wel eens passen. Ik draag meestal rokken, eigenlijk Lachen. Mijn spijkerbroeken komen meestal van G-star Lachen.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:07

ik heb me er bij neergelegd.

ik ben te licht. jammer dan.

maarrrr........ik blijf nog wel ff doorsparen voor mn nieuwe tieten Bloos
want daar ben ik helemaaaaaaal niet blij mee Bloos

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:08

jaaaaaaaaa hoor!!! dit topic gaat erover dat we GEEN kilo's kwijt willen toch??

zowel boven als onder dit topic staan er banners: afvallen??

tsssssssss haha

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 20:13

sabine1985 schreef:

Wat is jouw cupje dan! Helaas gaat bij mij al het vet juist aan mijn borsten zitten geloof ik, zodat er nog steeds geen BH past omdat de omtrek nog steeds te klein is (momenteel heb ik 60F)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:25

ik ben ook weer es beetje happy kben nu rond de 54 kilo..Haha! en wil nog steeds meer aankomen..
t erge is dat ik dus kan eten wat ik wil...soms eet ik smorges brood 4 sneedjes dan rond uur of 12 4 sneetjes brood rond uur of 3 patatje sate saus,kaassoufle,kipnuggets(ja dat eet ik 1 keer in de week soms vaker als ik trek heb) en dan rond 6 uur wat aardappeltjes en stuk vlees en komkommer want ben niet echt een groenten eter

wel ben ik al in 1 broek maat vooruit gegaan dus dat vind ik al super..Haha! van maatje 34 naar maatje 36
ik moet wel zeggen dat ik me een stuk prettiger voel en niet meer zo snel depressief word...

maar hoevaak per dag eten jullie nou en wat eten jullie dan??
wat eten jullie nou niet??

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:30

Downhill: Kan je niet zo heel duidelijk zien, maar echt dik ben je niet nee Tong uitsteken. Het valt me ook op dat de mensen hier best lang zijn, of lijken Tong uitsteken

Sheran: Het gaat er inderdaad om hoe je je erbij voelt. En ik kan ook wel begrijpen dat jij je niet altijd fit erbij voelt omdat je heel dun bent. Maar ik heb ook mensen gezien hier in het topic die ik dus absoluut niet te dun vind en dat volgens mij ook echt niet zijn. Dus als hun zich ook niet goed voelen en denken dat dat door hun gewicht komt, zou ik deze mensen aanraden om ook eens na een andere oorzaak te zoeken van bijvoorbeeld hun gewicht.

Alicia2u: wowiee jij bent wel echt dun ja!. Bijna dezelfde lengte als mij (ben 1.83), maar wel 7 kilo lichter.. Ik koop trouwens altijd broeken van g-star, passen het beste en daar heb ik tenmiste ook een mooie kont in Haha!.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:33

buster4ever schreef:
ik ben ook weer es beetje happy kben nu rond de 54 kilo..Haha! en wil nog steeds meer aankomen..
t erge is dat ik dus kan eten wat ik wil...soms eet ik smorges brood 4 sneedjes dan rond uur of 12 4 sneetjes brood rond uur of 3 patatje sate saus,kaassoufle,kipnuggets(ja dat eet ik 1 keer in de week soms vaker als ik trek heb) en dan rond 6 uur wat aardappeltjes en stuk vlees en komkommer want ben niet echt een groenten eter

wel ben ik al in 1 broek maat vooruit gegaan dus dat vind ik al super..Haha! van maatje 34 naar maatje 36
ik moet wel zeggen dat ik me een stuk prettiger voel en niet meer zo snel depressief word...

Ik eet echt alles! sowieso 3x op een dag en derest vul ik mijn dag met tussendoortjes. Waar ik niet van hou is heel vet vlees, maar ik eet het wel. Me moeder kookt nog, dus ik eet wat de pot schaft Haha!. Ik eet iedere avond chips met reddbull en verder heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel snoep en in de zomer ijs.. (ik moet wel nog een x zeggen dat ik nu gwn normaal gewicht heb en niet meer zo extreem dun ben, al lijkt dat wel met mijn lange benen en skinny's)

Edit:
Sheran schreef:
sabine1985 schreef:

Wat is jouw cupje dan! Helaas gaat bij mij al het vet juist aan mijn borsten zitten geloof ik, zodat er nog steeds geen BH past omdat de omtrek nog steeds te klein is (momenteel heb ik 60F)

Hoe krijg jij zulke grote tieten? Clown Dat wil ik ook!!!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 00:01

Ik heb geen idee hoe ze zo groot worden. Het groeit gewoon, daar doe je niks aan Tong uitsteken. Maarja, alles wiebelt dus en geen enkele BH past. Bovendien valt het met de grootte nog wel mee, want 60F = 65E = 70D = 75C = 80B = 85A = 90AA Tong uitsteken.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:18

buster4ever schreef:

Lekker gevoel is dat he Buster? Om te ZIEN dat je aankomt in gewicht Haha!
Ik ben een alles eter. Alleen voor sommige dingen heb ik allergie (darm) Maar toch eet ik het omdat ik er op dat moment zin in heb.
Maar als ik hier lees krijg ik toch wel een schuldgevoel en wil ik mijzelf verplichten wat gezonder te eten.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:20

C_hristel schreef:
Downhill: Kan je niet zo heel duidelijk zien, maar echt dik ben je niet nee Tong uitsteken. Het valt me ook op dat de mensen hier best lang zijn, of lijken Tong uitsteken

Sheran: Het gaat er inderdaad om hoe je je erbij voelt. En ik kan ook wel begrijpen dat jij je niet altijd fit erbij voelt omdat je heel dun bent. Maar ik heb ook mensen gezien hier in het topic die ik dus absoluut niet te dun vind en dat volgens mij ook echt niet zijn. Dus als hun zich ook niet goed voelen en denken dat dat door hun gewicht komt, zou ik deze mensen aanraden om ook eens na een andere oorzaak te zoeken van bijvoorbeeld hun gewicht.

Alicia2u: wowiee jij bent wel echt dun ja!. Bijna dezelfde lengte als mij (ben 1.83), maar wel 7 kilo lichter.. Ik koop trouwens altijd broeken van g-star, passen het beste en daar heb ik tenmiste ook een mooie kont in Haha!.

Christel, bij welke plaatsen op je lichaam wil jij dan graag meer aankomen? Haha!

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 00:25

Sabine ik zit net in dit topicje en heb daarom net in je profiel gekeken Clown

Knap hoofd heb je ! In je profiel kan ik niet zien hoe je lichamelijk eruit ziet.

Heb je nog extra kilo's erbij gekregen na de bevalling? Of ben je juist meer afgevallen?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 19:02

Downhill: me billen en me tieten! haha, mijn buik mag zelfs wel wat dunner. En ik heb gespierde benen omdat ik hardloop, dus mijn benen zijn ook wel mooi. Als ik ga hardlopen dan fiets mijn moeder trouwens altijd mee en zij voert mijn tijdens het hardlopen bananen naar binnen.. Hahaha.. Als ik het zo typt lijkt ik best gek, maar voor mij is het de normaalste zaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:14

Hallo Lachen.
Ik zou me graag hier willen melden.
Om mijzelf een heleboel typwerk te besparen kunnen mensen hier lezen hoe ik in mijn vel zit/me voel;

[LZP] Help!, ik voel me te dik!

Ik heb vandaag een behoorlijk gesprek met mijn mentor, ook over hoe ik dus in mijn vel steek.
We hebben samen besloten dat mijn eerste streven is 5 kilo aankomen.

Voor de mensen die niet het hele verhaal willen lezen in het topic;

Ik ben 1.75 (ong, kan meer zijn), en weeg 47 kilo.
Dat dit te weinig is weet ik ook wel.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 20:16

Emmaa_ schreef:
Hallo Lachen.
Ik zou me graag hier willen melden.
Om mijzelf een heleboel typwerk te besparen kunnen mensen hier lezen hoe ik in mijn vel zit/me voel;

[LZP] Help!, ik voel me te dik!

Ik heb vandaag een behoorlijk gesprek met mijn mentor, ook over hoe ik dus in mijn vel steek.
We hebben samen besloten dat mijn eerste streven is 5 kilo aankomen.

Voor de mensen die niet het hele verhaal willen lezen in het topic;

Ik ben 1.75 (ong, kan meer zijn), en weeg 47 kilo.
Dat dit te weinig is weet ik ook wel.

Hee Emma, leuk dat je er ook bent! Ik heb je topic wel gelezen (daarom ben je ook hier denk ik Haha!). Het lijkt me heel rot wat je voelt Ach gut. Ik hoop dat wij je hier kunnen helpen, of tenminste ondersteunen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:20

Dankjewel ! Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 20:27

Heeft je mentor ook tips gegeven om aan te komen?
Trouwens, ik las dat je 12 was. Er is nog allerlei hoop voor jou. Op je twaalfde is alles aan het veranderen en groeien, en het wordt er alleen maar mooier op allemaal Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:28

Mijn mentrix is een beetje eh, filosofisch Nagelbijten / Gniffelen
Ja, je moet wel aan komen hoor * wazige blik*.
Ja, dat wist ik al.
Jaa, dat moet je snel gaan doen * okeeeeeeee... *
Ik wil dat je 5 kilo aankomt voor de herfstvakantie * hmmzzz*.

Oké. Clown

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 20:30

Trouwens, wat ik echt super van je vindt is dat je je probleem onderkent Ja.
Die 5 kilo voor de herfstvakantie worden vast een hele opgave Nagelbijten / Gniffelen. Ik vind het in ieder geval supermoeilijk om aan te komen! *LOL*. En zo zijn er hier wel meer. Dus niet depri worden als het niet lukt hoor Tong uitsteken.