Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ja BodyMX in Breda.Moet zeggen jouw verhaal is het eerste nagetieve wat ik erover gehoort heb
Nadia_Mocca schreef:Lous schreef:Ja BodyMX in Breda.Moet zeggen jouw verhaal is het eerste nagetieve wat ik erover gehoort heb
Tja, ik ken het niet persoonlijk. Maar ken een heleboel mensen die er niet tevreden over zijn en als ze dan een ker naar Rising Sun gaan hebben ze die niet meer
Maarja, das misschien ook per persoon verschillend..
Vraagje: gebruiken jullie Sterilon?
Nadia_Mocca schreef:Wat is CS eigenlijk?(sorry ben er niet echt thuis in verder)
Lous schreef:Nee dat moet je echt absoluut nooit gebruiken bij een piercing. Er zit namelijk veel alcohol in en dat droogt het uit van binnen. Waardoor het niet goed kan genezen omdat het zorgt voor korstjesvorming waardoor de wond steeds weer open schuurt door de piercing.
Lous schreef:Nadia_Mocca schreef:Wat is CS eigenlijk?(sorry ben er niet echt thuis in verder)
Chirurgisch Staal
Nadia_Mocca schreef:Lous schreef:Nee dat moet je echt absoluut nooit gebruiken bij een piercing. Er zit namelijk veel alcohol in en dat droogt het uit van binnen. Waardoor het niet goed kan genezen omdat het zorgt voor korstjesvorming waardoor de wond steeds weer open schuurt door de piercing.
Ik gebruik het wel. Moet zeggen dat ik soms van die schilferige korstjes heb, zijn die daarvan?
Dan maar eens een hele tijd zonder proberen.
Doen jullie ook regelmatig weken in zoutoplossing?
Nadia_Mocca schreef:Bedankt!Maar even zonder Sterilon dan.
Had ik nou al gevraagd wat voor piercing jij had?
Tragus, tepel en 2 navel toch? Of was dat iemand anders?
Lous schreef:Nadia_Mocca schreef:Bedankt!Maar even zonder Sterilon dan.
Had ik nou al gevraagd wat voor piercing jij had?
Tragus, tepel en 2 navel toch? Of was dat iemand anders?
Dat was iemand anders. Dat was xDramaqueen. Ik heb op dit moment alleen twee paar oorbellen en een helix. Heb twee keer een navelpiercing laten zetten, maar twee keer verstoten. Nu is er een tongpiercing in aantocht
Nadia_Mocca schreef:xDramaQueen schreef:nou ik soms wel certificaten of diploma's maareh gekregen bij een pakje boter lijkt het wel
Lijkt me bij hem sterk want hij is echt heel precies en hygienisch
xDramaQueen schreef:dat was ik, welke piercing doe je met sterilon? oorpiercings kan gewoon ermeetenminste zou niet weten wat me tragusje zonder moet, maareh op me navel moet ik t niet gooien.
Nadia_Mocca schreef:Wenkbrauwpiercing
xDramaQueen schreef:Nadia_Mocca schreef:Wenkbrauwpiercing
dan zou ik het idd laten en overgaan op unicura.
Lous schreef:Nadia_Mocca schreef:Ik heb beide piercings bij Rising Sun in Roosendaal laten zetten.
Is een van de weinige erkende tattoo-shops. Heeft allerlei verklaringen/certificaten/diploma's omtrent hygiene en piercen/tattooeren
Netjes, weet ik waar ik naartoe moet als BodyMX niet lukt
xDramaQueen schreef:ik bedoel ermee te zeggen dat je niet op een diploma af moet gaan, een diploma betekent niet dat je iets goeds kan kijk maar naar die truusjes in utrecht. (v&d)
xDramaQueen schreef:jazeker, dames met diploma en met een certificaat, de hygiene klopt misschien maar de kwaliteit van de piercers niet, vind jij hygiene het enigste belangrijke? ikke niet, ik wil én hygiene én een goede piercer.
Nadia_Mocca schreef:Weet ik, weet ik. Maar goede hygiene is al een belangrijk punt vind ik. Dus als je daar elk jaar een positief commentaar over krijgt > certificaat
Wat bedoel je met V&D? Dat warenhuis
xDramaQueen schreef:jazeker, dames met diploma en met een certificaat, de hygiene klopt misschien maar de kwaliteit van de piercers niet, vind jij hygiene het enigste belangrijke? ikke niet, ik wil én hygiene én een goede piercer.
Anthea schreef:Nadia_Mocca schreef:Weet ik, weet ik. Maar goede hygiene is al een belangrijk punt vind ik. Dus als je daar elk jaar een positief commentaar over krijgt > certificaat
Wat bedoel je met V&D? Dat warenhuis
No offence, maar ik ga er vanuit dat ze je toch wel hebben verteld dat je geen sterilon moet gebruiken voor een wenkbrauwpiercing?
Je loopt hier allemaal te vertellen dat 't een 'oh zo geweldige' piercingshop is, maar vervolgens vraag je of je wel sterilon moet gebruiken.
Nadia_Mocca schreef:Wacht even, ik vroeg dat omdat er in de beginpost staat dat je geen Sterilon moet gebruiken.
En ik zeg niet dat ie o zo geweldig is. Ik vind hem goed en als je van sommige andere verhalen hoort.Dat wil ik er mee zeggen. En als deze shop slecht was zou ik dat ook gewoon 100 keer zeggen.