Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxmayleexx schreef:heb ook een week of 2 thuis gezeten met een dreigende burn out maar ben weer gaan werken omdat ik niet naar de huisarts wou (dit ivm het werk die je toch weer aan het werk willen hebben). En het is het moeilijkste om het voor je zelf toe te geven want je denk dat overkomt mij toch niet. Af en toe hik ik er nog wel eens tegen aan maar vooralsnog niets ernstigs.
Nathalie schreef:En ook ik kom jullie topic helaas weer opzoeken....
Ik heb al 100den keren een berichtje getypt maar elke keer haakte ik weer af.
Het toegeven is en blijft moeilijk..
Maar nu gaat het helemaaal de verkeerde kant op. Ik wil er niet te uitgebreid op in gaan omdat er toch ook bekende hier zitten.... Maar jee, ik weet niet meer wat ik moet en tsja, ik wil gewoon niet meer openbaar plaatsen, maar oh wat wil ik het kwijt.
Nu ging het vorige week zo slecht met me dat ik niet eens de puf kon vinden om naar mijn wekelijkse afspraak met de psycholoog te gaan............ En heb vandaga maar gebelt dat ik het 'vergeten' was..... Nu heb ik een nieuwe afspraak gemaakt; 30 oktober. Ongelooflijk............. Ik houd het niet tot 30 oktober vol,echt niet......
Vorige week toevallig een 'contract' opgesteld samen met haar, dat ik altijd bel als ik het niet meer aan kan, maar zit al dagen te twijfelen...... wanneer is het zo erg dat je die stap durft te nemen om te gaan bellen? Ik weet het niet....ik weet wel dat het helemaal mis gaat......
Nathalie schreef:Wat houd me tegen.... Tja, ben ik geen aansteller? Zoek ik niet aandacht? Ik weet het niet!
Ik probeer alles zo perfect mogelijk te doen......Maar het lukt niet. Ik wil de perfecte dochter zijn, de perfecte vriendin, de perfecte verloofde.....Maar elke keer gaat er weer wat fout, wat anderen misschien niet doorhebben, maar ik wel....
Ik zit al maanden met de gedachten zelfmoord... al maanden....en ik vraag me af hoelang ik sterk genoeg blijf om daar nee tegen te zeggen.......
Ik geloof in God en ben van mening dat je niet zelf je eigen leven kunt stoppen, maar ik moet zeggen, die mening van mij, wordt met de dag zwakker, en als ik langer zo door ga....ben ik bang, ik ben heel erg bang op dit moment........maar ik wil niet bellen, ik wil niet toegeven........Ik wil dat mijn leven normaal doorgaat......
Laatste gesprek ging over opname......aan de ene kant wil ik dat graag, maar het kán niet, ik laat teveel mensen zitten, heb een eigen winkel die alleen ik kan draaien (familieleden die helpen hebben een eigen baan) zonder mij moet de winkel dicht.....inkomsten van de winkel gaan nu naar mams.....kan dat haar niet aan doen. Het is teveel, ik weet het niet meer....
Nathalie schreef:Eigenlijk is het ook een probleem...dat ik me in de morgen toch weer beter voel.. Hoe later het wordt, hoe slechter ik me voel...En na 5 uur 's avonds is de psychologen praktijk niet te bereiken..
In mijn 'contract' staat dat ik op zo'n moment de huisartsenpost moet bellen...en serieus, zit nu op dit moment, heel erg te twijfelen, maar durf niet. Die huisartsenpost....pfff...die stempelen je zo snel af als aansteller heb ik altijd het idee. En wie zegt dat ik dat niet ben?
Er is hier niemand die me probeer te begrijpen, ze lopen er allemaal van weg, niemand die me vraagt hoe het ging bij de psych, niemand die het interesseert......dan krijg ik het gevoel dat ik een aansteller ben.....
maar ik heb het idee...dat ik misschien deze nacht niet eens doorkom...
Ik heb het gewoon gehad... ik loop al maanden dit topic te lezen en ik probeer telkens wat te posten, maar ik trek elke keer terug...nu wil ik het kwijt, ik weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden, maar er is een gedachten die wel erg sterk is nu.....