Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Wat ik me nou afvraag, groeien wimpers weer aan?![]()
Ik hoor zovaak dat als je ze er allemaal uit zou trekken, je dus wimperloos door het leven moet. Maar mij lijkt dat ze wel aangroeien..?![]()
(dat hoop ik eigenlijk, gister bij het makeup eraf halen had ik er een paar los en als je nu héél goed kijkt, zal wel alleen ik zien omdat ik met een spiegeltje van dichtbij kijk en het weet, zie je een stukje waar er iets minder zitten dan de rest, en ik hoop dus dat dat over een poosje weg is)
dasj_02 schreef:voor puistjes gewoon er eens met een rauwe geschikdle aardappel over wrijven en da enkele dagen is ie weg (uit eigen ervaring)
absque_dubio schreef:puistjes verdwijnen toch altijd na een paar dagen?(behalve als je ze zoals ik openkrabt enzo)
![]()
Maar wimpers groeien dus aan, dat is mooi.![]()
vette huid? volgens mij kan je het beste zorgen dat je je gezicht 2x per dag goed reinigt met water (zonder zeep), verder zou ik het niet weten.
Miemserik schreef:Ik heb nu weer een nieuw spulletje van dr van den hoog ofzo? en sinds ik dat gebruik is er geen nieuwe puist bijgekomen
Surface schreef:dr. van de Hoog kan ik echt iedereen aanraden!![]()
Ik heb de Clearskin Facewash. Als ik het 's avonds gebruik zie je 's ochtends echt een groot verschil!
Deze is het:
merelj schreef:Lovelucydan @ Dat doe ik liever niet, en ehm.. ik heb ook nog nooit seks gehad dus hoe zou dat kunnen komen..?
Ik scheer het niet trouwens.
engelina schreef:merelj schreef:Lovelucydan @ Dat doe ik liever niet, en ehm.. ik heb ook nog nooit seks gehad dus hoe zou dat kunnen komen..?
Ik scheer het niet trouwens.
te strakke broeken.
zwemmen in b.v gloor water.
wassen met verkeerde zeep etc
merelj schreef:O, oke.. Nouja het is het ene moment ook erger dan het andere moment, vooral s'avonds is het erg..Maarja ook niet iedere dag ofzo en niet dat ik het iedere keer voel ofzo..