Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Citaat:Moet je het dan zo neer leggen bij volle maan dat het schijnsel er goed op komt, of maakt dat niet uit?
Ik dacht toch echt dat de middeleeuwen al weer voorbij waren? De tijd waarin we mierikswortel uitgroeven met een zilveren lepel, door een maagd bij volle maan....?
Van edelstenen is nog nooit enige werking aangetoond, net zo min als dat het bestaan van kabouters bewezen kan worden...
suleilitha schreef:Ja, ik wilde net zeggen dat is altijd paars, en de lichte stukjes die jij voor bergkristal aanziet zijn waarschijnlijk heel doorzichtige amethist.
Rock schreef:Dan kan het amethystkwarts zijn! Hoe strakker het wit dan is, hoe beter schijnbaar (ik heb er ook een liggen)
Snoevie schreef:fijn dat jij ook respect voor andermans mening kan opbrengen.........
er zijn mensen die er wel baat bij hebben en je kan mensen met een andere manier van denken(waarvan jij er ook een bent op bepaalde gebieden dacht ik zo)ook gewoon respecteren,en als je er niets mee hebt wat je goed recht is,waarom kom je ons dan lastigvallen in dit topic,gewoon om een beetje te zieken?wat schiet je ermee op?
ik tem,wat vind ik dit kinderachtig van jou
Rock schreef:Yep, volgens mij is het Larimar!Aquamarijn? Larimar?