De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heureka

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 13:32

alex66 schreef:
ik heb zelf de partysmoker en de sedansa
de supersmoker heb ik gelukkig niet Knipoog

Zijn de partysmoker (de 'oude') en de sedansa niet hetzelfde?
Idd GEEN supersmoker, slechte service en veeeeeel te duur.
Aanrader is de leverancier van Partysmoker, goede service snelle levering en niet duur Sigaar
(nee ik heb geen aandelen, hahaha)

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:48

sedansa is anders dan de partysmoker
over de servise van beide heb ik niet te klagen maar de sedansa is wel veel beter van kwalieteit dan de PS Sigaar

ik heb 2 partysmokers en ze zijn al meerdere keren terug geweest omdat ze het haden begeven
wel gelijk een andere gehad maar het is toch vervelend.
de sedansa is nog steeds heel en rookt/dampt ook beter dan de PS Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 22:40

Ik heb laatst een paar hijsen genomen van een nepsigaret....
NIets voor mij denk dat ik binnen een dag in het ziekenhuis lig met een nicotinevergiftiging, je proeft helemaal niets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 00:18

Ik ben helemaal verliefd op de Sedansa Diva.
Rook nu Cabalero, ongeveer 10 tot 15 sigaretten per dag.
Is Sedansa een goede keus?
Oja heb nog nooit een electronische sigaret gebruikt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 01:42

Ik kom ook even binnen vallen, want ik zit er steeds meer over te denken om een e-sigaret te kopen.
Maar goed, inmiddels zijn er al aardig wat op de markt, dat ik door de bomen het bos niet meer zie Clown

Heb de SuperSmoker ( dacht ik ) 1x geprobeerd bij 'De Tuinen' en dat was em toch niet, je moest er vreselijk aan hijsen en hij smaakte echt vies..

Heb de link van de vorige page al even vluchtig bekeken, maar ben toch benieuwd naar de ervaringen hier.
( als iemand nog zin heeft om die op te schrijven Knipoog want ik ben uiteraard niet de eerste die deze vraag stelt Lachen )

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:53

Snoompje schreef:
Ik ben helemaal verliefd op de Sedansa Diva.
Rook nu Cabalero, ongeveer 10 tot 15 sigaretten per dag.
Is Sedansa een goede keus?
Oja heb nog nooit een electronische sigaret gebruikt Lachen

ik heb de diva de oude wel te verstaan de nieuwe diva heeft batterijen die tot 8uur mee gaan dat halen de mijne niet.
dus ik ga de nieuwe ook bestellen Knipoog

maar wat ik er wel bij moet zeggen is dat je e-roken moet leren net als dat je gewoon roken hebt moeten leren.
heb je het eenmaal door dan vind je gewoon roken zelfs vies en heb je geen sigaretten meer nodig.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:17

Toevallig dat het topic weer even bovenaan staat, ik heb afgelopen zaterdag een supersmoker gekocht.

Ik vind het inderdaad anders dan een gewone sigaret, maar ik had me voorgesteld dat het helemaaaaaal niet zo fijn zou zijn. Wij hebben de mogelijkheid nog niet gehad hem eerst te proberen, dus dan toch maar de gok gewaagd.

De beleving is inderdaad een beetje anders, je hoeft hem niet aan te steken, geen as op je kleren (dat krijg ik altijd gedaan), en je hoeft niets uit te drukken, maar ik super blij met mijn supersmoker! Voor mij was het meer zoals wanneer je overstapt naar een ander merk, moet je ook even aan wennen, maar persoonlijk vind ik er een lekkerdere smaak aan zitten.

Alleen het geluidje van de vaporiser room of hoe het precies heet zou ik evt. als minpuntje aan kunnen merken. Die van mij 'trekt' juist lichter dan een gewone sigaret, en ík krijg er dan ongeveer evenveel rook uit.

Eerlijk gezegd vind ik de super smoker fijner dan een gewone sigaret; de voordelen voor mij:

- lekkere smaak
- gemakkelijk mee te nemen
- je mag je dosis nicotine ook in niet-roker zones tot je nemen
- je trekt eraan wanneer je wilt, als je geen zin hebt in een 'hele sigaret' neem je een paar trekjes, wil je meer, hoef je geen nieuwe meer aan te steken
- ik heb altijd wel as op mijn kleren, nu dus niet meer
- geen stank
- geen aanslag op de muren / gordijnen etc
- gezonder
- als je bezig bent, brandt een echte sigaret op voor je er erg in hebt, de neppert laat je gewoon ergens liggen tot je er weer aan denkt
- bij een echte krijg ik meer slijmvorming in mijn keel, bij de nep sigaret helemaal niet
- geen rokers adem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:39

Ja, volgens mij heeft het ook alleen maar voordelen Ja

Die Sedansa site heb ik eens bekeken en die Nano II ziet er wel erg mooi uit!
Alleen nu lees ik op dat forum weer van alles over liquids, druppelen etc. Wat is dat??? Clown

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:44

Kom ook even binnenvallen om jullie ervaringen te lezen. Zit er nog veel verschil tussen de verschillende merken?

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:48

Misschien is het al vaak gevraagd?
Maar als ik een sigaret opsteek dan "verneem" je dat zegmaar over je longen.
Heb je dit gevoel ook als je een electronische sigaret hebt?

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:56

Kanelly: Liquids? Druppelen? Daar wil ik ook weleens van weten wat het is!

Zammie: kennelijk zit er inderdaad nogal wat verschil in. Het laaste wat ik gelezen heb is dat de sedansa in de smaak valt, maar ik vind de supersmoker eigenlijk heel fijn (maar heb geen andere kunnen proberen)

Darkmoona: Ik weet niet helemaal precies wat je bedoelt, maar ik heb wel dat je het 'merkt', maar niet negatief. Als je eens flink doortrekt heb je geen prikkel in je keel, slijmvorming is minder, en wat ik me heb laten vertellen is het geen aanslag op je longen. Toch vind ik dit inhaleren wel hetzelfde, maar op een (voor mij) fijnere manier.

Toch, eerlijk gezegd kun je het beste zelf oordelen door een keer een te proberen. Er zijn mensen die het bij 'De Tuinen' hebben kunnen proberen, en anders misschien een aardige bokker? Waar ligt h'berg city?

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:01

de supersmoker is toch die waar ze steeds mee adverteren en die nu een aanbieding heeft?
Is het waar dat ze de dingen willen gaan verbieden? Is daar iemand van op de hoogte? Zou nl zonde zijn als je er 1 koopt en je kunt er over een tijdje niets meer mee...

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:13

voor uitgebreide info toch even naar www.e-sigaret.nl

en in het kort liquid en druppelen Clown
liquid is de vloeistof die in de ampullen zit en die in de atomiezer wordt verdampt zo dat er rook ontstaat.
druppelen is een alternatief voor het gebruik van een ampul.
je druppeld de liquid dan direkt op de atomiezer, dat geeft meer rook en meer gevoel op de longen Sigaar

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:42

Thanks, zal daar even gaan snuffelen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:23

Ah zo oké Alex ik snap em, maar ja dat is niet overal handig denk ik...
Stel ik ben straks op een concert, dan ga ik niet ff in een hoekje zitten druppelen Clown Haha! ( euh, oké dubieuze zin Clown )

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:39

ik wissel het ook af thuis druppel ik en als ik weg ga pak ik een ampul Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:43

Ah ja Haha! Logisch Clown

Nou ik denk, dat ik de Sedansa Nano II ga bestellen, daar las ik op dat andere forum goede berichten over en vind hem er wel oké uitzien Ja

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:52

sedansa is een goed merk al zou ik voor een beginner het penmodel aanraden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:56

Want? Lachen

Vind ze niet echt reuze mooi, al is de roze wel kek Cool

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:08

want ze zijn wat makkelijker in het gebruik dan een minni
zeker in het begin zit je te klooien met ampullen en battterijen.
een penmodel kan meer hebben aan misbruik en rookt voor de beginner veel prettiger

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:11

Heb je ook nog electrische die je wél gewoon elegant tussen je wijs en middelvinger kan laten balanceren of zijn die krengen allemaal standaard zo zwaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:12

Haha misbruik Haha!

Nou heb me inmiddels aangemeld op het e-sigaret forum, eens kijken wat ik daar nog allemaal kan lezen en of ik dan een goede keuze kan maken :J

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 23:26

Misschien even handig te vermelden, omdat iemand wel zo aardig is geweest om de wat uitgebreidere info te geven via een link, maar ter goede orde ook even hier: er wordt gezegd dat e-sigaretten binnenkort niet meer vrij verkrijgbaar zijn omdat het aangemerkt gaat worden als geneesmiddel. Dit wil zeggen dat 'ie alleen op doktersrecept te krijgen is.

Oh zo werkt dat met druppelen en liquids!
Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 00:12

Nou, ik denk dat ik dan toch maar voor de roze Sedansa Diva ga Haha!

Alleen nu nog, welke sterkte? En welke smaak?
Op http://www.rookgezonder.nl kan je geen smaak kiezen, maar op http://www.sedansa.be wel...
Alex? Welke raad jij aan ( aangezien jij ook Sedansa rookt Clown )

Ik rook momenteel West ( rood ) en 1 tot 1,5 pakje per dag.

edit : Lama, ik heb al besteld Nagelbijten / Gniffelen Bloos! ( tja, that's me, als ik het wil MOET het ook echt meteen, anders doe ik het niet meer ) Maar heb de 11 mg. ampullen met Marlboro smaak erbij genomen...
Ik ben reuze benieuwd Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:00

Kanelly schreef:
Nou, ik denk dat ik dan toch maar voor de roze Sedansa Diva ga Haha!

Alleen nu nog, welke sterkte? En welke smaak?
Op http://www.rookgezonder.nl kan je geen smaak kiezen, maar op http://www.sedansa.be wel...
Alex? Welke raad jij aan ( aangezien jij ook Sedansa rookt Clown )

Ik rook momenteel West ( rood ) en 1 tot 1,5 pakje per dag.

edit : Lama, ik heb al besteld Nagelbijten / Gniffelen Bloos! ( tja, that's me, als ik het wil MOET het ook echt meteen, anders doe ik het niet meer ) Maar heb de 11 mg. ampullen met Marlboro smaak erbij genomen...
Ik ben reuze benieuwd Ja

Laat meteen weten hoe hij is, ik wil alles weten voor ik hem bestel (€92 is best veel voor een studente Tong uitsteken)
Ben ook hééééél erg benieuwd.