@Anne ; Goed dat je even afleiding gaat zoeken, en even een douche neemt. Knap dat je zo sterk aan het vechten bent om niet te doen wat zo verleidelijk is! Sterkte ermee meis.
@Robin__ ; Ik begrijp precies wat je bedoeld & ik zat me al af te vragen of niemand daar nou 'last' van heeft, ik zelf vind het moeilijk om dat te lezen, maar dat maakt voor mij niet uit, want ik doe het toch wel. Maar voor andere lijkt het me heel erg moeilijk ja. Ik vind het jammer dat jij daardoor nu een tijdje niet meer komt posten hier, want ik denk dat het beter andersom kan zijn, dat mensen niet gaan zeggen hoe ze het doen of met wat ze het doen. Zodat iedereen hier gewoon kan posten. Persoonlijk gezegd heeft het ook geen meerwaarde om te vertellen hoe je het doet, je doet het, en niemand hoeft verder te weten hoe en waarmee, lijkt me. Maar ik respecteer je besluit wel & begrijp het ook echt. Je bent altijd welkom bij mij! Sterkte meissie. Je bent sterk, niet vergeten.
Laatst bijgewerkt door MelOdYs_Star op 06-11-07 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt