maar ik wil gewoon niet zo ongelukkig verder leven en misschien is dit eens staop n de goede richting.
maar dan kom ik dan vanzelf wel achter...
ik moet gaan want ik zit nu op school.
groetjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dit weekend lekker uit mijn bol geweest dus dat lucht wel op
niet dat dat zo,n leuk gesprek was ofzo,maar ik was gewoon blij dat ik mijn gevoel een beetje goed onder woorden kon brengen zonder dat ik moet janken of dat ik ging zitten shaken en dat soort enge aanvallen krijg,want erover praten doe ik vrijwel nooit omdat dat gewoon heel moeilijk is ..,maar vandaag is dat dus wel gelukt .ik hoop dat ik het de rest van de week goed kan volhouden zonder te automuliteren,want zelfs de kleinste gebeurtenis is voor mij aan een reden om het weer te doen,laatste keer was vorige week donderdag ,dus dat is voor mijn doen al wel best lang geleden,maar ik kan natuurlijk altijd terugvallen.

Je kan het wel meiss

als je wilt dat ik dat soort dingen niet meer post dan houd ik daar gewoon mee op hoor
Foutje, sorry
Heb nu al 4 dagen niet gesneden. Ik wil ook stoppen en ik denk nu steeds aan de positieve dingen van het leven, dat er ook nog leuke kanten aan zijn en dat je niet altijd maar jezelf de schuld hoeft te geven.. al krijg ik weer de neiging, ga ik (als ik op school zit) ff de les uitlopen en ff rustig worden, of als ik thuis ben ga ik heerlijk hardlopen, dat scheelt echt dan ben voel ik me daarna weer lekker
,ik heb geen andere keus,want ik ga echt niet naar gym!