is alweer 5 jaar geleden dat ik een piercing heb laten zetten

En misschien heb ik wel gewoon kou gevat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:PrinCessRomy schreef:waarschijnlijk niet, jou lichaam wil dat soort staal niet, nu niet nooit niet, tenminste dat vind mijn lijf, ik hoef echt geen zilver in te doen
zilver is toch ook zo giftig als wat.
daarom mogen piercings nooit van zilver zijn.
ten minste, dat is wat ik gehoord heb, dat zilver giftig is.
ten minste als je een piercing wilt laten zetten.
Mosh schreef:
wereldhummel schreef:Weet iemand een goede piercingshop in eindhoven?
Voor een tongpiercing,
Ik ga namelijk vrijdag na Eindhoven, en had al rond gekeken,
maar daar is het gewoon zoveel goedkoper.
En als daar nou ook een goede zit, zet ik hem daar
sorayalover1 schreef:Wanneer mag je weer paardrijden als je een clithood piercing neemt?
wereldhummel schreef:Weet iemand een goede piercingshop in eindhoven?
Voor een tongpiercing,
Ik ga namelijk vrijdag na Eindhoven, en had al rond gekeken,
maar daar is het gewoon zoveel goedkoper.
En als daar nou ook een goede zit, zet ik hem daar
Barmat schreef:Annetje, ik zou zeggen - lees dit topic eens door voor de prijzen en dergelijke... deze worden écht al duizenden keren genoemd
Voor shops kan ik je niet helpen helaas.
Annetje_ schreef:Hallo iedereen!
Ik maakte voor de gein een opmerking naar m'n ma dat ik een navelpiercing wel leuk zou vinden, nu tot mijn grote verbazing zei ze "Oh, is oké hoor. Ik maak zo een afspraak voor je als je dat wilt."
Nu zou ik dit pas willen doen na de zomer, al dat zand etc. lijkt mij funest voor een navelpiercing.
Maar hebben jullie ervaring met piercingstudio's in Den Haag? Nog aan te raden shops? Ik heb ook al even gegoogleld, maar daar raak ik niet echt wijzer van (kosten, leeftijden etc.)
Ik weet ook niet wat de gemiddelde prijs voor een navelpiercing is?
Alvast bedankt!
Chrissie_ schreef:Mag ik eens een foto ?
Maureenn schreef:Even vraagje voor de mensen met een navelpiercing, hebben jullie er geen last van tijdens het paardrijden, omdat die broeken dan zo hoog zitten?
Maureenn schreef:Even vraagje voor de mensen met een navelpiercing, hebben jullie er geen last van tijdens het paardrijden, omdat die broeken dan zo hoog zitten?