Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AniqueN schreef:Lang geleden dat ik hier gepost heb. Het valt me op dat een aantal van jullie toch wat negatief is over hormoonzalf. Ik raad je aan een afspraak te maken in het UMC (utrecht), daar worden de nieuwste onderzoeken gedaan en er is al een hele tijd bekend dat hoormoonzzalf regelmatig smeren en blijven smeren, zodat je controle houdt helemaal geen kwaad kan. Het is ook zo veel prettiger voor jezelf!
, maar het is het enige dat echt helpt en aangezien ik het in mijn gezicht heb
smeer ik wel. Arabesk schreef:Elke dag deppen met water waarin zout opgelost is: een eetlepel zout op een drinkglas water ongeveer.
Daarna insmeren met
In Nederland ziet het potje er iets anders uit, maar je moet die witte flacon in elk geval hebben.
. Het is een lotion » op waterbasis » water verdampt » huid droogt alleen nog maar meer uit. En een droge huid gaat jeuken, je gaat krabben en je krijgt eczeem plekken.
Ook noten en bonen liever niet.
Arabesk schreef:ik heb gelukkig nog steeds een klasse I zalfje waarbij ik met heeeeel dun smeren al heel ver kom gelukkig
doe al meer dan een jaar met die tube
..
) 

Arabesk schreef:hydrocortison, dacht ik...
je moet het een aantal dagen 's ochtends en 's avonds smeren, dan alleen nog 1x per dag en dan langzaam afbouwen en dan je huid een tijdje rust geven.
Heel erg balen. Maar ben er nu wel snel bij en gelijk de hormoonzalf weer uit de kast getrokken. Baal er wel van, net nu mn huid zo goed aan het verbeteren was!
Maar nee, na 3 dagen zit het er al weer 
Gelukkig hoef ik niet meer naar t strand
Maar heeft ook wel wat met het weer te maken.Tijdens bepaald soort weer wordt het erger, hebben jullie dat ook?
Ligt idd aant weer, nu komt het weer helemaal op!
bah bah!! zit al weer helemaal onder het enige wat ik de hele dag hoor NIET KRABBEN Tutti_Frutti schreef:Das zwaar irritant hé Kim! Ik heb ook altijd; Yes t is wegMaar nee, na 3 dagen zit het er al weer
Ik heb het nu ook op m'n rug en bovenbenenGelukkig hoef ik niet meer naar t strand
Het wordt gelukkig niet groter, dus hopen dat het maar weer snel wegtrekt. Merk wel heel erg dat het dan weer begint te jeuken - hoe klein of hoe groot de plekken eczeem zijn - en inderdaad, de woorden 'NIET KRABBEN' hoor je gelijk weer van iedereen de hele dag door...
Hopelijk trekt het snel weg!