Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AniqueN schreef:Lang geleden dat ik hier gepost heb. Het valt me op dat een aantal van jullie toch wat negatief is over hormoonzalf. Ik raad je aan een afspraak te maken in het UMC (utrecht), daar worden de nieuwste onderzoeken gedaan en er is al een hele tijd bekend dat hoormoonzzalf regelmatig smeren en blijven smeren, zodat je controle houdt helemaal geen kwaad kan. Het is ook zo veel prettiger voor jezelf!
Arabesk schreef:Elke dag deppen met water waarin zout opgelost is: een eetlepel zout op een drinkglas water ongeveer.
Daarna insmeren met
In Nederland ziet het potje er iets anders uit, maar je moet die witte flacon in elk geval hebben.
Arabesk schreef:ik heb gelukkig nog steeds een klasse I zalfje waarbij ik met heeeeel dun smeren al heel ver kom gelukkig
doe al meer dan een jaar met die tube
Arabesk schreef:hydrocortison, dacht ik...
je moet het een aantal dagen 's ochtends en 's avonds smeren, dan alleen nog 1x per dag en dan langzaam afbouwen en dan je huid een tijdje rust geven.
Tutti_Frutti schreef:Das zwaar irritant hé Kim! Ik heb ook altijd; Yes t is wegMaar nee, na 3 dagen zit het er al weer
Ik heb het nu ook op m'n rug en bovenbenenGelukkig hoef ik niet meer naar t strand