Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Dat is wel lastig Beauty_yana0,
Je zou het nog een keertje kunnen overleggen met je huisarts, of eens kijken of er medicijnen zijn die je die week door kunnen helpen.
Er is bijv Aleve Feminax, speciaal voor menstruatiepijn, en vrij verkrijgbaar, maar je arts kan ook nog andere medicijnen voorschrijven. Ook kan je Ovasan van A.Vogel proberen, dat is een homeopathisch middel, ook vrij verkrijgbaar.
Misschien kun je ook eens naar een andere pil vragen, van de Diane35 pil is bekend dat de klachten ook minder wirden. En je puistjes blijven ook weg bij die pil.
Storm76 schreef:Dat is wel lastig Beauty_yana0,
Je zou het nog een keertje kunnen overleggen met je huisarts, of eens kijken of er medicijnen zijn die je die week door kunnen helpen.
Er is bijv Aleve Feminax, speciaal voor menstruatiepijn, en vrij verkrijgbaar, maar je arts kan ook nog andere medicijnen voorschrijven. Ook kan je Ovasan van A.Vogel proberen, dat is een homeopathisch middel, ook vrij verkrijgbaar.
Misschien kun je ook eens naar een andere pil vragen, van de Diane35 pil is bekend dat de klachten ook minder wirden. En je puistjes blijven ook weg bij die pil.
_Veronique_ schreef:bij mij zei de huisarts dat het tot een jaar kan duren voordat het echt alles weg is..
sunshine schreef:Ik heb ook een vraagje, sorry als het al eens gevragen is...
Ik slik al vanaf mijn 13 of 14 de pil (yasmin om precies tezijn).
Ben nu 19 jaar oud, maar ik merk dat ik veel last hem van stemmingswisselingen.
( Al heel lang hoor )
Ene moment ben ik vrolijk, andere moment kan ik heel kwaad worden. Om de kleinste dingen ( bijvoorbeeld als ik wat laat vallen, of als iets niet wil lukken )
Kan dan echt in tranen uitbarsten.
Kan dat met de pil te maken hebben ?