patjelisa schreef:Volgens mehmet oz (oprah) moet je zeker elke dag 10 min. in de zon komen om bepaalde vitamines binnen te krijgen!!
Daarbij werd ook verteld dat veel mensen dat niet halen en dus eigenlijk supplementen in moeten nemen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patjelisa schreef:Volgens mehmet oz (oprah) moet je zeker elke dag 10 min. in de zon komen om bepaalde vitamines binnen te krijgen!!
Nymphadora schreef:Laat je bij de dermatoloog niet afwimpelen hoor met een of ander sneu zalfje wat vaak niet eens werkt
Als je het aan zou willen/durven, vraag eens naar de Roaccutane kuur
mootjah schreef:roaccutane waar haal je dat? is dat een pil of een zalfje?
( ik heb niet het hele toppic doorgelezen)
rebeltje schreef:Nymphadora schreef:Laat je bij de dermatoloog niet afwimpelen hoor met een of ander sneu zalfje wat vaak niet eens werkt
Als je het aan zou willen/durven, vraag eens naar de Roaccutane kuur
Ik heb nu pillen, echt enorme dingen, om 4 weken te slikken en een soort gel. Mocht dit niet werken krijg ik die kuur, ben er al over geinformeerd. Maar ik hoop dat dit werkt.
even een vraagje, na die roaccutane kuur blijft het dus ook weg? Ik heb verschillende zalfjes gehad die geweldig werkte, maar tijdelijk gebruikt mochten worden en daarna kwam het dus net zo hard weer terug
Nymphadora schreef:Ja, dan blijft het weg
Ik heb 24 september mijn laatste pil ingenomen van de kuur en nu dus ruim 5 maanden later heb ik nog steeds geen last van acne
rebeltje schreef:Nymphadora schreef:Ja, dan blijft het weg
Ik heb 24 september mijn laatste pil ingenomen van de kuur en nu dus ruim 5 maanden later heb ik nog steeds geen last van acne
Gefeliciteerd danwordt dan vast een goede zomer voor je
Ik ga er nog goed overnadenken, maar hoop eigenlijk dat deze pillen al helpen.
ehm, 4 weken elke dag 1 pil slikken en 's avonds de gel smeren. Namen weet ik niet uit mijn hoofd maar ze zijn toch alleen te verkrijgen op recept dus niet iets wat je zelf bij de apo kan halen. Na 4 weken moet ik weer terug om te kijken of het werkt zo ja dan ga ik hier voorlopig mee verder, zo nee dan komt de zwaardere kuur. (edit; als ik erover uit ben of ik dat wil nemen, flinke lijst bijwerkingen en vooral ook op je haar schrikt me af )
Nymphadora schreef:Morgen maar de dermatoloog bellen voor het vervroegen van de afspraak,
ik hou het niet van de pijn, het is echt niet leuk meer
mijn lip is helemaal kapot en het eromheen ook.
mijn huid is giga droog, en elk zalfje wat ik erop smeer doet zoveel zeer
en mijn armen zien er helemaal niet uit, echt onder de uitslag
ik heb zo'n beetje de hele dag een bloedneus, ik hoef er maar een keer langs de gaan aan de buitenkant en jawel hoor, hij bloed weer
ik maak wel even een foto
Bah, ik zou het liefst de hele dag binnen blijven in bed
Niet schrikken
http://img153.imageshack.us/img153/3477/1001900bp3.jpg -> de uitslag op mijn arm
http://img408.imageshack.us/img408/9991/1001908bq2.jpg -> Mijn mond (lijk wel of ik een of andere ene ziekte heb)
http://img235.imageshack.us/img235/5944/1001910ne5.jpg -> Voorhoofd
yankeestar schreef:slakkenslijm, klink vies he, maar je ziet het niet en ruikt het niet, lijkt op roze haargel en ruikt ook zo. Het is natuurlijk en helpt.
dagcreme op basis van paardenmelk helpt ook tegen droge en geirriteerde huid, het heeft een heilende werking, al eeuwen wordt dit gebruikt.
Evelli schreef:dan maar 3 puistjes die ik met makeup kan verbergen
Nymphadora schreef:Evelli schreef:dan maar 3 puistjes die ik met makeup kan verbergen
Voor zo'n huidje als jij hebt dan krijg je ook echt die kuur niet
Moet ook wel flink heftig zijn wil je het krijgen.
Nymphadora schreef:
Evelli schreef:ja na afloop van hetgene waar ik nu mee bezig ben
maar nu weet je het wel, dus kan je je menning over mijn puistjes bijstellen