jaaaaaaaaaaawhoor, heeft ze vast geen ervaring mee, je praat raar en kan moeilijk eten. Dat hebben je ouders echt niet door dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneMieKe_89 schreef:vind het echt wel mooi een tongpiercing.
maar me moeder vind het noooit goed en het lijkt me echt té veel pijn doen! jammer eigenlijk want is ech wel mooi
heb wel een navelpiercing,, nja ben ik ook wel blij mee
AnneMieKe_89 schreef:maar ik hoor echt van iedereen dat het zo pijn doet!
wil iedereen die tongpiercing heb ff ja of nee roepe?
ga ik stemme tellen
AnneMieKe_89 schreef:maar ik hoor echt van iedereen dat het zo pijn doet!
wil iedereen die tongpiercing heb ff ja of nee roepe?
ga ik stemme tellen
Maaike schreef:Bij mij deed het even wat pijn, maar niet verschrikkelijk. Zodra de piercing erin zat, was bij mij de pijn ook weer weg. Het lange staafje is wel erg vervelend maar dat komt ook vanzelf weer goed wanneer je een korter staafje krijgt
Elke schreef:Maaike schreef:Bij mij deed het even wat pijn, maar niet verschrikkelijk. Zodra de piercing erin zat, was bij mij de pijn ook weer weg. Het lange staafje is wel erg vervelend maar dat komt ook vanzelf weer goed wanneer je een korter staafje krijgt
Voelt zeker wel heel raar nu je een rongpiecing hebt
Ik wil er ook heel graag een, ik mag er ook een van mijn ouders en hun betalen hem voor mij. Ik moet alleen nog heel veel moed verzamelen
En nog een vraagje voor de mensen-met-tongpiercing: Hoe zit het met jullie tanden? mijn moeder zegt alleen dat je tanden er zo snel verrot van worden, maar dat is toch niet het geval als je niet met je piercing 'speelt' ?
TiNa_JoinTy schreef:Nou het doet zoiezo geen pijn... Ja je voeld het natuurlijk wel maar niet eht dat je denkt van wooow dat dee pijn