Ik kijk echt heel gaar ik weet het.. Maar ben ongelovelijk moe en had geen zin om me op te maken enzo..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkelbel schreef:Kirsten jouw haar is moooooi
Kirsten schreef:
Ik kijk echt heel gaar ik weet het.. Maar ben ongelovelijk moe en had geen zin om me op te maken enzo..
Kirsten schreef:
Fairie schreef:Hehe, foto van Fairie's haar
Een vriend vroeg me een shot omdat ik het zondag geverft had en witte plukjes had ingezet. (Je ziet alleen de lengte niet echt zo.. Het is een stuk langer)
(Hahaha wat een duffe foto)
FlEuRXBoNnY schreef:whaa ga vanavond me haar donkerbruin spoelen met uhh country colors ofzo,, iemand ervaringen daarmee?![]()
kheb nu iets van bruin haar met een rooie gloeden die moet dus weg
Sieltjuh schreef:FlEuRXBoNnY schreef:whaa ga vanavond me haar donkerbruin spoelen met uhh country colors ofzo,, iemand ervaringen daarmee?![]()
kheb nu iets van bruin haar met een rooie gloeden die moet dus weg
Veel succes met je rooie gloed eruit halen(tenminste als het een natuurlijke rooie gloed is
) Het lukt mij namelijk nooit om hem eruit te krijgen, welke kleur ik mijn haar ook verf
Altijd die rooie gloed er doorheen... Ook al denk je een keertje dat het eruit is met een donkerbruine kleur erin, maar nee, je loopt in een zonnestraal en *ploep* rood is weer terug
Fairie schreef:
Ik doe moeite om het er in te krijgen (ben eigenlijk blond en verf het al een langere tijd steeds rood) en jullie willen er vanaf![]()
sammylover schreef:dat heb ik ook altijd de kapper doet het nooit zo als jij wil en dan heb je spijt en doe je het zelf en dan is eht toch beter
Sieltjuh schreef:sammylover schreef:dat heb ik ook altijd de kapper doet het nooit zo als jij wil en dan heb je spijt en doe je het zelf en dan is eht toch beter
Bij mij is het juist altijd andersom, de kapper doet het altijd leuker dan dat ik het zelf kan