Cheytjuh schreef:Goed bezig Bellatrix!
@Josien : Je bent echt de enige niet hoor denk ik, ik vind de feestdagen ook altijd wel een beetje een excuus om wat te laten vieren. Je komt heus niet ineens 5kg puur aan door die dagen. En anders is het er vaak ook zo weer af als je het weer oppakt.
Hier in ieder geval de afgelopen 2 weken nergens aan gedaan en vanaf vandaag weer lekker aan de bak. Merk niet dat mijn kleren strakker zitten dus ik denk dat de algehele schade meevalt.
Sporten hier naast de 9 stallen mesten en de paarden trainen elke dag gaat qua tijd echt niet lukken. Ik krijg nu steeds van die reclame voor Calisthenics ? Kennen jullie deze workouts ? Ik vind het er vrij fanatiek uitzien, maar ik zoek dus wel iets om vanuit huis te doen, bijvoorbeeld in de ochtend een half uurtje oid
Een loopband zou eventueel een optie kunnen zijn, maar we wonen in een appartement dus dat ding neemt dan ook weer ruimte in, ook al issie opklapbaar.
Hmmmm, nog even over nadenken dus![]()
Succes allemaal! Op naar een topjaar en het gezond en fit in ons velletje zitten
[ Afbeelding ]

Ik moest gewoon hardop lachen.
Bellatrix schreef:Ik ga vandaag weer voor het eerst sporten, zal even zwaar zijn.
Daar bedoel je vast niet mee dat je gaat sneeuw scheppen?
Succes!