Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Setteli schreef:Vanmorgen had ik wel weer gespuugd. Maar ik ben ook verkouden en dan zit mijn keel in de ochtend wat dicht met slijm. Ik krijg daar gelijk kokhalsneigingen van. Dus vandaar. Niet omdat ik misselijk ben. Maar omdat mijn maag dus nog vol zit komt er ook echt wat uit. Normaal gesproken is mijn maag dan wel leeg.
Ik had nu de boontjes van zondagavond er nog in zitten (sorry voor de details), maar dat geeft dus wel aan dat je maag zich echt langzaam ledigt.
Hier moet je dus wel aan denken als je voor een ingreep nuchter moet zijn, dat je maag dan dus niet leeg is.
kr1985 schreef:mag ik even mn 'angst' uitspreken, ik heb zondagavond voor het eerst geprikt. 2,5 mg en gisteren was ik wat licht misselijk en had ik de hele dag een vol gevoel. heel apart maar ook heel fijn.
Na een half broodje zat ik al vol en savonds een kleine zelfgemaakte pizza was het ook al klaar.
Nu vandaag voel ik me gewoon mezelf weer, staat er gebak op mijn werkkamer te schreeuwen naar me en heb ik met lunch een goed belegd broodje van de catering op en soep met ballen. En alsnog heb ik trek.
is dit normaal? Of ben ik weer degene bij wie het niet werkt en de uitzondering op de regel gaat zijn. Ik baal nu al en ben net begonnen.
Mariska_28 schreef:Ik merk dat ik als ik moe ben of slecht slaap ik wat minder effect van het medicijn voel. Zoals deze week door het verzetten van de klok. Meer mensen die dit hebben?
henshem schreef:
Ibbel schreef:rien10 schreef:Ff serieus. Een mens is een zoogdier. Een paard/pony ook. Hoezo zou het NIET werken?
Omdat een paard erop gebouwd is om 24/7 te eten. Dus een verzadigingshormoon is niet logisch om te hebben als paard. En daarmee valt de basis van GLP-1 remmers weg.