Is die van jou nu ook een tinker DP?
Leuke foto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamboy schreef:Ik heb vanmiddag uiteindelijk toch maar de amitripriline genomen. Pijn is nu wel iets minder maar nog lang niet weg. Wel val ik om de haveklap in slaap. Hopelijk voel ik me morgen wat beter. Ik haat dat spul maar soms moet ik het gewoon weer even een poosje nemen. Rijden zit er voor mij in ieder geval voorlopig niet meer in. Niet alleen vanwege mijn rug en heupen maar ook vanwege mijn gewicht. In dit geval is het een geluk bij een ongeluk dat mijn paard niet meer bereden mag worden en lekker van zijn pensioen geniet. Wel heb ik nog de plannen om een van mijn shetlanders voor de sulky te gaan beleren maar ik kan me er gewoonweg niet toe zetten momenteel.
Earth schreef:Ik besefte me vanmorgen dat mijn bericht best wel tegenstrijdig is. Het heel zwaar hebben, maar wel kunnen paardrijden. Als ik jullie verhalen dan zo hoor ben ik dankbaar dat ik iig nog de deur uit kan, laat staan paardrijden. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn man, hij is dan ook mee geweest gisteren om me wat te ondersteunen.
Iris82 schreef:Amitriptyline werkt toch pas na een paar weken op pijn?
Dreamboy schreef:Iris82 schreef:Amitriptyline werkt toch pas na een paar weken op pijn?
Ik denk ook dat de pijn vooral vermindert is doordat ik nu zoveel slaap en mijn lijf tot rust komt of zo. De echte, hevige pijn in rug en heupen is er nog gewoon helaas. Overigens werkt het normaal na een paar dagen, geen weken. Tenminste bij mij. Ik word er alleen de eerste dagen heel suf van. Normaal neem ik het dan voor het slapen gaan maar nu dus overdag genomen. Niet handig.
Percy schreef:DP met een tinker had ik nu ook niet echt verwacht![]()
Mijn eerste tinker had echt een warmbloed karakter en ik vond hem geweldig maar nu is het coole karakter van Sjors meer dan welkom.
We zijn allebei wat ouder en ik ben niet meer wat ik was helaas.
DuoPenotti schreef:Hebben jullie soms ook dat de knop omgedraaid word?
Vanmorgen ging het goed.
Wilde in de middag met de motor weg (ik achterop)
Nog even naar de winkel en kom thuis. Pats. Geen energie meer.
De hele dag niet meer.
Ook niet meer weggeweest.
DuoPenotti schreef:Hebben jullie soms ook dat de knop omgedraaid word?
Vanmorgen ging het goed.
Wilde in de middag met de motor weg (ik achterop)
Nog even naar de winkel en kom thuis. Pats. Geen energie meer.
De hele dag niet meer.
Ook niet meer weggeweest.
Dreamboy schreef:Hier al een paar dagen het gevoel dat ik onder een trein heb gelegen. Fibromyalgie speelt weer enorm op. Alles doet xeer en zo vermoeid. Ik neig er zelfs naar om maar weer naar de amytriptiline te grijpen. Best bijzonder want normaal heb ik er met warm weer veel minder last van. Sinds een week ook pijn in het midden van mijn rug, onder de schouderbladen ter hoogte van mijn ribben. Deze klacht ken ik niet als fibromyalgie pijn. Zijn er mensen met fibromyalgie die hier ervaring mee hebben?
DuoPenotti schreef:Maar het is hier net een knop.
Niet dat het langzaam leegloopt maar zo pats.
Lamp uit.
De andere kant op heb ik nooit.
Femke_Tweety schreef:En over de goede momenten en berichten, laten we die alstjeblieft wél delen.
En vieren.
Anders wordt het een wel heel zwaar klaagtopic, als we alleen ellende mogen delen.
Bovendien snappen te veel gezonde mensen al niet dat we ook gewoon leuke dingen meemaken en fijne momenten kennen.
Laten we dat hier alsjeblieft wel 'veilig' mogen delen zónder oordeel!