Zwanger, begin en voorjaar 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 21:21

Wel vervelend dat de klachten nu erger zijn dan tijdens de eerste zwangerschap, Renee. Had je toen je niet zwanger was ook last van bekkenklachten? Rustig aan... :(:)

Ik mag qua klachten niet klagen, ik voel me nog steeds vrij fit en ervaar nauwelijks tot geen (lichamelijke) klachten, al ben ik wel erg moe. Zoonlief heeft wat moeite met slapen, wordt regelmatig wakker door een nachtmerrie en durft dan niet meer in zijn eigen bed. Het is gezellig in ons bed als hij erbij komt liggen, hoor, maar die jongen kan gewoon echt niet stilliggen, waardoor ik geregeld een arm, voet of hand in mijn gezicht krijg. Het wordt tijd voor een groter bed. :')

Marlis

Re: Zwanger, begin en voorjaar 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 21:29

Ik had jullie blijkbaar ontstipt. Ga vd week even op mn gemak terug lezen en reageren.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 22:25

Ik heb weinig last van m'n bekken, wel wat bandenpijn soms. En ook moe, heb nogal veel stressfactoren los van de zwangerschap momenteel -O-

Gaan jullie trouwens de kinkhoekprik nemen tijdens de zwangerschap?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 23:01

Hier gelukkig ook geen bekkenpijn. Af en toe voel ik mijn banden wat maar dat is het.

Maar ik ben wel moe, heel moe nog steeds. Gister was wel het diepte punt. Nacht ervoor slecht geslapen, uurtje of 5/6 maar. Maar om 2 uur brak ik af. Toen ff gaan liggen en 2 a 3 uur weg geweest. Om vervolgens om het niet eens 8 uur te zien worden en vanmorgen pas om 9 uur op te staan :')

Maar vandaag verder wel zonder tussendoor in slaap te vallen doorgekomen haha

Wbt bevallen, tja de eerste is 17 jaar geleden zonder enige vorm van pijnbestrijding gekomen. Wou wel want na 2 dagen was ik het echt zat, maar toen was het nog pech hebben en was een ruggenprik uitzonderlijk. Zeker in het weekend, er werdt echt geen anesthesie opgeroepen voor een simpele complicatie loze bevalling -O-

Maar nu twijfel ik heel erg, die ruggenprik lijkt me fantastisch en was pakweg 2 jaar geleden ook echt het plan geweest. Maar weet ook ondertussen dat ik als de dood ga zijn voor dat ding… afgelopen jaar 2 gehad en de eerste was ok maar de 2e echt op zijn zachts gezegd niet tof. Maar toen was infuus inbrengen ook echt een ramp. Daar hebben ze 6x op moeten prikken en uiteindelijk met een echo aan het porren geweest omdat mijn aders steeds wegrolden.. En dan gaat iemand daarna nog even in je rug porren als alles dus al onder hoogspanning staat :+

Ik heb de keren daarna met bloedprikken echt het bizar benauwd gehad terwijl ik dat daarvoor nooit had…

Dus een bevalling in bad klikt ondertussen ook prima haha
En misschien dat ik uiteindelijk toch zeg zet er maar een ruggenprik in hoor, maar als het een beetje te doen is laat ik hem denk achterwege.

Over uitscheuren, heb bij de andere 2 of 3 hechtingen gehad, dus was niets heel bijzonders. En kan niet eens meer herinneren dat ze gezet zijn dus daar ben ik niet echt bang voor.

Voor de duur, daar ben ik bang voor… dat het niet weer een compleet weekend vullende activiteit wordt.. vrijdag eerste weeen, zaterdag onregelmatig met zelfs periodes van uur of 2 niets(zelfs nog boodschappen gedaan want VK dacht dat het oefen weeen waren)
Zondag werden ze regelmatiger, om uiteindelijk om 16.00 naar het ziekenhuis te gaan. Daar zijn rond 8e mijn vliezen gebroken die me een weeen storm opleverde. Om uiteindelijk om ff voor 4 snachts de kleine geboren te krijgen…

Maar ondanks het trage verloop was hartslag verder keurig van kleine dus mocht gewoon lekker door “modderen” :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 23:54

Ik had eerlijk gezegd wel liever een meisje gehad :oo . Schaam me een beetje om het te zeggen, maar had me geweldig geleken om een zoon en dochter te hebben... Dit is ons laatste kindje, dus de hoop/wens voor een dochter zal ik moeten laten varen. Ik ben blijkbaar een echte jongensmama :D

Geen last van bekken, banden of andere dingen. Hoorde vandaag ook nog; wat een bescheiden buikje voor 17 weken. Ik moest haar gelijk geven.... Zij was zelf 16+6, oftewel, 1 dag minder ver, maar toch een andere buik. Grappig dat het zo kan verschillen, vorige zwangerschap kon je er rond deze periode bij mij niet meer omheen. Nu zou je echt nog kunnen twijfelen als je het ziet! En dat terwijl mijn baarmoeder naar voren gekanteld is :+

Ik ga wel voor de 22 weken prk. Vorige keer ook gedaan en geen problemen mee gehad!

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 08:31

Ik heb weinig lichamelijke kwaaltjes eigenlijk, geen last van bekken etc. Tuurlijk merk ik inmiddels, met m’n 26 weken en flinke buik, wel dat het voor m’n rug soms wat zwaarder wordt. Merk dat vooral met bijvoorbeeld uitmesten en tillen. Heel af en toe het idee dat ik mijn banden wat voel, maar dat weet ik eigenlijk niet eens zeker. Heb t idee dat het vaak dan net iets hoger zit ofzo. Verder mag ik echt niet klagen :D
Wel ook erg moe, zoals ik hierboven ook vaker lees. Maar ik wijt dat eigenlijk meer aan alle andere stressfactoren eromheen dan de zwangerschap. Geen idee of dat terecht is haha, maar voor mijn gevoel klinkt dat logisch.

Kreeg van het weekend weer te horen ‘ik dacht wel dat je verder was dan 26 weken’ :+
Kwam iemand tegen die was 31 weken en mijn buik was echt minstens zo groot, wat een verschil kan het dan zijn hè per persoon!

Ik heb de kinkhoest vaccinatie ook gehaald, vond het geen pretje (geen fan van naalden) maar op een aantal dagen spierpijn na viel het reuze mee bij mij gelukkig.

Ondertussen ben ik een beetje aan het nadenken wat ik wil qua bevalling; wil ik me nog op een bepaalde manier voorbereiden? Ik weet het niet zo goed. Hoe doen jullie dat? Je hebt zoveel cursussen waarvan ik denk ‘nou, dat is echt niks voor mij volgens mij’ haha, dus zie door de bomen het bos niet meer zo.

@iirrssjjee, je mag best een voorkeur hebben (gehad) toch voor het geslacht. Kan me ook voorstellen dat het idee van een jongen en een meisje echt heel leuk is. Maar je bent idd een echte jongensmama blijkbaar en dat went vast ook heel snel <3

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 08:33

iirrssjjee schreef:
Ik had eerlijk gezegd wel liever een meisje gehad :oo . Schaam me een beetje om het te zeggen, maar had me geweldig geleken om een zoon en dochter te hebben... Dit is ons laatste kindje, dus de hoop/wens voor een dochter zal ik moeten laten varen. Ik ben blijkbaar een echte jongensmama :D

Snap ik hoor! Hier ook jongen nr 2 en dit is onze laatste baby. Ik had ook gehoopt op een dochter en mijn vriend ook. We zijn er nu al even aan gewend (in België weet je het via de NIPT) en nu kijk ik wel uit naar twee jongens samen.

Neem hier ook de kinkhoest prik. Sowieso alle prikken als ik die m'n baby kan besparen :D

Fijn dat de meesten (nog) geen last van het bekken hebben! Is wel echt super vervelend gevoel, deze week ook net een hele drukke werkweek dus geen rust en dan is mijn vriend komend weekend ook nog op vriendenweekend. Gaat even doorbijten worden %)

Wij hadden ter voorbereiding bij de eerste wel zo een bevalcursus gevolgd. Iets heel laagdrempelig van een uur, door onze vroedvrouw gegeven.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-24 12:17

iirrssjjee schreef:

Oh dit mag wat mij betreft echt genormaliseerd worden! Dit kan en mag je toch voelen. Het is niet dat je niet van je kindje houdt.

Ik ga wel de kinkhoest vaccinatie halen. Scheelt mijn mini weer een prikje als ze klein is (wij volgen rijks vaccinatie programma). Heb zelf permanente longschade door een kinkhoest besmetting dat ik klein was. Voelt fijn dat ik iets kan doen. Al denk ik dat mijn antistoffen nog hoog genoeg zijn doordat ik de prik 2 jaar terug nog heb gehad.

Hier al een grote buik. Mijn voeten zijn al lang en breed verdwenen :')

Afbeelding

Net toevallig een code tegengekomen voor snuggs menstruatie ondergoed. Dat komt mooi uit want dat vond ik heerlijk in mijn kraamperiode nadat het ergste netbroekjes-met-luiers periode voorbij was.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 14:27

Bedankt dames. Lief! <3 . Ergste "verdriet" erom is wel weg inmiddels hoor, maar ik was gewoon een beetje teleurgesteld vrijdag :(

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 18:09

iirrssjjee schreef:
Bedankt dames. Lief! <3 . Ergste "verdriet" erom is wel weg inmiddels hoor, maar ik was gewoon een beetje teleurgesteld vrijdag :(

Oow maar dat snap ik heel goed, je hebt een bepaald idee en wens en die blijkt ineens heel anders te gaan zijn! Daar mag je best verdrietig en teleurgesteld over zijn, je brein moet van het ene gedoomde toekomst plaatje afscheid nemen en het ander gaan vormen. Daar gaat heel even overheen.
Die moeder maffia die dan gelijk loopt te blaten “je moet blij zijn dat je zwanger mag zijn en dat het gezond is” kan wat mij betreft echt op een droog stuk spons gaan kauwen haha

Ook wij hopen heel erg op een meisje en ook wij gaan beide teleurgesteld zijn als er een mini piemel op het beeld verschijnt vrijdag. :+

Wij doen ook geen “reveal” maar wil het direct horen. Dan is de teleurstelling alleen voor ons 2 en niet voor ook alle familie en vrienden

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 18:12

Renee schreef:
iirrssjjee schreef:
Hier al een grote buik. Mijn voeten zijn al lang en breed verdwenen :')

Afbeelding

Haha wat een grappig zicht zo!

Vraagje, hoe zouden jullie hiermee omgaan? Nu bijna 23 weken zwanger en ik merk dat ik enorm vermoeid ben, ook in combinatie met peuter, 4 paarden aan huis en dan nog mijn (voltijds) werk. Voor de komende maanden ben ik nu meermaals gevraagd om te zetelen in een panelgesprek, oa eentje op 25 november, maar... dit zal eindigen om 22 uur 's avonds. Dan moet ik nog minstens een uur met de trein naar huis en een halfuur fietsen.

Ergens heb ik zoiets van: het is je werk, het hoort erbij, gewoon doorbijten, dan maar moe. Maar langs de andere kant barst ik al bijna in tranen uit bij het idee :') kan me ook steeds moeilijker concentreren, en dan al helemaal bij zo'n panelgesprek waar het tempo hoog ligt en je wel wat zinnigs moet uitkramen. Maar voel me dan zo schuldig naar m'n werk toe dat ik wel nog werk maar dan blijkbaar niet optimaal, als ik zoiets zou gaan afzeggen? Als jullie m'n dilemma snappen...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 18:39

Ik ga ook huilen als we een jongen krijgen -O- geen roze glitterhalster voor iris -O- geen roze glitter sjabrakjes -O-
Maar naja verder _O-
M'n vriend was eergister nog van mening, ja met een meisje kun je geen boomhutten maken.
Die hebben daar geen interesse in.

Ehhhh vriend... ik heb vroeger genoeg geklommen in bomen en hutten geprobeerd te maken.... dusse ehhhh hallloooowwwwwww :?
En toen kwam een ja, maarja paardenmeiden zijn toch wel wat ander ja _O- je meent het....

Qua bekken heb ik zo af en toe een beetje last. Maar niet dramatisch.
Mijn voeten kan ik nog altijd zien _O- Maarja... maatje zeilboot verstop je niet zo snel...

Kinkhoest enting etc ga ik zeker halen.
Ik krijg zelfs de griepprik en weet ik veel wat allemaal meer.
Ik vind entingen tot op een bepaalde hoogte best belangrijk. Okay, corona was ik toen niet echt zo'n voorstander van.
Maar naja....

En @solleke
Ben je verplicht dit te doen voor je werk?
Ik zou het gewoon niet doen als het niet hoeft.
Natuurlijk is duitsland qua regels flink anders en misschien iets te "streng".
Maar hier mogen zwangere vrouwen tussen 6 uur sochtends en 8 uur savonds werken.
Met overleg kan je een beetje spelen.
Maar ik denk niet dat je jezelf ermee een plezier doet om tot zo laat nog te werken.
Ik neem aan dat je wel zwangerschap vitamines neemt?
Ik val voor het gemak in herhaling :Y)
Ik merk absoluut verschil als ik de vitamines weer eens 1-2 dagen vergeet.
Dan ben ik echt gaar.

Nu mag ik niet zeuren. Zit thuis en niet aan t werk.
Maarja

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-24 19:03

Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om te antwoorden aangezien ik al afgekeurd ben voor deze zwangerschap. Maar als het niet goed voelt dan is het waarschijnlijk te veel. Even doorbijten voor je werk lijkt me nu totaal niet jouw prioriteit. Er zijn nu maar een paar dingen echt belangrijk: jezelf, je gezin en jullie kleine vruchtje. Nu vraag ik me ook af in hoeverre ze avond werk van je mogen verwachten (zeker met fikse reistijd). Het laatste wat je moet willen is dat je tot het gaatje gaat en daardoor uiteindelijk je werk helemaal niet meer kan uitvoeren. Daar is niemand bij gebaat.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:06

Bedankt voor jullie mening!

Als ik jullie antwoord zo lees weet ik gewoon dat jullie gelijk hebben... vind het alleen zo zo moeilijk, mijn zwangerschap zit nog maar in de helft en dan nu al zoveel moeten terugschakelen met werk :\ ben ook wel enorm intern gemotiveerd om mijn werk goed te doen (natuurbescherming in de Noordzee) en voel me daarom ook uit mezelf 'verplicht' om echt zo lang mogelijk te presteren. Maar denk dat je gelijk hebt en deze gewoon écht te zwaar gaat zijn :\

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:11

Het is okay om te zeggen nee nu niet.

Maarem... Dan vond je het vast niet goed dat wij laatst in de Noordzee garnalen hebben gevangen :Y) _O-
Sollyyy Y;(
Maar de garnalen met kuit hadden wij altijd in een extra emmer. En als we klaar waren met garnalen kruien deze we die garnalen terug in de zee.

En renee, ik zit ja ook al geruime tijd thuis.
En ik vind het eigenlijk best lekker.
Ik mis mijn werk wel.
Gewoon, de regelmaat.
Maar ik denk dat dit lichamelijk wel beter is

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:18

Oke ik ga als Soof op bed is bij lezen en reageren maar moet even mn gal spugen..

Zou om 20:20 uur vandaag de geslachtsecho hebben. Wordt om 18:45 uur afgebeld. In de middag ziek geworden en eerder bellen kom niet.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:35

Lijstje nog even aangevuld, we hebben zo een mooi rijtje meisjes onder elkaar haha :D

Iselda - 4 januari - meisje
AvHdG - 29 januari - geslacht nog onbekend
Solleke_Noah - 2 februari - jongen
Hagelslag - 5 februari - geslacht nog onbekend
s_v - 6 februari - meisje
Renee - 8 februari - meisje
Naomi_Jortje - 8 februari - meisje
JitkseJeldau - 9 februari - meisje
Daphx93 - 24 februari - meisje
Adamootje - 1 maart - meisje
Mylittlejoy - 10 maart - geslacht nog onbekend
Jolliegirl - 10 maart - meisje
Iirrssjjee - 10 maart - jongen
Nienketje17 - 11 maart - geslacht nog onbekend
Eske_B - 18 maart - geslacht nog onbekend
Marlis - 25 maart - geslacht nog onbekend
S_imonee - 30 maart - geslacht blijft (hopelijk) een verrassing
Dieseltje09 30 maart - geslacht nog onbekend
Miepp - 10 april - geslacht nog onbekend
Floko - 17 april - geslacht nog onbekend

@Solleke_Noah haha dat afstand verkeerd inschatten is herkenbaar! Ik had 2 weken geleden op woensdag 10 km gelopen en toen op donderdag weer, dat was iets teveel van het goede :+ Ik had vooral heel erg last van stijfheid wat ik normaal eigenlijk helemaal niet heb.
En voor je werk: ik zou niet gaan, zeker niet als je zo moe bent. Je werk heeft nog minder aan je als je toch wel gaat omdat je je groot wil houden en vervolgens uitvalt omdat je het allemaal niet meer aan kan.

Ik ga de kinkhoestprik ook nemen, maar de griepprik niet. Die werd voor mij in ieder geval ook afgeraden door de verloskundige, zowel ons mam als ons oma worden vaak ziek van de prik en ik heb de afgelopen jaren geen heftige griep gehad. Afgezien van m'n vriend die in China een griepje op had gelopen en mij daarmee aan had gestoken, maar ik gok niet dat een griepprik in Nederland me daar de juiste antistoffen voor had kunnen geven. Daarnaast werk ik ook nog eens bijna volledig thuis dus weinig kans om aangestoken te worden.

Interessant om jullie bevallingsverhalen zo te lezen! Voor mijn gevoel is het nu nog een beetje een ver van mijn bed show :+ Ons mam is van ons alle drie thuis bevallen en ik hoop dat ik dat ook mag doen. Ook bij ons alle drie vrij makkelijke bevallingen gehad, dus hopelijk heb ik dat ook geërfd. Zou fijn zijn haha. Mijn vriend vindt het vooral heel eng want die kan niet zo goed tegen bloed, dus die grapt steeds dat de verloskundige zich misschien wel om hem moet bekommeren als ie out gaat :')

@iirrssjjee daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor! Dat gevoel mag er gewoon zijn en hoeft helemaal niet te bekenen dat je minder van je baby houdt of iets wat mensen je soms proberen aan te praten.

@Renee wat een grappige foto zo! Ik had in maart m'n spiraaltje eruit laten halen en toen ook Snuggs besteld, zit heerlijk! Welgeteld 1x kunnen dragen toen ik ongesteld was want de volgende maand was ik al zwanger :+ Maar moet zeggen dat ik de lichte varianten nu ook gewoon draag omdat ik ze zo fijn zit. Welke variant droeg jij in je kraamperiode?

Ah wat balen zeg Marlis!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:49

Wat vervelend zeg Marlis!

Ik zou toch proberen terug te schakelen Solleke! Is erg lastig, maar hoort erbij.

Hoe erg is de kinkhoestprik tijdens het zetten? Met bloedprikken heb ik 0 probleem, vaccinaties vind ik niet leuk -O- Maar wil me daardoor nier laten stoppen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-24 20:08

Eske_B schreef:

Ik zou toch proberen terug te schakelen Solleke! Is erg lastig, maar hoort erbij.

Hoe erg is de kinkhoestprik tijdens het zetten? Met bloedprikken heb ik 0 probleem, vaccinaties vind ik niet leuk -O- Maar wil me daardoor nier laten stoppen.

Voor mezelf sprekend. Ik ben iemand die altijd de vloeistof voelt verspreiden door der lichaam tijdens het vaccineren (of andere injecties die op dezelfde manier verlopen) of bijna flauwvalt en wat mij betreft ging het wel (eerste zwangerschap). Ze haalden het op tijd uit de koeling waardoor het net iets minder onaangenaam werd. Ook hadden ze een algemeen praatje over baby’s etc waardoor de spanning voor mij gebroken werd.

Naomi_Jortje: hiervoor had ik die van Lotties gehaald. Maar die zijn kwalitatief om te janken. De eerste was na 1 keer wassen stuk en vervolgens kreeg ik alleen een kortingscode voor een nieuwe. Dus de service is ook niet voldoende. Dus dit word mijn eerste ervaring met die van snuggs. Ik heb voor nu de hugger, de classic en de seamless boxer gehaald. Dus allemaal heavy flow. Mijn menstruaties zijn nooit licht geweest maar zeker na mijn eerste zwangerschap was het niet meer leuk. Als ik op zware dagen moet werken dan leg ik er eerst een verbandje in zodat ik het volhoud zeg maar.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:11

Ben je vaccinatie verplicht als je zwanger bent?
Ik heb er nog niets over gehoord.. nou hebben wij eem caseload verloskundige, dus die zijn volgens mij al van de wat natuurlijkere manier.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-24 20:16

Jolliegirl schreef:
Ben je vaccinatie verplicht als je zwanger bent?
Ik heb er nog niets over gehoord.. nou hebben wij eem caseload verloskundige, dus die zijn volgens mij al van de wat natuurlijkere manier.

Vaccinatie is nooit verplicht. Jouw lichaam jouw keuze. Caseload staat hier los van :j heb al twee zwangerschappen caseload VK en beiden hebben gewoon informatie hierover verstrekt. De vaccinatie zelf gaat via het CB en je online inschrijven hiervoor. Waarschijnlijk als je verder bent in je zwangerschap zal je voorlichting hierover krijgen.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:36

Die kinkhoest uitnodiging krijg je volgens mij pas rond de 22 weken

Oow wat balen Marlis! Kan je wel snel alsnog terecht?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:09

@renee: hopelijk weer goed hersteld van het kiezen drama! Zag iets over twee placentas mogelijk, hopelijk kan je natuurlijk bevallen zoals je wilt. En mooie buik al.
@naomi_jortje: fijn dat je na week 16/17 weer energie terug gekregen heb.
@simonee: fijn goede 13 weken echo en nipt.
@solleke_noah: alweer over de helft geweest, en een goede 20 weken echo. Fijn.
@adamootje: fijn dat je kleding kan lenen. Ze hebben het ook maar zo kort aan.
@mylittejoy; Jeetje wat rot zeg. Hopelijk de waarden binnenkort weer omhoog allemaal en minder klachten.
@eske_b: zo bijzonder he het hartje horen.
@hagelslag: Aah wat rot zeg gedoe met werk over salaris.
En een eigenwijze baby die het geslacht niet laat zien. Hopelijk de afspraak ivm syndromen goed binnenkort.
@jolliegirl: ook slordig van werkgever.
@iirriissjje; heftig zeg van die bevalling en overlijden van babytje. En voorkeur hebben mag ook toch en is menselijk. Niks raars aan.
@miepp: ook een goede nipt.
@dieseltje: hoop spanningen, gelukkig momenteel wat meer kunnen genieten ervan.
@eskee: hier ook zo veel en vaak moeten plassen. Ook in de nacht veel
@daph: fijn een bewegelijke baby.

Hier vond ik de ruggenprik (voor keizersnede) reuze meevallen. Schrik reactie maar daarna is het ook snel klaar. Geen klachten erna gehad ook en ruggenprik werkte in een keer goed.

Hier ga ik ner als vorige keer de 22 weken prik weer halen.

Hier geen klachten gelukkig, kan alles nog. Vandaag 15 weken. Loop nog hard, rij nog paard. Ondervind nog nergens problemen mee gelukkig

Zo ik ben weer bij.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:34

Eske_B schreef:

Die prik stelt heel weinig voor. De truc is om je arm echt ontspannen te laten hangen tijdens het prikken, zo heb je op een later moment ook minder spierpijn aan de arm.

Ik ben van plan 'm weer te halen want ik vind het idee prettig dat ik mijn kind zo kan beschermen in de eerste maanden en het scheelt haar weer een prik.

Marlis, goede bijleespost! Fijn dat je geen klachten hebt. Wel erg balen dat je geslachtsecho niet kon doorgaan vandaag.

Irisje, je mag best teleurgesteld zijn, dat is helemaal niet raar. Laat de moedermaffia maar praten! ;)

Solleke, ik ga mee met de rest. Je kunt jezelf nu beter niet overvragen. Voelt het niet goed om te gaan, ga dan niet naar dat panelgesprek.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:55

Renee schreef:
Naomi_Jortje: hiervoor had ik die van Lotties gehaald. Maar die zijn kwalitatief om te janken. De eerste was na 1 keer wassen stuk en vervolgens kreeg ik alleen een kortingscode voor een nieuwe. Dus de service is ook niet voldoende. Dus dit word mijn eerste ervaring met die van snuggs. Ik heb voor nu de hugger, de classic en de seamless boxer gehaald. Dus allemaal heavy flow. Mijn menstruaties zijn nooit licht geweest maar zeker na mijn eerste zwangerschap was het niet meer leuk. Als ik op zware dagen moet werken dan leg ik er eerst een verbandje in zodat ik het volhoud zeg maar.

Oh wat zonde zeg en wat een slechte service... Die van Snuggs heb ik nu sinds maart en de lichte draag ik nu dus wekelijks omdat ik ze fijn vind zitten, zien er nog steeds als nieuw uit.

Fijn dat je geen klachten hebt Marlis!

Haha die truc ken ik goed Adamootje maar mijn lijf wil daar nooit aan meewerken bij een prik :')

Ik heb vannacht verkeerd gelegen denk ik, stijve nek rechts wat doortrekt vanuit m'n schouder. En dat net op de dag dat ik een keer naar kantoor ga :Y) Als ik thuis had gewerkt was ik even lekker in een warm bad gegaan haha.