Renee schreef:Naomi_Jortje: hiervoor had ik die van Lotties gehaald. Maar die zijn kwalitatief om te janken. De eerste was na 1 keer wassen stuk en vervolgens kreeg ik alleen een kortingscode voor een nieuwe. Dus de service is ook niet voldoende. Dus dit word mijn eerste ervaring met die van snuggs. Ik heb voor nu de hugger, de classic en de seamless boxer gehaald. Dus allemaal heavy flow. Mijn menstruaties zijn nooit licht geweest maar zeker na mijn eerste zwangerschap was het niet meer leuk. Als ik op zware dagen moet werken dan leg ik er eerst een verbandje in zodat ik het volhoud zeg maar.
Oh wat zonde zeg en wat een slechte service... Die van Snuggs heb ik nu sinds maart en de lichte draag ik nu dus wekelijks omdat ik ze fijn vind zitten, zien er nog steeds als nieuw uit.
Fijn dat je geen klachten hebt Marlis!
Haha die truc ken ik goed Adamootje maar mijn lijf wil daar nooit aan meewerken bij een prik
Ik heb vannacht verkeerd gelegen denk ik, stijve nek rechts wat doortrekt vanuit m'n schouder. En dat net op de dag dat ik een keer naar kantoor ga
Als ik thuis had gewerkt was ik even lekker in een warm bad gegaan haha.