Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
welmoed__ schreef:De pijn in mijn heup gaat een beetje af en aan. Donderdag naar de HA geweest en heb een doorverwijzing gekregen naar de fysio. Het is geen bekkeninstabiliteit, maar een spier die achterop langs loopt. Vergelijkbare spier als waar je last van hebt met ischias.
Vandaag gaat het redelijk goed, gisterochtend eerst ook maar later op de dag niet meer.
Heb voor nu een afspraak staan voor dinsdag bij de fysio.
welmoed__ schreef:Haha dat snap ik wel hoor. Als je straks je kindje gaat voelen is dat wel over. Dan word je er elke keer weer even aan herinnerd.
Wiwabalia schreef:Was het helemaal vergeten te delen hier, iets met druk en merk dat ik soms een beetje warrig word. Maaaaaar; wij krijgen er een zoontje bij. Mijn gevoel zat dus toch goed! En helemaal blij mee!
Barbabientje schreef:Hier weer terug van vakantie, wel meegelezen maar geen puf voor een bijleespost.
Merk dat ik zelf weer heel veel moeite begin te krijgen met het feit dat ik al 3 weken geen hartje heb gehoord. Dan denk ik meteen van zit hier allemaal zwanger te doen, en een dikke pens te hebben voor Piet snot. Moeten mensen daar wel niet van denken![]()
Eigenlijk zaterdag pretecho voor geslacht, maar ga morgen even bellen of ze eerder plek hebben
Barbabientje schreef:welmoed__ schreef:Haha dat snap ik wel hoor. Als je straks je kindje gaat voelen is dat wel over. Dan word je er elke keer weer even aan herinnerd.
Ja is ook. Dit is gewoon een overblijfsel van m’n missed abortion paar jaar geleden. Toen had ik daar eigenlijk het meeste last van![]()
Dat ik voor niks “zwanger” was.