@lisitano, heerlijk die reactie van je zoontje op het boek hahaha!
@haasje, een nieuwe baan is altijd even schakelen en intensief, helemaal als je zwanger bent! Fijn dat je nu meer vanuit huis kunt werken.
Hier gaat mijn bekken nog niet echt beter, maar dankzij de behandelingen van de fysio zijn de klachten aan de ischias wel bijna verdwenen. Bij een van de massages voelde ik ook echt mijn hele bil en been tintelen, maar daarna niet meer de uitstralende pijn gehad, dus daar ben ik echt heel erg blij mee
.Ben bijna 25 weken nu, zat me ineens te bedenken hoe snel het eigenlijk gaat
Op papier nog maar een week of 15. Was even een 'Oh mijn god, ik heb nog niks op orde behalve een geboorte pakje'-momentje hahaha.
. Ik loop ook echt op zonne-energie, hoe meer zon hoe beter ik me altijd voel. Gelukkig wel een heel koel huis, dus als het echt te warm wordt, kan ik altijd lekker binnen gaan chillen.
...

De baby slaapt natuurlijk ook nog veel nu, dus het is normaal dat je niet 24/7 beweging voelt. Als ik niks doe, voel ik ongeveer elke 3/4 uur beweging. En daartussen niks. Maar zodra je natuurlijk bezig bent (huishouden, werk, wandelen, slapen, etc..), merk je de bewegingen nog niet op.
Lang leve Vinted.
)
gaat ook nog wel een paar weken dus dus 

Ik vertelde dat ik zwanger ben.