Rawr schreef:Happy_Hippie schreef:Leuk zeg, het is idd ver weg haha.
Zie wel met touwen is?
Ik heb zelf nu paar keer in Breda (Bruut) en in Rotterdam (Monk) genoulderd dit is zonder touwen.
Heb het ook nog geen 10x gedaan hoor zit geloof ik op 5a/b of 6a/b volgens die klimhal, weet niet precies meer welk niveau zwart en roze waren daar.
Nee alleen het klimmen moet met touwen en iemand die je zekert, maar daar ga je ook tot 25 meter hoog dus dan wil je ook wel aan een touw bungelen als je valt. Er zijn ook twee verdiepingen met gewone bouldermuren die maar tot 5 meter hoog gaan.
Wat de kleuren/niveaus betreft zit er best wel wat verschil tussen de verschillende klimhallen en dat is wel wat irritant. In de ene hal kun je de ene na de andere 6b afstrepen en in de andere hal faal je de helft van de 5b's en hoef je niet eens aan 6 te beginnen. Bij ons wordt elke week minstens 1 wand omgebouwd en zelfs tussen de verschillende bouwers merk je al een duidelijk verschil in interpretatie van moeilijkheid. Maar dat geeft wel altijd een aanleiding om met andere klimmers te praten en zo doe je weer snel nieuwe contacten op dus het heeft z'n voordelen.
Ja precies, we waren 2 weken geleden in Utrecht wezen klimmen maar daar is precies wat je zegt zooo anders.
De wat "makkelijkere" routes waren echt al wel lastig

En de muur was echt wel hoger als dat ik gewend was, naar beneden springen durfde ik daar ook niet haha.
Daar bouwde ze heel technisch en veel professioneler denk ik.
Moet nog echt wel leren die techniek en vooral vertrouwen op men voeten haha.
Gister voor het eerst een sprongetje gehaald, dat vind ik dus nog dood eng

Wil wel gaan kijken voor eigen klimschoentjes, want die Lee schoenen zijn niet idiaal.