Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:Ik heb een apparaatje om het hart mee te luisteren maar kan er nog net mijn eigen hart mee vinden![]()
Nou is het ook niet gunstig, placenta ligt grotendeels voor, ben vaak opgeblazen.
Achja het was een tientje via marktplaats![]()
Net mijn studie stop gezet per 1 december. Ik ben zo vreselijk doodmoe dat ik al amper de honden uitgelaten krijg of een boekje kan lezen laat staan dat ik kan studeren. Baal als een stekker maar ja ik beval toch begin mei dus kom hoe dan ook in de knoop in het tweede semester. Volgend jaar beter..
Azmay schreef:Ik heb een apparaatje om het hart mee te luisteren maar kan er nog net mijn eigen hart mee vinden![]()
Nou is het ook niet gunstig, placenta ligt grotendeels voor, ben vaak opgeblazen.
Net mijn studie stop gezet per 1 december. Ik ben zo vreselijk doodmoe dat ik al amper de honden uitgelaten krijg of een boekje kan lezen laat staan dat ik kan studeren. Baal als een stekker maar ja ik beval toch begin mei dus kom hoe dan ook in de knoop in het tweede semester. Volgend jaar beter..
Jenkins schreef:Azmay schreef:Ik heb een apparaatje om het hart mee te luisteren maar kan er nog net mijn eigen hart mee vinden![]()
Haha! Mijn placenta ligt ook voor, maar is toch gelukt gelukkig. Ben nu 15+1 dus mag ook wel.
Hebben jullie al van die babyboxen aangevraagd? Ik bedacht mij net dat ik dat nog moet doen
Azmay schreef:Ik heb de box van ouders van nu bij de appie gehaald maar dat was niet heel veel en je word dood gegooid met reclame erna.
Die van de baby dump was klein maar zit wel vol handige dingen en geen reclame.
Moet verder nog kijken eigenlijk.
Flowery schreef:Ik denk dat ik 6 weken voor de datum ga stoppen maar dan 2 weken mijn vakantiedagen opneem na mijn bevallingsverlof zodat ik alsnog 12 weken erna heb haha. Maar moet nog even overleggen met mijn manager of dat akkoord is
Ballard_L schreef:Kan iemand me even bijpraten wat babyboxen precies zijn?ik lees me echt te weinig in haha
Ik zat net de paard&sport te lezen en daar staan 2 interessante podcasts in over paardrijden en zwangerschap, heel informatief om te luisteren. Ook om na de zwangerschap het rijden weer op te pakken.
En ik heb net gewoon een rondje gelopen! Deed op sommige momenten best zeer, maar ik merk wel dat het goed is om de spieren wat los te houden.
Jenkins schreef:Besloten om toch geen babyboxen aan te vragen, geen zin om ze op te halenVaak toch vooral reclame.
Marlis, vervelend dat je je zo beroerd voelt! En spannend, nieuwe baan, nieuw huis, nieuwe baby haha. Er staat een hoop voor je te wachten in 2023.
Mriek1990, haha ja heerlijk he. Dik worden en het maakt niet uit. Al probeer ik dit keer wel iets minder aan te komen dan tijdens de vorige twee zwangerschappen. Door niet al te veel ongezonde dingen te eten en ook te blijven sporten/bewegen. Vorige keren ging ik echt los qua eten, dus kwam 20 kilo aan, waarvan een hoop bleef plakken na de bevalling![]()
![]()
![]()
Omdat ik mijn eigen bedrijf heb en lekker vanuit huis achter de computer werk heb ik niet echt een plan voor verlof. Zit graag achter mijn computer, dus zal denk ik gewoon aan het werk blijven. Maar wellicht wat minder uur/minder dagen.