Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Ik vind het stiekem heel vervelend om te melden. En had het absoluut niet verwacht.
Maar ik “moet” jullie gaan verlaten naar het andere topic.
Zo onverwachts (en toch zo gepland)
Na 2 jaar knokken is het weer gelukt. En weer op een moment dat ik het onbewust (vanwege slechte omstandigheden) los heb moeten laten.
Iedereen heel heeeeeeel veel succes. Ik hoop jullie gauw aan de “andere kant” te zien
Saul schreef:Ik vind het stiekem heel vervelend om te melden. En had het absoluut niet verwacht.
Maar ik “moet” jullie gaan verlaten naar het andere topic.
Zo onverwachts (en toch zo gepland)
Na 2 jaar knokken is het weer gelukt. En weer op een moment dat ik het onbewust (vanwege slechte omstandigheden) los heb moeten laten.
Iedereen heel heeeeeeel veel succes. Ik hoop jullie gauw aan de “andere kant” te zien
Jannickee schreef:Helemaal niet vervelend Saul! Gefeliciteerd!!
Geniet ervan
Ik heb mijn NOD op 13 september en 9 september gaan we een lang weekend weg met vrienden.
Ik zit een beetje in dubio of ik wel of geen drankje mee moet drinken.. kan mij haast niet voorstellen dat het in de eerste ronde raak is, maar ik vergeef het mezelf ook niet als het wel zo is en ik zit aan de drank..
M_aaike schreef:[ [url=m/c22AGn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kom ook weer af en toe mee kletsen. Deze ronde (18) zijn we lekker in zuid Frankrijk dus probeer me er niet mee bezig te houden. Ook geen ovulatie testen meegenomen maar wel twee zwangerschapstesten. Zit nu op cyclusdag 24 maar kan ovulatie tussen dag 15 en 21 gehad hebben.
Vandaag kon ik me niet bedwingen en toch testje gedaan. Zien jullie iets?
Saul schreef:Wat een lieve reacties.
Ik weet als geen ander hoe pijnlijk het kan zijn om al dat goede nieuws te horen. Hoezeer je het een ander ook gunt.
Barbabientje balen de pcos! Maar niet onmogelijk. Hier ondanks de pcos is nummer 2 onderweg.
Ga je ovulatie inductie doen?