t interview is 45min, dat ga ik nu niet luisteren .. dreamer gaat over slavery/ racisme dacht ik.
Ik ben denk niet wakker genoeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Bigone schreef dat ze mensen van twitter weert die in chemtrails geloven. En Prince valt daar onder. Daarnaast hebben meerdere politici dat allang toegegeven. Zou zeggen don t look up:-)
bigone tip zoek eens op google naar prince en tavis smiley. Zijn liedje Dreamer is er op gebaseerd.
Dinopino schreef:Bigone schreef dat ze mensen van twitter weert die in chemtrails geloven. En Prince valt daar onder. Daarnaast hebben meerdere politici dat allang toegegeven. Zou zeggen don t look up:-)
bigone tip zoek eens op google naar prince en tavis smiley. Zijn liedje Dreamer is er op gebaseerd.
bigone schreef:Dinopino schreef:Bigone schreef dat ze mensen van twitter weert die in chemtrails geloven. En Prince valt daar onder. Daarnaast hebben meerdere politici dat allang toegegeven. Zou zeggen don t look up:-)
Ik heb zelfs verder gekeken dan sommige neuzen lang zijn. Ik heb dat interview geluisterd en opgezocht waar Prince zijn mening op baseerde en jij komt niet verder dan don’t look up? Doe zelf eens wat meer onderzoek ipv alleen te posten wat in je straatje past.
En ik weer geen mensen van Twitter, ik blokkeer ze dat is iets anders.
prompter schreef:En weer een "adviseur" die voor geld mensen dingen wijs maakt. Zo zijn in Den Haag meerdere kinderopvangtoeslag slachtoffers gemaakt, een "adviseur" die voor 150 Euro die toeslag voor gezinnen aanvroeg die er geen recht op hadden, maar het wel kregen. Terwijl die mensen door de adviseur het idee hadden dat ze er wel recht op hadden.
karuna schreef:Ik had het gister al gelezen, maar twijfelde of het hier thuishoorde. Maar eigenlijk wel. Wat me vooral zorgen baart is dat er kennelijk mensen zijn die zoveel druk en overtuiging kunnen tonen dat mensen hun uitgekraamde onzin geloven.en rijk worden door de mindere capaciteit van hun slachtoffers.
bigone schreef:Aangezien het niet duidelijk genoeg was , deze link gaat over exact hetzelfde als de vorige . Hierin word de betrokkenheid mbt inhalige oplichters en de FvD gespot :
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/r ... len-worden
Citaat:Wie zich onafhankelijk verklaart, zou recht hebben op een ‘erfenis’ uit dit trustfonds. Vreemd genoeg denken de Belastingdienst en de rechtbank daar heel anders over.
bigone schreef:Het zijn allemaal complotdenkers die dit aangevraagd hebben , iets van 7900 en wie zijn de voormannen van deze mensen, met andere woorden , wie heeft ze de kop gek gemaakt? Engel en Baudet. Geen enkel medelijden meer mee, wanneer je de afgelopen twee jaar alle waarschuwingen in de wind slaat en meegaat in hun waanzin vraag je er om.