Viruswaanzin #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 15:38

Nou ja ik snap t ook niet ..
t interview is 45min, dat ga ik nu niet luisteren .. dreamer gaat over slavery/ racisme dacht ik.
Ik ben denk niet wakker genoeg :+

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 15:39

Hoef je van niemand hoor:-) Je mag hem rustig op Twitter hebben.

prompter

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 15:41

Oeh, kan ik Prince nog op twitter hebben ja :wow: ? Post hij nog veel? Ik neem gelijk een account!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 15:43

:')

Ik Google nog even dick gregory en dan heb ik mn best weer gedaan vind ik

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 15:44

Dinopino schreef:
Bigone schreef dat ze mensen van twitter weert die in chemtrails geloven. En Prince valt daar onder. Daarnaast hebben meerdere politici dat allang toegegeven. Zou zeggen don t look up:-)

bigone tip zoek eens op google naar prince en tavis smiley. Zijn liedje Dreamer is er op gebaseerd.

Ik vind deze opmerking wel hilarisch ironisch en passend bij jouw zienswijze/wereldbeeld Dinopino gezien de premise van de gelijknamige film :))

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 16:10

Nouja die kerosine dampen zijn natuurlijk niet echt gezond en als er ongeveer elke paar minuten een vliegtuig overkomt kun je met een beetje gevoelige neus dat ook ruiken.
Enne, was er niet ooit iets met agent orange? Gif uit vliegtuigen bestaat dus wel. In Frankrijk heb ik de landbouwgif sproeiende vliegtuigjes ook zijn vliegen en Frankrijk zal niet het enige land zijn waar dat gebeurd(e). Oh wacht, in NL heb ik ze ook gezien boven de aardappelvelden. Vervolgens maken een paar onruststokers er een 'mals' verhaaltje van in de hoop chaos te scheppen...
Ik zou zo graag bij veel van de 'wakkere' brullers een blik in bijvoorbeeld de keuken (voorraadkast, koelkast, enz.) werpen...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 16:16

Dinopino schreef:
Bigone schreef dat ze mensen van twitter weert die in chemtrails geloven. En Prince valt daar onder. Daarnaast hebben meerdere politici dat allang toegegeven. Zou zeggen don t look up:-)

bigone tip zoek eens op google naar prince en tavis smiley. Zijn liedje Dreamer is er op gebaseerd.

Je weet dat Prince zelf niet hard meer twittert de laatste jaren?
Of zou Elvis stiekem tegenwoordig zijn account beheren, samen met John Lennon?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 16:36

Dinopino schreef:

Ik heb zelfs verder gekeken dan sommige neuzen lang zijn. Ik heb dat interview geluisterd en opgezocht waar Prince zijn mening op baseerde en jij komt niet verder dan don’t look up? Doe zelf eens wat meer onderzoek ipv alleen te posten wat in je straatje past.
En ik weer geen mensen van Twitter, ik blokkeer ze dat is iets anders.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 16:53

bigone schreef:
Dinopino schreef:

Ik heb zelfs verder gekeken dan sommige neuzen lang zijn. Ik heb dat interview geluisterd en opgezocht waar Prince zijn mening op baseerde en jij komt niet verder dan don’t look up? Doe zelf eens wat meer onderzoek ipv alleen te posten wat in je straatje past.
En ik weer geen mensen van Twitter, ik blokkeer ze dat is iets anders.

Ik heb er bewondering voor dat je telkens geduldig blijft uitleggen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:25

Het dringt alleen niet door en dat is niet erg, zolang anderen door dit soort figuren niet op onware gedachten worden gebracht, al is het er maar eentje , ben ik al tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 23:56

Laatst bijgewerkt door Ladybird op 23-04-22 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Toelichting toegevoegd.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 00:01

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 00:48

Moderatoropmerking:
Post verwijderd omdat het tegen de regels is.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 07:27

Jeetje wat bizar zeg :=

Maar waar zouden die autonomen dan gaan wonen :? Als je je losmaakt van NL kan je toch ook niet meer wonen in een huis, gebruik maken van winkels en wegen en andere voorzieningen? Hoe hadden ze dat bedacht vraag ik me af.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 08:20

En weer een "adviseur" die voor geld mensen dingen wijs maakt. Zo zijn in Den Haag meerdere kinderopvangtoeslag slachtoffers gemaakt, een "adviseur" die voor 150 Euro die toeslag voor gezinnen aanvroeg die er geen recht op hadden, maar het wel kregen. Terwijl die mensen door de adviseur het idee hadden dat ze er wel recht op hadden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 09:42

Ik had het gister al gelezen, maar twijfelde of het hier thuishoorde. Maar eigenlijk wel. Wat me vooral zorgen baart is dat er kennelijk mensen zijn die zoveel druk en overtuiging kunnen tonen dat mensen hun uitgekraamde onzin geloven. :(:) en rijk worden door de mindere capaciteit van hun slachtoffers. -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 10:23

prompter schreef:
En weer een "adviseur" die voor geld mensen dingen wijs maakt. Zo zijn in Den Haag meerdere kinderopvangtoeslag slachtoffers gemaakt, een "adviseur" die voor 150 Euro die toeslag voor gezinnen aanvroeg die er geen recht op hadden, maar het wel kregen. Terwijl die mensen door de adviseur het idee hadden dat ze er wel recht op hadden.

Die adviseur is ook een oplichter hij weet wel dat het niet zo is. Hij had zelf ook gezegd ik heb het nog nooit in Nederland iemand zien krijgen.

En ondertussen mooi geld binnenharken van mensen over iets wat niet bestaat.

Maar medelijden met de mensen die hun 150 euro kwijt zijn heb ik ook niet als je gelooft dat er zo iets bestaat

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 10:33

karuna schreef:
Ik had het gister al gelezen, maar twijfelde of het hier thuishoorde. Maar eigenlijk wel. Wat me vooral zorgen baart is dat er kennelijk mensen zijn die zoveel druk en overtuiging kunnen tonen dat mensen hun uitgekraamde onzin geloven. :(:) en rijk worden door de mindere capaciteit van hun slachtoffers. -:(-

Wat mij zorgen baart is dat mensen hier kennelijk verbaasd over zijn.
Uiteráárd bestaan er mensen die misbruik maken van de goedgelovigheid, onwetendheid, beïnvloedbaarheid en vaak toch ook domheid van anderen, en die daar goed aan verdienen.

Wat had je dan verwacht? Dat de gelegenheid er is, de potentiële slachtoffers voor het oprapen liggen, er flink geld mee te verdienen is, en dat de pakkans nihil is omdat er vaak (net) niets strafbaars wordt gedaan, en dat er dan helemaal niemand zou zijn die daar kansen in ziet? Dat lijkt mij buitengewoon naïef.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 11:20

Het zijn allemaal complotdenkers die dit aangevraagd hebben , iets van 7900 en wie zijn de voormannen van deze mensen, met andere woorden , wie heeft ze de kop gek gemaakt? Engel en Baudet. Geen enkel medelijden meer mee, wanneer je de afgelopen twee jaar alle waarschuwingen in de wind slaat en meegaat in hun waanzin vraag je er om.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 13:15

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 13:18

bigone schreef:
Aangezien het niet duidelijk genoeg was , deze link gaat over exact hetzelfde als de vorige . Hierin word de betrokkenheid mbt inhalige oplichters en de FvD gespot :
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/r ... len-worden

Citaat:
Wie zich onafhankelijk verklaart, zou recht hebben op een ‘erfenis’ uit dit trustfonds. Vreemd genoeg denken de Belastingdienst en de rechtbank daar heel anders over.

Goh _O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 13:31

bigone schreef:
Het zijn allemaal complotdenkers die dit aangevraagd hebben , iets van 7900 en wie zijn de voormannen van deze mensen, met andere woorden , wie heeft ze de kop gek gemaakt? Engel en Baudet. Geen enkel medelijden meer mee, wanneer je de afgelopen twee jaar alle waarschuwingen in de wind slaat en meegaat in hun waanzin vraag je er om.

Er zijn helaas echt mensen die niet de cognitieve capaciteiten hebben om zulke leugens te doorzien :o die zijn niet naïef maar denken op een andere manier dan een willekeurig iemand met een ander intelligentieniveau.
Dat maakt het ook zo verdrietig vind ik. De slachtoffers kan je weinig aanrekenen en hebben vaak ook geen omgeving die ze hierbij helpt, of zitten al te diep in de fabelfuik.
Eigen schuld dikke bult vind ik echt te kort door de bocht. De echte foute mensen zijn natuurlijk de oplichters zelf.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 15:08

Het is naar mijn idee inderdaad ook op een hele vieze manier geld verdienen aan mensen die het niet kunnen doorzien.. oplichting..
En dan geen slimme oplichting maar hele laffe oplichting gericht op mensen die het niet begrijpen. Zoals het overvallen van ouderen of oplichten van dementen of zwakbegaafden .. echt super smerig en super laf ..

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 16:15

Dinopino schreef:

Meerdere politici?? Hebben die ook een namen?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 21:44

Vanaf vandaag een nieuw seizoen van filemon en de complotten.
Heel interessant :j en best wel bizar.