Nikass schreef:bigone schreef:Zullen we stoppen over Tienus, veranderd niets aan het feit.
Misschien ook eens even het beleid de schuld geven dat bvb telefoonlijn gesloten was , waarom? Omdat ze aankondigen dat er maar 3 ipv 6 maanden tussen hoeft te zitten en het allergrootste deel van de bellers mensen waren die hun afspraak van eind december of begin januari even een weekje eerder wouden. Die hebben niet het geduld om een week langer te wachten en voorkomen door hun massale bellen dat andere oudere mensen met brief er niet door kwamen.
Precies. Helaas ken ik de mensen ook die kostte wat kost op vakantie willen, en dáárom zo'n haast hebben
Zebrastreep dat vind ik logisch, je loopt ook risico, en mensen die zorg nodig hebben lopen ook risico als het personeel niet gevaccineerd is.
Dat is zeker waar al is de kans dat de cliënten corona door mij krijgen veel groter als ik van hun. Meeste cliënten zitten helaas nog veel thuis. Maar ik ben al heel blij dat hun geweest zijn voor de booster scheelt weer een hoop wat als gedachten.
Vooral bij iemand thuis waar ik net ben begonnen en mij wel zorgen maakte over corona ben ik echt blij en opgelucht dat de booster is gezet.
Zelf pas ik mij wel aan tot die tijd veel thuis en weinig contacten dat is nu even niet anders. Al zijn de codes nu officieel onderweg en kan ik al snel een code verwachten. Alleen wordt vaccineren dan voor mij in januari. Voor kerst liever niet en na kerst moet ik 7 dagen werken dus nog even een paar weken wat gas terug.