Bij mij zit de prik er ook in. Was de eerste vanmorgen
Tot nu toe nergens last van gelukkig.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-05-21 12:14
Hier mwa arm is echt erg pijnlijk en dik. Hoofd is vaag en een zeurende hoofdpijn. En alles in mijn lijf doet zeer. Tenperatuur wisselt van te laag en koud naar te warm en heet. Maar houdbaar. Als het hierbij blijft is het vergelijkbaar aan griepprikken meest.
Mijn vader is na de enting juist gaan golfen en daardoor veel minder stijve arm. Volgende keer doet hij het weer zo, na de enting goed bewegen met die arm. Moeder doet het volgende keer ook, die had niks gedaan en wel erg stijf.
Oke, die stijve arm van mijn moeder was ook pijnlijk, die van mijn vader alleen als je de plek zelf aanraakte. Niet met bewegen. Hetzelfde als met griepprik zei hij.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 16-05-21 14:07
Ik had wel een paard kunnen scheren Voelde voor mij als een beurse plek met bewegen, is nu al zo goed als weg. Ik merkte wel dat het juist na het slapen erger was en toen ik wat gedaan had minder. En als ik dan weer zat werd het daarna weer erger. Dus gaan golfen zou best eens kunnen helpen
M’n arm is ietsje stijf maar valt me nogal mee. Gewoon alsof je er een stomp op gehad hebt. Maar hoog optillen is niet goed te doen.. Verder nog steeds belabberd. Hopelijk morgen weer fit..
Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 16-05-21 14:33
Ik heb mijn prikarm gisteren de hele tijd bewogen en er vannacht gewoon op kunnen slapen. Prikplek voelt aan alsof er een blauwe plek zit en verder totaal geen bijwerkingen. Gisteren geënt met Pfizer.
kaatje77
Geplaatst: 16-05-21 16:45
bigone schreef:
Wanneer je in je werk arm hebt geprikt kan dat nog wel eens lastig worden.
Werk met beide armen. Maar ben doorgaans rechts. Dus heb hem links gezet. Tot op heden nog niks raars en geen spierpijn. Hopelijk blijft het hierbij!
Vanmiddag geprikt en tot nu toe voel ik niks geks. Heb wel spierpijn, maar dat had ik al en dat komt omdat ik vrijdag en zaterdag heb gesport en behoorlijk zwaar heb getraind.
Zo vrijdag ben ik aan de beurt. Morgen eerst met Utrecht bellen om mijzelf te laten ontblinden en door te geven dat ik een echt vaccin krijg.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-05-21 20:53
Ontblinden? Maar fijn dat er schot in komt.
Al zijn er best veel risicomensen die geen oproep in de bus hebben. Ik vrees toch dat er hier en daar brieven zijn zoekgeraakt. Maar ook huisartsenpraktijken die al hun patienten risico of niet een brief hebben laten sturen.
Hier wisselend, mijn arm doet echt flink zeer, optillen of kracht zetten gaat gewoon niet, verder wisselt koud of warm, zeurend hoofd, duf en slapjes. Dacht even mee te kunnen met een klein rondje bos met de honden. Was lekker maar niet echt slim geloof ik. Laatste stukje was aan de arm mee zwabberen.
Hopelijk morgen iets beter te pas met vooral liefst een bruikbaardere arm.
NatasjavE
Geplaatst: 16-05-21 21:17
Oh ja sorry. Ik doe mee aan een studie naar een nieuw vaccin tegen COVID-19. Dat is een dubbelblind onderzoek. Ontblinden wil zeggen dat ik dan te weten kom of ik het echte vaccin of placebo gehad heb.
Ah ok dank je, maar dan idd de zelfde vraag. Als je al geent bent met een echt vaccin zou je dan niet hoeven, of je tweede enting dan?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 17-05-21 10:16
Ik voel me stukken beter dan gister. Nog niet optimaal en nog die zeurende hoofdpijn iets, moe en pijnlijke spieren. Arm is er veel beter aan toe.
Maar vooral geestelijk, toch een soort "rust". De ergste stress voor besmetting is weg. Niet dat ik regels ga loslaten maar de weg naar boven is ingezet