Vandaag gaven ze tot gister nog mooi weer op. Hele dag bewolkt en af en toe wat regen. Morgen gaven ze gister nog mooi weer op, nu niet meer... Zo raak ik mijn kleurtje kwijt!
Ik heb vrijdag en zaterdag ook even snel nog zon meegepakt, zodat dat kleurtje nog een beetje blijft. Mijn hoofd en nek kleuren helaas niet zo goed mee, dus die zijn een stuk witter
Ik ben vanaf morgen de rest van de week vrij en heb voor vrijdag sauna (waar je alles mag gebruiken behalve de saunacabines ) gereserveerd om lekker te zonnen
Texel is nu zalig. Binnenland is veels te heet komende dagen om vol in de zon te liggen. Plus men nu waarschuwd dat je verbrand met een kwartier nu. Ik ga graag pas na 18 uur in de zon op deze dagen..
Ik ga het weekend kamperen in Luxemburg dus dan ook zo'n in overvloed! Zin in want doordeweeks kan ik nu de zon niet in ivm werk.
Suzanne F.
Geplaatst: 23-06-20 18:59
Annash schreef:
Ik ga het weekend kamperen in Luxemburg dus dan ook zo'n in overvloed! Zin in want doordeweeks kan ik nu de zon niet in ivm werk.
Woon je nog in Engeland? Schotland? Of ben je weer terug in Nederland?
MyWishMax
Geplaatst: 23-06-20 19:00
Mijn zwembad is lek De opblaasrand loopt leeg en het water dus er ook uit dan. Gelukkig was die niet vol, maar had ik er maar een klein beetje ongedaan om schoon e maken .
Wel gewoon liggen zonnen, maar met dit weer is af en toe spetteren wel erg lekker
Mando
Geplaatst: 23-06-20 19:16
Ja het gras gaat dood. Daarom heb ik niet zo'n grote.
Ik heb een zeil eronder en als ik hem weg haal eerst een echtelijke ruzie.
Nouja groeit vanzelf wel weer aan hoor, in de herfst zie ik het toch niet beetje graszaad erop en klaar.