xMyrth schreef:Ik ben 3 januari naar Naomi geweest en mega tevreden met dit resultaat
Was knalrood na het zetten, maar nu is het tijd voor een foto!
[ [url=m/rXltwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:Er komen weer supertoffe dingen voorbij!
Ik voel me een beetje n dodo.. maar mijn tattoo trekt/steekt wat op t stukje bij de bil/t staartje van t paard. Het is daar ook wat dikker. Zijn dat korstjes of... hoort dat zo?
14 feb gezet.
[ [url=m/eD5z2v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ir1ne schreef:Er komen weer supertoffe dingen voorbij!
Ik voel me een beetje n dodo.. maar mijn tattoo trekt/steekt wat op t stukje bij de bil/t staartje van t paard. Het is daar ook wat dikker. Zijn dat korstjes of... hoort dat zo?
14 feb gezet.
Lisa_WB schreef:Even een vraagje, tot hoelang na het zetten van de tattoo blijven jullie dagelijks/meerdere keren per dag smeren? Ik heb een balsem van de tattooshop mee gekregen maar deze is erg vettig. Smeer nu nog ongeveer 3 keer per dag alleen al mijn kleren plakken of krijgen vette vlekken erin.
irisskib schreef:Ir1ne schreef:Er komen weer supertoffe dingen voorbij!
14 feb gezet.
Het lijken wel korstjes maar het is ook wel moeilijk te beoordelen van een foto
njiloj schreef:Ir1ne schreef:Er komen weer supertoffe dingen voorbij!
14 feb gezet.
Korstjes, is normaal hoor.![]()
En @Lisa-wb
Smeren totdat de tattoo niet meer trekt of geheel geheeld is. Je kunt eventueel bij de drogist bephantem zalf halen?
irisskib schreef:Ir1ne schreef:ik kijk het nog wel even aan... dit was wel een hele ervaren tattoo artiest en het is overal een beetje zo, ik kan altijd haar eens vragen.
Ik ben heel benieuwd naar je tattoo
Tinkerloos schreef:irisskib schreef:Ik ben heel benieuwd naar je tattoo
Je hebt eerder al gereageerd op haar foto,hoe bedoel je nu dat je benieuwd bent naar haar tattoo dan?
Yasmine schreef:Ik ging net zeggen, dat lijken me geen korstjes maar littekenweefsel omdat het te diep gezet is. Zou even wachten of het bijtrekt maar veel kan je er niet aan doen.
Ayasha schreef:Yasmine schreef:Ik ging net zeggen, dat lijken me geen korstjes maar littekenweefsel omdat het te diep gezet is. Zou even wachten of het bijtrekt maar veel kan je er niet aan doen.
Hij is nog niet super oud toch. Zeker op dunnere huid wil het bij mij ook nog wel eens iets langer duren voor het echt "in" de huid zakt. Dit lijkt me gewoon een tattoo die rustig aan het helen is.