Wat jammer dat je het idee hebt dat er niet aan doelen gewerkt wordt, toch denk ik dat dat stiekemweg wel gebeurt, maar dat je dat niet helemaal door hebt. Wel heel jammer dat je zelfs in de ruitersportzaak niet alles kon halen wat je wilde vanwege een stuk van jouw probleem.
En wat tof dat je je eigen pony hebt gekregen. Zaterdag is het zo, lekker op een kleine, rustige stal, zoals je zegt, lekker zelf aan de slag met haar en toch ook hulp als het nodig is. Ga daar maar lekker van genieten en je aan optrekken, samen kunnen jullie straks de hele wereld aan!
Geef je vader van mij een dikke knuffel, dat is er eentje zoals mijn vader was en dat was een onwijze lieverd!
Gefeliciteerd met je pony, ziet er leuk uit! Ik denk dat je stiekem wel al aan doelen werkt, maar dit zelf nog niet merkt. Met veel kleine stapjes kom je ook ergens. En met de nieuwe pony heb je een mooi doel voor ogen.
Gisteren heb ik een zorgplan bespreking gehad en daar ook aangegeven dat ik vind dat we tot weinig komen. Had deze week een hele slechte week. Veel op bed gelegen maar eigenlijk was ik daar al te moe voor. Heb dinsdag gehoord dat mijn woonbegeleidster waar ik heel erg goed mee kon praten en die mij beter kent dan wie dan ook; per direct stopt. En daarna kreeg ik het bericht dat mijn auto slachtoffer is geworden van vandalisme. Met stokken is mijn voorruit vernield en ik werd door de wijkagent gebeld en die gaf mij hier de schuld van omdat hij zo lang daar al stond. Maar hij wordt nu gemaakt en waarschijnlijk staat hij volgende week op het ggze terrein en kan ik weer gaan oefenen en zelf weer rijden. Net een hele fijne les gereden met Vera en morgen komt Sully naar het zuiden! Vind het stiekem wel een beetje spannend
Iemand vroeg ook nog of ik ook nog een moeder heb. Die heb ik inderdaad nog maar die is ook niet mobiel met auto en ze woont niet meer samen met mijn vader dus die is er meestal niet bij maar zondag komt ze mee naar Sully!
Zullen we zeggen van 'drie keer is scheepsrecht'...? Mijn hemel, 'het komt omdat het ding er zo lang staat', het moge waar zijn dat dit de auto's zijn die vernield worden, het wil niet zeggen dat jij er naar gesolliciteerd hebt. ('Wel sakkerloot, hoe heb ik het nu dan toch!?')
En balen dat juist degene die jij het beste kent, en zij jou, weggaat Nota bene per direct. Pfffft....
Hopelijk hebben jullie tijdens de zorgplan bespreking iets kunnen verzinnen, een 'goed doel' en een plan om er te komen.
Leuk hoor, je eigen pony die komt...!!!
Fleury
Geplaatst: 24-07-21 17:07
Vandaag is mijn eerste echte eigen pony gebracht ze is 2 maar deed alsof ze daar al maanden stond. In de stal begon ze gelijk aan haar hooi te knabbelen en in de wei was een heel gedeelte afgezet waar Sully in mocht om te wennen en zo kennis te maken met de groep. Na 2 rondjes rennen ging ze weer wat grazen. Ze oogde heel relaxed. Morgen even poetsen en klein stukje lopen in de bak oid.