Gisteren voor het eerst ge'benchpressed, zijn echt spieren die ik eigenlijk nooit gebruik..

Deadliften, squads en alle been/bil oefeningen gaan vrij makkelijk af maar dat had ik ook wel verwacht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Hoe is het met iedereen hier?
Ik heb zondag weer wedstrijd, net 130kg deadlift gehaald135 kwam van de grond maar kreeg hem niet helemaal omhoog. Misschien zondag beter, maar 130 is ook een +7,5kg PB
FlameHorse schreef:Ik vind deadliften juist weer heel erg leuk. Ga zeer regelmatig vooruit bij die oefening ook. Squats bijvoorbeeld vind ik juist weer veel minder leuk.![]()
Vandaag redelijk rustig aan gedaan. Voornamelijk rug getraind want die begon weer vervelend op te spelen.
Luca03 schreef:Bij mij gaat het echt niet lekker. Ik mis enorm de motivatie, heb vandaag een vriend die ik heb leren kennen in de fitness verplicht om mij te komen halen 3x per week.
Als ik er op eigen initiatief heen moet lukt het mij niet.
Courses schreef:Best snel nog na zo’n zware blessure denk ik? Als je nu alweer zo sterk door kan vind ik dat best netjes hoor
Ik heb helaas -weer- een verkoudheid te pakken, dus ik was gister na een half uur echt bek af. Heb maar een korte work-out ervan gemaakt met voornamelijk losse gewichten. Kon amper adem halen aan het einde