Gisteren voor het eerst ge'benchpressed, zijn echt spieren die ik eigenlijk nooit gebruik..

Deadliften, squads en alle been/bil oefeningen gaan vrij makkelijk af maar dat had ik ook wel verwacht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eulogy schreef:Hoe is het met iedereen hier?
Ik heb zondag weer wedstrijd, net 130kg deadlift gehaald135 kwam van de grond maar kreeg hem niet helemaal omhoog. Misschien zondag beter, maar 130 is ook een +7,5kg PB
FlameHorse schreef:Ik vind deadliften juist weer heel erg leuk. Ga zeer regelmatig vooruit bij die oefening ook. Squats bijvoorbeeld vind ik juist weer veel minder leuk.![]()
Vandaag redelijk rustig aan gedaan. Voornamelijk rug getraind want die begon weer vervelend op te spelen.
En ik ben gek op powercleans, jerks en presses. Luca03 schreef:Bij mij gaat het echt niet lekker. Ik mis enorm de motivatie, heb vandaag een vriend die ik heb leren kennen in de fitness verplicht om mij te komen halen 3x per week.
Als ik er op eigen initiatief heen moet lukt het mij niet.
Maar ik ben blij! 

Heb er nog steeds wel moeite mee, mijn hipflexors zijn vrij strak maar ik werk eraan. Deadliften vind ik nu echt genieten.
3e squat niet gehaald, maar commands en uberhaupt rust in m'n hoofd en m'n tijd nemen ging veel beter dit keer. 97.5kg, ik weet dat ik beter kan maar tevreden mee. 52.5kg op bench, had graag 55 gepakt maar tijdens m'n 2e poging wachtte ik niet op het commando dus een no lift (m'n tijd nemen lukte bij bench dus minder
). Deadlift uiteindelijk 132.5kg dus 10kg meer dan vorige keer! En nog zonder echt moeite ook dus denk opnieuw dat er meer in zat, maar wilde het niet riskeren. Is echt mijn favoriete lift op wedstrijd
Courses schreef:Best snel nog na zo’n zware blessure denk ik? Als je nu alweer zo sterk door kan vind ik dat best netjes hoor
Ik heb helaas -weer- een verkoudheid te pakken, dus ik was gister na een half uur echt bek af. Heb maar een korte work-out ervan gemaakt met voornamelijk losse gewichten. Kon amper adem halen aan het einde

Wel een serieuze spierpijn nu, haha.
Training was weinig spannends of vernieuwends, maar wou wel weer even gaan. Heb wel wat meer progressie in m'n armen eindelijk, wat altijd een beetje m'n 'zwakke' punt is (slecht licht wel).
.

veel sneller dan verwacht haha, we hadden gerekend op paar weken rehab. Heb voor het eerst in maaaaanden weer hypertrophy dit blok... Vandaag dus squats sets van 10 en dat ben ik echt niet meer gewend
Vond het echt lekker trainen maar ik kan nu al niet meer lopen haha. 
Wel leuk want meestal zijn ze oprecht geïnteresseerd.
gefocust op squats en hipthrusters, m’n quads en glutes doen zeeeeer. Ging wel verbazingwekkend goed na paar weken niet sporten verder!