koetjeboe schreef:Ik heb idd het gevoel dat ik redelijk voor banketstaaf loop. Ze worden al wel lichter en smaller. En ik begin te wennen aan het beeld
Wil je nog eens een foto plaatsen hoe het nu is?
Geen paniek, als je dit echt niks vind kan er altijd een powderbrow over heen! Doe je die wat lichter en dan is het ook mooi. En dan kun je eventueel later wel weer met deze methode maar dan fijner bijwerken, dan verdwijnt de poeder vanzelf.
Bovenste foto van de collage trouwens mijn natuurlijke (lees: niet-bestaande) wenkbrauwen 
Nu sta ik 's ochtends op en heb ik zonder 'echte' make-up al een veel 'completer' gezicht. Daar ben ik echt heel blij mee

Wel onwijze jeuk maar ik blijf er netjes van af.

. Ook omdat je dat waarschijnlijk niet weg kunt laten halen gok ik...
. Na jaaaren probleemloos bij dezelfde persoon te zijn geweest voor hairstrokes, is er bij de laatste keer in ombre iets niet helemaal goed gegaan denk ik. Er zit in 1 wenkbrauw een wat vreemde hoek, achteraf denk ik dat ik daar wat zwelling had omdat ik een hoef in mijn gezicht had gehad
. Was maanden ervoor maar aangezien die hoek er pas veel later in kwam gok ik dat er enorm lang zwelling is geweest. Dat kun je niet wegwerken met nieuwe PMU dus nu mag ik het weg laten laseren. 15 jaar lang PMU dus het zal wat behandelingen kosten! En iets van een jaar een blote billen gezicht